Cume configurà u router ASUS RT-N14U

A metà di u sonnu permette u consumu energeticu riduttu di u computer o di u portatile è permette di ripruducere rapidamente l'ultima sessione. Hè pratiziale se ùn pensate micca di aduprà u dispositivu per parechje ore, ma per difettu stu modu pò esse disattivatu per certi utenti. In questu articulu penseremu cumu attivà per Windows 10.

Attiva u modu di dorme in Windows 10

L'utente pò fà facilmente st'ambientu in diversi modi, è ancu rimpiazzà u classicu hibernazione cù un relativamente novu - u hibernatore ibrido.

Per difettu, a maiò parte di i utilizatori anu cumparatu a modalità di dorme già attivata è u computer pò esse immediatamente trasferitu in ellu da apertura "Start"da andà à a sezione "Shutdown" è sceglie l'elemento pertinente.

A volte ancu dopu a regolazione, l'opzione desiderata ùn pò esce in u menù. "Start" - Stu prublema hè raru, ma esistente. In l'article ghjunghjeremu micca solu l'inclusione di u sonnu, ma ancu i prublemi chì ùn pò esse attivati.

Metudu 1: Transizione automatica

Un urdinatore pò mutà automaticamente à u consumu di energia riduttu sì ùn ne usate micca per un certu tempu. Ùn si faci micca pensà à a necessità di trasferimentu manualu in modalità standby. Sù basta per impostà u timer in minuti, dopu allora u PC aghjunghja dormendu è puderà accende in u mumentu quandu a persona torna per u postu di lavoro.

Finu à, in Windows 10, l'inclusione è l'impostazioni dettagliate di u modalità in questione ùn sò micca cumpressi in una sezione, ma e l'impostazioni di basa sò già disponibili "Opzioni".

  1. Aprite u menu "Opzioni"da chjamà per dà cliccà à dirittu nantu à u menu "Start".
  2. Vai à la sezione "Sistema".
  3. In u riquadro di sinistra, truvate l'elemento. "Power and sleep mode".
  4. In blocu "Sogni" Ci hè dui impostazioni. L'utenti di u desktop, rispettivamente, necessitanu configurà solu una - "Quandu hè alimentatu da a rete ...". Selezziunu u tempu dopu chì u PC hà da sonnu.

    Ogni utente decide indipendentemente quantu tempu u PC deve esse trasferitu in sonnu, ma hè megliu ùn stabilisce intervalli minimi per ùn sovraccaricà e so risorse in questu modu. Se avete un laptop, metti in modalità "Quandu hè alimentatu da una batteria ..." aghjuntu micca per salvà a più energia di a batteria.

Metudu 2: Configurazione di l'azione per chì chiude u coperchiu (per solu portatili)

I possessuri di i portatili ùn anu micca preme niente à nimu è ùn aspettate micca chì u so laptop sia in sonitu da solu - ghjustu cambiate a copertina per questa azzione. Di solitu in parechji portatili, a transizione à dormi quandu chjusu u coperchiu hè già attivata per difettu, ma se tu o qualcuntu hà disabiliatu prima quellu, u laptop può ùn risponde à u fermu è continua à travaglià.

Leggi ancu: Imposta azzioni quandu chiudenu u coppiu di u laptop in Windows 10

Metudu 3: Configurà Azzioni di Pulsante di Potenza

Una varianta completamente simile à a precedente tranne per unu: ùn cambieremu micca u comportamentu di u dispositiu quandu u coperchju hè chjappatu, ma quandu u pulsante di potenza è / o di dorme hè pressu. U metudu hè adatta à l'ordinatori desktop è urdinatori.

Seguite u ligame sopra è seguite tutte e istruzzioni. L'unica differenza hè chì invece di "Quandu chjusu u coperchiu" Configurerà unu di questi (o dui): "Azzione à pressione di u pulsante di accensione", "Quandu pressi u pulsante di dorme". U primu hè responsabile di u bottinu "Potenza" (on / off PC), u secondu - per una combinazione di chiavi in ​​certi tastiere chì ponenu u dispositiu in modalità standby. Ùn tutti ne anu tali chjavi, allora ùn ci hè interessa in a messa in opera di l'elemento pertinente.

Metudu 4: Utilizendu u Sonnu Hybrid

Questu modu hè consideratu relativamente novu, ma hè più pertinente per i computer di desktop quandu per i portatili. Prima, analizzeremu brevisamente a so differenza è u scopu, è dopu ti diceremu cumu accende.

Dunque, a modalità ibrida combina una modalità d'ibernazione è di modalità sonno. Ciò significa chì a vostra ultima sessione hè salvata in RAM (cum'è in modalità sleep) è in più lavata in u hard disk (cum'è in hibernazione). Perchè hè inutile per i portatili?

U fattu hè chì u scopu di sta modalità hè di riprendà a sessione senza perde l'infurmazioni, ancu cù un improvvisu panicu. Comu a sapete, questu hè assai spaventu di i PC di desktop chì ùn sò micca prutetti fendu prutezzione di energia. I pruprietari di urdinatori assicuà a batteria, alimentata da chì u dispositiu cambierà immediatamente è si addormentà quandu hè scaricatu. Tuttavia, se ùn ci hè micca una batteria in u laptop per via di u so deterioramentu è u laptop ùn hè micca assicuratu da un improvvisu panu di energia, a modalità ibrida sarà ancu pertinente.

L'ibernazione ibrida hè indezisabile per i computer è i portatarii induve SSD hè installatu - registrandu una sessione nant'à un discuhjette quandu cambia in standby affetta a so durata.

