Cume cambia a risoluzione di u monitor A scelta di a risoluzione ottimale

Bonu ghjornu! Parechji utenti anu capitu tuttu per permessu di ogni cosa, cusì prima di cumincià à parlà, mi vogliu scrive qualchì parola di presentazione ...

Risoluzione di a schermata - grossu parlendu, hè u numaru di punti di immagine per una certa area. U più punti - l'immagine più chiara è megliu. Dunque, ogni monitor hà a so risoluzione ottimale, in a maggior parte di i casi, chì deve esse piazzatu per e immagini di alta qualità nantu à u schermu.

Per cambià a risoluzione di u schermu di u monitor, à volte ci vole à passà un pocu tempu (per a configurazione di i driver, Windows, etc.). À propositu, a salute di i vostri ochji dipende da a risoluzione di u schermu - dopu à tuttu, se a foto in u monitor ùn hè micca di qualità, allora l'ochji si stancanu subitu (di più nantu à quì:

In questu articulu discurreremu a questione di cambià a risoluzione, è di prublemi tipichi è a so soluzione in sta azzione. Dunque ...

U cuntenutu

  • Chì hè permessu esposizione
  • Cambia risoluzione
    • 1) In driver di video (per esempio, Nvidia, Ati Radeon, IntelHD)
    • 2) In Windows 8, 10
    • 3) In Windows 7
    • 4) In Windows XP

Chì hè permessu esposizione

Forse questu hè una di i prublemi più popolari quandu cambia risoluzione. Ci darò un pezzu di u cunsigliu, quandu stabilisce stu parametru, prima di tuttu, sò guidatu da a praticità di u travagliu.

A regula, questu praticità hè ottenuta impostendu a risoluzione ottimale per un monitor particulare (ciascuna hà a soia). Di solitu, a risoluzione ottimale hè indicata in a documentazione per u monitor (ùn agguperaghju micca à stu :)).

Cumu scopre a risoluzione ottimale?

1. Installate i driver di video per a vostra scheda video. Sò citatu i prugrammi per autoreghjare quì:

2. Dopu, fate un clic-clicghjanu nantu à u desktop in ogni locu, è selezziunate e impostazioni di u schermu (risoluzione di a schermata) in u menù contestuale. In realtà, in l'impostazioni di u schermu, vedite a possibilità di sceglie una risoluzione, una di i quali hè marcata cum'è pruposta (screenshot sottu).

Pudete ancu aduprà una varietà d'instruczioni in a selezzione di a risoluzione ottimale (è tabulati). Quì, per esempiu, hè un tagliolu da una tale insegna:

  • - per 15 pollici: 1024x768;
  • - per i 17 pollici: 1280 × 768;
  • - per 21 pollici: 1600x1200;
  • - per 24 pollici: 1920x1200;
  • 15,6 pollici laptop: 1366x768

Hè impurtante! À propiu sì, per i monitoru CRT vecchi, hè impurtante di sceglie micca solu a risoluzione corretta, ma dinò a frequenza di scansione (approssimu à parlà, quantu volte u monitor ùn lampige nant'à un secondu). Stu parametru hè misuratu in Hz, è più spessu di monitorà i modi di supportu in: 60, 75, 85, 100 Hz. Per avè micca stancu ochji - messu almenu 85 Hz almenu!

Cambia risoluzione

1) In driver di video (per esempio, Nvidia, Ati Radeon, IntelHD)

Unu di i modi più facili per cambià a risoluzione di a schermata (è nant'à, adattà a luminosità, u contrastu, a qualità di l'imagine è altri parametri) hè di aduprà i parametri di u driver video. In principiu, sò tutti configurati cun u listessu modu (vi mustraraghju pochi esempi quì sottu).

IntelHD

Carte di video estremamente popolari, in particulari di recente. Quasi in mità di e taccuette di u budget ponu truvà una carta simile.

Dopu avè installatu i piloti per esse, cliccate solu nantu à l'icona di u cartulare (accantu à l'orologio) per aprire i cunfusioni di Intel HD (vedi screenshot sottu).

Dopu, avete bisognu di andà à l'impostazioni di u display, allora aprite a sezione "Parametri di base" (a traduzzione pò differisce un pocu, dipende da a versione di driver).

In realtà, in sta sezione, pudete piazzà a risoluzione necessaria (vedi a schermata sottu).

