Risolvendu u prublema cù a disattivazione di WI-FI in un laptop

No importa quant'ellu si utilizi u vostru sistema operativu, in ogni casu, prima o tardu u mumentu arriva quandu avete da reinstallà. Spessu, in tali situazioni, l'utenti utilizanu l'usu di l'utilità ufficiali Strumenti di creazione media. Ma chì sì u prugrammu specificatu rifiuta di ricunnosce u drive flash in Windows 10? Eccu ciò chì discutemu in questu articulu.

Opzioni per correggere l'errore "ùn puderete micca truvà una unità USB"

Prima di applicà i metudi descritti in seguitu, vi propurnemu cunnessione di cambià una unità USB à tutti i connettori di u vostru computer o laptop. Ùn pudemu micca sclusione di a possibilità chì a culpa ùn sia micca un software, ma u dispositivo in sè. Sì u risultatu di a prova hè sempre cum'è in figura in l'imagine sottu, allora utilizate una di e soluzioni descritte sottu. Sò subitu attirà a vostra attenzione nantu à u fattu chì avemu espressu solu 2 opzioni generali per a correzione di l'errori. Scrivere di tutti i prublemi non standard in i commenti.

Metudu 1: Formate u Drive USB

Prima di tutti, in u casu in cui Strumenti di creazione media ùn vedenu micca l'unità flash USB, cunsiglite di formattallu. Hè assai faciule:

  1. Aprite una finestra "U me computer". In a lista di unità, truvate l'unità flash USB è cliccate à dirittu nantu à u so nome. In u menu chì vene, cliccate nantu à a linea "Formatu ...".
  2. Dopu, una piccola finestra si vede cù e opzioni di formattazione. Assicuratevi chì in u graficu "File System" articulu selezionatu "FAT32" è installatu "Dimensione Standard di Cluster" in a scatula sottu. In più, vi propemu di deselezionà l'opzione "Formattazione rapida (cancellà a tavula di i cuntenuti)". Cusì, u prucessu di formattazione impiegherebbe un pocu più, ma u drive hè pulitu più accuratamente.
  3. Ùn restu solu à preme u pulsante "Start" in u fondu di a finestra, cunfirma l'operazione richiesta, è aspettate a formattazione per finì.
  4. Dopu un pocu di ghjornu, un missaghju appare in u schermu nantu à a fine di l'operazione. Chiudete è pruvate à fà Etegui Creazione Media Nantu à a maggior parte di i casi, dopu a manipulazione sò fatta, u drive di flash sarà correctamente rilevatu.
  5. Sè i passi sopra ripusuti ùn aiutavanu, fate a prova un altru metodo.

Metudu 2: Usa una versione di software differente

Ùn ci hè nunda di bastabilità, cum'è si chjama u nome, sì U fattu hè chì u prugramma Strumenti di creazione media, cume tutti altri prugrammi, hè dispunibule in varie versioni. Hè pussibule chì a versione chì utiliziate sia in disputa cù u sistema operativu o l'unità USB. In stu casu, basta scaricà un'altra distribuzione da Internet. U numeru custru hè di solitu annunziatu in u nome di u lìargu stessu L'imagine qui sotto mostra chì in stu casu hè 1809.

A cumplessità di stu metanu sta in u fattu chì nantu à u situ ufficiale di Microsoft solu l'ultima versione di u prugramma hè presentata, perchè quelli precedenti duveranu esse truvati in siti di terze parti. Ciò significa chì avete bisognu di esse estremamente attenta à ùn scarica micca virus à u computer cun u software. Fortunatamente, ci sò i servizii in linea rispettabili di u tippu duvete pudete verificà immediatamente i schedari scaricabili per ute maligno. Avemu già scrittu nantu à i cinque primure risorse tali.

Per sapè di più: Scansione in linea di u sistema, i file è i link à i virus

In u 90% di i casi, aduprà un'altra versione di Media Creation Tools aiuta a risolve u prublema cù una unità USB.

Questu conclude u nostru articulu. Cum'è una conclusione, mi vorresti ricordà chì pudete creà unità di boot non solo usando a utilità citata in st'artìbulu - in casu di bisognu pudete sempre ricurzà à aduprà un software di terze parti.

Per saperne di più: Prugrammi per creà una unità flash di avviatore