  1. Per attivà l'opzione ibrida, l'ibernazione hè necessariu. Allora, aperto "Linea di cumannu" o "PowerShell" comu amministratore à traversu "Start".
  2. Entrate in squadrapowercfg -h onè cliccate Enter.
  3. A propositu, dopu à stu passu a modalità hibernazione stessa ùn apparecerà micca in u menù "Start". Se vulete aduprà ancu in futuro, fighjate questu materiale:

    Leggi ancu: Abilitazione è configurazione di l'ibernazione in un computer cun Windows 10

  4. Avà à traversu "Start" aprite "Pannello di cuntrollu".
  5. Cambia u tipu di vista, truvate è navigate in "Alimentazione".
  6. Cliccate nantu à u ligame di u schema sceltu. "Impostà u Schema di Potenza".
  7. Selezziunu "Modifica e impostazioni avanzate di putere".
  8. Expand parametru "Sogni" è vedete sub "Permette u Sonnu Hybrid". Expandu troppu, per adattà u tempu per andà à stallà da a batteria è da a rete. Ùn vi scurdate di salvà e configurazione.

Problemi di sonnu

Spessu, un tentativu di aduprà u modale di spessu fallisce, è pò esse in a so assenza in "Start", in u PC pende quandu cume pruvate à accende o altre manifestazioni.

L'ordinatore cambia solu

Diverse notifiche è missaghji chì vene in Windows ponu svegliarisi l'apparecchimentu è chì ne va andà da dorme solu, ancu s'ellu ùn hà pressu nunda. I timer di sveglia sò responsabili di stu fattu, chì avemu preparatu.

  1. Combinazione di tasti Win + R chjamà a finestra "Run", vi si accedepowercfg.cplè cliccate Enter.
  2. Aprite u ligame cù u impostazione di u schema energeticu.
  3. Avà ghjunghjemu à opzioni di potenza supplementari.
  4. Expand parametru "Sogni" è vede l'ambitu "Permetti i timer di sveglia".

    Sceglite una di e opzioni adatte: "Disable" o "Solu timers di svegliu impurtanti" - à u vostru discrezione. Cliccate nantu à "OK"per salvà e cambiamenti.

U mouse o a tastiera scansione u computer

Premendu accidentalmente u bottinu di u mouse o tastieru di a tastiera, di solitu face u PC à vigilia. Questu ùn hè micca bè pratico per parechji utilizatori, ma a situazione hè riparabile cun cunfirmazione di dispositivi esterni.

  1. Aprite "Linea di cumannu" cun i diritti di l'amministratore scrivendu u so nome o ... "Cmd" in u menù "Start".
  2. Inserite u comandopowercfg -devicequery wake_armedè cliccate Enter. Avemu amparatu una lista di dispositivi chì anu u dirittu di u svegliu di u computer.
  3. Ora cliccate nantu à "Start" PKM è andate à "Manager di dispositivi".
  4. Cercemu chì u primu di i dispositivi chì risveglia u PC, è dopu cliccà nantu à u mouse per ghjunghje in essa. "Pruprietà".
  5. Passa à a tab "Gestione di a putenza", deselezziunate l'elemento "Permetti à questu dispositariu di scansà u computer da u standby". Pressu "OK".
  6. Facemu u listessu cun altri dispositivi listati in a lista. "Linea di cumandamentu".

A metà di u sonnu ùn hè micca in impostazioni

Problema cumuditu generalmente assuciatu cù laptop - pulsanti "Modu di sonnu" no in "Start"O in impostazioni "Potenza". Nantu à a maggior parte di i casi, u difettu ùn hè micca installatu u driver video. In Win 10, stallà e so versioni di driver di base per tutti i componenti necessarii accade automaticamente, cusì l'utenti ùn dà micca attenzione à u fattu ch'è u driver di u fabbricante ùn era micca installatu.

A soluzione quì hè abbastanza semplici - installate u driver per a scheda video di te. Se sapete u so nome è sapete cumu trovà u software necessariu nantu à i siti ufficiali di u fabbricante di componenti, allora ùn avete micca bisognu di istruzioni addizionali. Utenti meno avanzati truveranu l'urtimu articulu utile:

Per di più: Installazione di i driver in a scheda video

Dopu avè installatu, assicuratevi di riavvià u computer è procedi à e impostazioni di u modalità sleep.

Occasionalmente, a perdita di u modu di sonnu pò, à pazzime, esse associata à l'installazione di una nova versione di u driver. Se prima u pulsante di dorme era in Windows, ma avà l'aggiornamentu di u software di a scheda di video hè prubabile di culpisce. Hè cunsigliatu à aspittà l'aggiornamentu di u driver à e correzioni.

Pudete ancu rimuovere a versione attuale di u driver è installà u precedente. Se u prugrammu di stallazione ùn hè micca salvatu, avete a cercà per ID di a periferica, chì ùn ci hè generalmente alcuna versione d'archiu nant'à i siti ufficiali. Cumu fà ciò hè discusso in "Metudu 4" articuli nantu à l'installazione di i piloti per e schede video à u ligame di sopra.

Vede ancu: Rimuete i driver di schede video

In più, sta manera pò esse assente in certi assemblei di OS amateur. Di conseguenza, si consiglia di scaricà è installà Windows pulitu per esse adupratu tutte e so funzioni.

U computer ùn sceglie micca di dorme

Ci hè una serie di motivi perchè u PC ùn esce di u modu di dorme, è ùn duvete micca provà à speglia u subitu subitu dopu à un prublemu. Hè megliu à fà una serie di impostazioni chì vene à aiutà à risolve u prublema.

Per saperne di più: Problemi di risoluzione di problemi cù u ritiratu di Windows 10 da a modalità sleep

Avemu discusu sulle opzioni dispunibili per l'inclusione, l'impostazioni di dorme, è dinù elencu i prublemi chì spessu accompagnanu à u so usu.