AMD (Ati Radeon)

Pudete ancu aduprà l'icona di u piazzale (ma ùn hè micca in ogni versione di driver), o cliccate cun u cliccavu a ogni parte di u desktop. Dopu, in u menù contestuale di pop-up aprite a linea "Catalyst Control Center" (nota: vedi a foto sottu. A propositu, u nomu di u centru di regolazione pò cambià un pocu, dipende da a versione di software).

In più in e pruprietà di u desktop, pudete piazzà a risoluzione di u schermu desiderata.

Nvidia

1. Prima, cliccate à dirittu dirittu in ogni locu nantu à u desktop.

2. Selezziunu u menù contestuale, selezziunu u "Pannello di cuntrollu Nvidia" (schermata sottu).

3. E dopu, in l'impostazioni "Mostra", selezziunate l'elemento "Cambia risoluzione". A realtà, da u presentatu ne hè necessariu solu di sceglie u necessariu (schermata sottu).

2) In Windows 8, 10

Accade chì ùn ci hè nè icona di driver video. Ùn si pò fà quessa per parechje ragioni:

  • reinstalla Windows, è avete installatu un driver universale (chì hè installatu cù u sistema operativo). Hè ùn ci hè micca un driver da u fabbricante ...;
  • Ci sò alcune versioni di i driver di video chì ùn "spicanu" automaticamente l'icona nant'à u cassaforte. In stu casu, pudete truvà un ligame cù e configurazione di u driver in u pannellu di cuntrollu di Windows.

Ebbè, per cambià a risoluzione, pudete ancu aduprà u pannellu di cuntrollu. In a casella di ricerca, digià "Schermata" (senza virguli) è selezziunate u ligame preziatu (schermata sottu).

Dopu vedi un elencu di tutti i permessi dispunibili - basta selezziete u vostru bisognu (schermata sottu)!

3) In Windows 7

Fate un clic destro su u desktop è sceglite "Risoluzione di schermi" (quest'elemento si trova ancu in pannello di controllo).

Ulteriormente vedi un menu in cui tutti i modi possibili dispunibili per u vostru monitor saranu visualizati. À propositu, a risoluzione nativa sarà marcata cum'è racolta (cum'è dighjà menzionatu, in a maghjina di i casi si fornisce a megliu foto).

Per esempiu, per una schermata di 19 pollici, a risoluzione nativa hè 1280 x 1024 pixel, per un schermu di 20 pollici: 1600 x 1200 pixel, per un schermu di 22 pollici: 1680 x 1050 pixel.

I monitor CRT anziani ti permettenu di definisce a risoluzione assai più alti di ciò chì si propone. Hè vera, anu un valore assai impurtante - a frequenza, misurata in Hertz. S'ellu hè sottu à 85 Hz - si cumincia a furmatu in l'ochji, soprattuttu in i culori brillanti.

Dopu a cambià a risoluzione, cliccate "OK". Vi sò date 10-15 secondi. tempu per cunfirmà e cambiamenti di l'impostazioni. Se durante stu tempu ùn vi cunfirmi - sarà restituitu à u so valore precedente. Questu hè fattu cusì chì, sì u distorsione di a foto in manera chì ùn pudete micca riconoscere nunda - u computer riporta in a so configurazione di travagliu di novu.

À propositu! Se avete troppu poche opzioni in l'impostazioni per cambià a risoluzione, o ùn ci hè micca una opzione consigliata, forse ùn avete micca i driver video installati (analizzate u PC per a presenza di i piloti -

4) In Windows XP

Praticamente ùn hè micca diversa da l'impostazioni in Windows 7. Cliccate nantu à u dirittu in ogni locu nantu à u desktop è selezziunate l'elemento "proprietà".

Allora andate à u tabulamentu "Impostazioni" è vedite una foto, cum'è in a screenshot sottu.

Quì pudete sceglie a risoluzione di a schermata, qualità di u colore (16/32 bit).

À propositu, a qualità di u culore hè tipica per i monitor più vechji basati nantu à CRT. In u moderno, per difettu hè 16 bit. In generale, questu parametru hè responsabile di u numeru di culori visualizati nantu à u schermu di u monitor. Solu quì una persona ùn pò, in pratica, distinguere a differenza trà u culore di 32-bit è 16 (forse editori o giocatori sperimentati, chì spessu è spessu travaglianu cù grafica). Ma hè una farfalla ...

PS

Pè l'addizioni nantu à u sughjettu di l'artìculu - ringraziunu per anticipu. Cume, aghju à tuttu, u sughjettu hè pienu divulgatu (pensu :)). Buona fortuna!