Per leghje un codice à barre, bisogna aduprà prugrammi spiciali. In regula, ùn furniscenu micca à l'usuli assai strumenti è funzioni, ma fà un travagliu eccellente cù u so compitu. Oghje aghjunghjemu una veduta più stretta à BarCode Descriptor - unu di i rappresentanti di tali prugrammi. Scendemu à a rivista.
Leggiri di i codici à barre
Tutte l'azione sò effettuate in a finestra principale. Prima, si seleziona u tippu di marca, ci sò parechje. Se ùn cunnosci micca u tippu, allora ghjustu chjamate u default "Auto Detect". Dopu reste solu per inserisce u numeru, è se necessariu, aghjuntu u nome di u pruduttu.
I dettagli vanu appena sottu. A sinistra ci hè una versione grafica di stu codice, chì pò esse mandata à stampà o salvata in u format BMP. A destra ci sò tutte e infurmazioni di u prugramma pussibule nantu à u pruduttu. Determinerà automaticamente u tippu di codice, indichi u paese è l'azienda chì rispunseghja u segnu.
Virtues
- Distribuzione gratuita;
- U funziunamentu semplice;
- A presenza di a lingua russa.
Inconvenienti
- Ùn supportanu micca u sviluppatore;
- Ùn ci hè micca a pussibilità di salvà a maghjina in u format JPEG o PNG;
- A funzione di cuntrollu di coda di barre ùn funziona micca in Internet.
L'avvertimentu hè statu fattu contraddittori, u prugramma hà parechji svantaggi è vantaghji, ma l'incunzionamenti eranu più significativi, perciò ùn le propiuvanu micca questu software à quiddi utilizatori chì anu bisognu di più cà a lettura di una marcata per numeru è di avè informazioni superficiali.
Share l'articolo in reti sociali: