Recuperate Documentu Word senza Lavà

Bonu ghjornu.

Pensu chì parechji chì travaglianu spessu à i documenti in Microsoft Word si trovanu à fronte à una situazione spiccica: anu tipografatu, scrubbenu, è subitu u computer si riavanu (u spinu di a luce, un errore o solu u Word chjaru, chì dighjà chjamatu qualcosa fallimentu internu). Cosa fà

A realtà mi accadde listessa cosa - l'elettricità hè stata tagliata per un paru di minuti quandu aghju preparatu unu di l'articuli per a publicazione in stu situ (è natu u tema per questu articulu). È cusì, cunsiderà alcune manere semplici per recuperà i documenti di Word senza salvà.

U testu di l'artìculu, chì puderia perde per un rupimentu di tensione.

Metudu numeru 1: ripruduzzione automatica in Word

Chì hè accadutu: ghjustu un sbagliu, u computer riparte dinò (ancu senza chè vi dumandava), un fallimentu in a sottostazione è tutta a casa spente u lume - u prublemu hè di ùn si spaventà!

Per impostazione predefinita, Microsoft Word hè abbastanza intelligente è automaticamente (in casu di spegnimentu di emergenza, cioè, spentendu senza u consentimentu di l'utente) prova à ripristinà u documentu.

In u mo casu, Micrisift Word dopu u fermu "bruschettu" di u PC è l'accentu (dopu 10 minuti) - dopu avè principiatu offre per salvà i docx docx micca salvati. A foto in basso mostra cumu si guarda in Word 2010 (in altre versioni di Word, a foto sarà simile).

Hè impurtante! A vola offre una parola per ripristinà i file solu à u primu riavvi dopu à un crash. Hè Se aprite Word, u chjude, è dopu decide di aprirle di nuovo, allora ùn vi offrirà à nunda di più. Allora, vi propongo à a prima lanciata di tene tutto ciò chì hè necessariu per ulteriori travagli.

Metudu 2: attraversu a cartella autocusting

Un pocu più altu in l'artìculu, aghju dettu chì a Parola per difettu hè abbastanza intelligente (specialmente enfatizata). U prugramma, se ùn avete micca cambiatu i parallelli, ogni 10 minuti salva automaticamente u documentu in a cartula "backup" (in casu di situazione imprevista). Hè logicu chì a seconda cosa da fà hè di verificà s'ellu ci hè un documentu chì manca in questa cartella.

Cumu truvà sta cartulina? Ci darò un esempiu in u prugramma Word 2010.

Cliccate nantu à u menu "file / settings" (vedi screenshot sottu).

Dopu avete bisognu à sceglie a scheda "salvà". Ci sò marcate di interesse in questa scheda:

- salvà automaticamente u documentu ogni 10 minuti. (Pudete cambià, per esempiu, per 5 minuti, se a vostra elettricità spissu si spegne);

- Directory di dati per a salva automatica (avemu bisognu).

Basta à selezzià è copiare l'indirizzu, allora apri l'esploratore. è appiccà i dati copiati in a so indirizzu. In u directory aperta - forse qualcosa pò esse truvatu ...

Metudu numeru 3: recuperà u documentu di Word eliminatu da u discu

Stu metudice aiuta in i casi più difficiuli: per esempio, ci era un file in u discu, ma avà ùn ne hè micca. Questu pò accadere per una varietà di motivi: virus, eliminazione accidentale (soprattuttu da Windows 8, per esempiu, ùn dumanda micca, se vulete precisamente cancellà u schedariu, cliccate nantu à u bottinu Elimina), formattate u discu etc.

Per ripristinà i schedari ci hè un gran numeru di prugrammi, chì certi avessi publicatu in unu di l'articuli:

In st'articulu, vogliu mette in evidenziu unu di i migliori (è ancu semplici per utilizatori novizi) prugrammi.

Wondershare Data Recovery

U situ ufficiale: //www.wondershare.com/

U prugramma sustene a lingua russa, funziona assai veloce, aiuta a recuperà i schedari in i casi più difficiuli. À propiu sì, tuttu u prucedimentu di recuperu ripiglia solu 3 passi, di più nantu à quì.

Cosa ùn fà prima di recuperà:

- ùn copiate micca tutti i file à u discu (nantu chì i documenti / i file sò mancanti), è in generale ùn travaglianu cun

- Ùn formattate micca u discu (ancu s'ellu hè visualizatu cum'è RAW è Windows OS ti offre di formatrizzione);

- ùn ripristini micca i file in questu discu (sta raccomandazione pò praticà più tardi parechji vi ripristineranu i stessi discu in u scansione: ùn puderete micca fà quellu! U fattu hè chì quandu si restaura un file in u listinu discu, puderà pulì i schedari chì ùn sò micca stati restaurati). .

Passu 1.

Dopu avè installatu u prugramma è lanciatu: ci offre una scelta di parechje opzioni. Seleziona a prima: "recuperu di i file". Vede l'immagine sottu.

Passu 2.

In stu passu ci hè dumandatu di indicà u dick nantu à u quale i file mancanti eranu situati. Di solitu i documenti sò nantu à l'unità C (a menu cuntratevule, avete traslocatu à l'unità D). In generale, pudete scansione entrambi i dischi à volta, soprattuttu da u scansione hè veloce, per esempiu, u mo discu di 100 GB hè scansiu in 5-10 minuti.

À propositu, hè bè interessante mettere una spunta "in scan profonda" - u tempu di scansione cresce assai, ma puderete recuperà più prugrammi.

Passu 3.

Dopu a scansione (à propositu, durante a cosa hè megliu di ùn tocca micca u PC è di fermà tutti l'altri prugrammi), u prugramma ci mostrerà tutti i tipi di file chì ponu esse recuperati.

È li sustiene, mi deve dì, in quantità grandi:

- archivi (rar, zip, 7Z, etc.);

- video (avi, mpeg, etc.);

- documenti (txt, docx, log, etc.);

- ritratti, foto (jpg, png, bmp, gif, etc.)

In realtà, rimette solu di sceglie ch'è i file da ripristinà, appughjate nantu à u bottinu pertinente, specificu un discu diversu da a scansione è ripristinà i file. Questu accade abbastanza rapidamente.

À propositu, dopu à a riparazione, certi di i schedari pò diventà illeggibili (o micca pienu leggibili). U prugramma di recuperu di a data ci mette in guardia nantu à questu: i schedari sò marcati cù cerchi di culori diversi (verdi - u schedariu pò esse ripristinatu in bona qualità, quelli rossi - "ci sò opportunità, ma ùn basta" ...).

Ci hè tuttu per oghje, tutta a bona opera Parola!

Feliu