Raccolta di icone in vapore

L'errore più cumunitu quandu si lancia applicazioni hè associata à a mancanza di una biblioteca dinamica. In questu articulu hè dettagliate u prublema di l'apparenza di u messaghju di sistema. "U file msvcr70.dll ùn hè statu micca trovu".

Fissà u prublema cù msvcr70.dll

In tuttu, ci sò trè modi: stallà una DLL cù software particulare, stallà Visual C ++ è installà una biblioteca dinamica da sola. A propositu è ​​serà discupratu sottu.

Metudu 1: Cliente DLL-File.com

U prugramma presentatu hè a soluzione chì vi aiuterà a sbarazzarsi di l'errore. Hè facili da aduprà:

Scaricate DLL-Files.com Client

  1. Run u prugramma è ricercà in a biblioteca. msvcr70.dll.
  2. Cliccate LMB cù u nome di u file DLL.
  3. Cliccate "Install".

Ora aspettate a stallazione di a DLL. Dopu à a fine di stu prucessu, tutte e applicazioni saranu insegnamenti normalmente di novu.

Metudu 2: Installa Microsoft Visual C ++

U pacchetto Microsoft Visual C ++ 2012 contiene un numeru di numerose librerie dinamiche chì assicuranu una performance ottimale di parechje applicazioni. Tra questi sò msvcr70.dll. Allora, dopu l'installazione di u pacchjettu, l'errore sparirà. Scaricate u pacchettu è analizzà a so installazione in dettaglio.

Scaricate Microsoft Visual C ++ Installer

U download hè cumpratu:

  1. Segui u hyperlink à u situ di download.
  2. Selezziunà a lingua chì curriscia a lingua di u vostru sistema.
  3. Cliccate "Download".
  4. Verificate a casella accantu à u pacchariu la cui bitezza risponde à quella di u vostru sistema operativu. Dopu cliccate nantu à u bottinu. "Prossimu".

A scarica di u pacchjettu di l'installatore in u PC principia. Dopu à u so completu, avete bisognu di stallà, per questo:

  1. Aprite u file scaricatu.
  2. Accetta i termini di licenza è cliccate nantu à u bottinu. "Install".
  3. Aspetta chì tutti i pacchetti da installà.
  4. Cliccate "Ripartisce"avviare u computer ripartisce.

    Nota: se ùn vulete micca riavvià u computer, pudete cliccà nantu à u fermu "Chiudi" è ripartite dopu.

Dopu avete ricurdatu, tutti i cumpunenti di Microsoft Visual C ++ saranu installati, rispettivamente, un errore "U file msvcr70.dll ùn hè statu micca trovu" sparisce è l'applicazioni funzioneranu correttamente.

Metru 3: Scaricate msvcr70.dll

Hè pussibule mette a libreria msvcr70.dll in u sistema senza l'aiutu di un software addizionale. Per fà quessa, scaricate u lìbbolu di la libreria è scorreru in u directory di sistema. Ma quì ci vole à notà chì u parcorsu di u cartulare dipende da a versione di u sistema operativu. Pudete cuntenutu di più nantu à stu per un articulu particulare nantu à l'installazione di file DLL in Windows. Analizeremo tuttu per esempiu di Windows 10, induve a directory di sistema hè in u seguitu via:

C: Sistema di Windows 32

  1. Scaricate u schedariu è vene in a cartella cun.
  2. Cliccate à diretta nantu à a DLL è cliccate nantu à l'elemento. "Copia".
  3. Andate in u directory di sistema, in questo casu a cartella "System32".
  4. Eseguite una azzione Incolla da u menù contestuale cliccando prima nantu à un spaziu vacanti cù u cliccatu dirittu di u mouse.

Oghje u file di a biblioteca hè in u so locu, è tutti i ghjochi è i prugrammi chì rifiutavanu di principià di fà u faranu senza prublemi. Se l'errore persu, significa chì Windows ùn hà micca registratu a biblioteca dinamica automaticamente è questu prucessu duverà esse eseguitu di manera indipendente. Pudete lisa nantu à cume si faci quì in un articulu nantu à u nostru situ web.