Problemi cù u lancio di Avast Antivirus: cause è soluzioni

U prugrammu d'Avast hè meritatu cunsideratu unu di i migliori e più stabili software antivirus gratuito. Tuttavia, i prublemi si verificanu ancu in u so travagliu. Ci sò i casi in cui l'applicazione ùn inizià micca. Figuremu cum manera di risolve u prublema.

Disabilite e schermate di prutezzione

Unu di i motivi più cumuni perchè a prutezzione anti-virus di Avast ùn principia micca è disattivà una o più schermi di u prugramma. A disconnessione puderia esse fatta da pressura accidentale, o di malfunzionamentu di u sistema. Inoltre, ci sò i casi in cui l'utente hà spente u seranu in sè, perchè certi programmi anu necessariu quandu sò installati, e dopu a sente.

In casu chì e schermi di prutezzione sò disattivate, una croce bianca nantu à un fondo rossu appare in l'icona Avast nant'à u cassettu.

Per risolve u prublema, fate un clic destro nantu à l'icona Avast in u cassettu. In u menu chì vene, selezziunate l'elemento "Avast screen management", e poi cliccate nantu à u "Enable all screens" pulsante.

Dopu à quessa, a prutezzione deve accende, chì sarà indicata da a scomparsa di a croce da l'icona Avast in u cassettu.

Virus attack

Un di i segni di l'attaccu di un virus nantu à un computer pò esse l'inabilità di abilità anti-virus nantu ad elli, cum'è Avast. Si tratta di una reazione di protezzione di applicazioni di virus chì cercanu di prutezziunu da a rimozione di antivirus.

In stu casu, ogni antivirus installatu in u computer diventa inutile. Per truvà e rimuovere virus, avete bisognu di aduprà una utilità chì ùn necessiti di installazione, per esempio, Dr.Web CureIt.

Megliu ancu, scansiona u vostru discu rigiu da un altru dispositiu non infettu. Dopu avè rilevau è rimuovere u virus, Avast Antivirus deve inizia.

Fallimento criticu in Avast

Benintesa, i prublemi in u travagliu di l'antivirus Avast anu casu raramente, ma, sicuru, per via di l'attacco di u virus, a mancanza di tensione, o d'altri motivi significativi, l'utiliu pò esse dannegatu seriosamente. Allora, se i primi dui soluzioni descritte da noi ùn aiutavanu micca a risolve u prublema, o l'icona di Avast ùn pari micca ancu in u bande, allora a soluzione più curretta hè di reinstallà u prugramma antivirus.

Per fà ciò, devi prima spiegà una rimozione cumpleta di Avast Antivirus, seguita da a pulizia di u registro.

Poi, installu u prugramma Avast torna in u computer. Dopu à ciò, i prublemi cù a corsa, in a maiò parte di i casi, spariscenu.

E, naturalmente, ùn vi scurdate di scansione u vostru computer per virus.

Fallimentu di u sistema operativu

Un altru motivu per chì l'antivirus ùn principia micca hè u malfunzionamentu di u sistema operativu. Ùn hè micca u più cumunale, ma u più cumpletu è cumplicatu u prublema cum'è l'inclusione di Avast, l'eliminazione di i quali dipende da e cause, è da a profondità di a lesione di u sistema operativo.

Più spessu, riesce sempre à esse eliminatu da u rollu di u sistema à un puntu di riparazione più in ghjornu, quandu era sempre u travagliu normalmente. Ma, in casi particolarmente difficiuli, hè necessaria una reinstallazione cumpleta di l'OS, è ancu a rimpiazzamentu di elementi di hardware.

Cumu si pudete vede, u prublema di difficoltà di risolve un prublema cù l'impussibilità di esità Avast antivirus, prima di tuttu, dipende di e cause, chì ponu esse assai varieze. Alcuni di elli sò eliminati cun letteralmente dui clicculi di mouse, è per eliminà l'altru, avete da toghjanu furtivamente.