Quest'installazione hè pruibita da a politica stabilita da l'administratore di sistema - cume si risolve

Quandu hè installatu i prugrammi o cumpartimenti in Windows 10, 8.1 o Windows 7, si pò scuntà à un errore: una finestra cù u titulu "Windows Installer" è u testu "Questa installazione hè pruibita da l'instrumentu stabilitu da l'amministratore di sistema." Cusì, u prugramma ùn hè micca installatu.

In questo manuale, in dettaglio nantu à cumu risolve u prublema cù l'installazione di u prugramma è riparà l'errore. Per risolve ciò, u vostru contu di Windows deve avè diritti di amministratore. Un errore simile, ma in rapprese à i driver: L'installazione di stu dispositiu hè pruibita basata nantu à a politica di u sistema.

Disabilitazione di e politiche chì impedenu l'installazione di prugrammi

Quandu si vede un errore di Windows Installer "Questa installazione hè pruibita da a politica stabilita da l'amministratore di sistema", prima tuttu deve cerca di vede s'ellu ci hè qualche regula chì restringe l'installazione di u lugiziale è, s'ellu ci vole, li rimuove o disattivà.

I passaggi ponu varia in depindenza di l'edizione di Windows aduprata: se avete a versione Pro o Enterprise installata, pudete aduprà l'editor di e regule di gruppu locale, sì Home hè l'editor di registro. Poi cunsideranu entrambe e scelte.

Guarda e politiche di installazione in l'. Editor Editor criterii locali

Per Windows 10, 8.1 è Windows 7 Professional è Enterprise, pudete aduprà i seguenti passi:

  1. Premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu gpedit.msc e premete Invescia.
  2. Andate à a sezione "Configurazione di u computer" - "Modelli amministrativi" - "Componenti di Windows" - "Installatore di Windows".
  3. In u panninu di destra di l'editor, assicuratevi chì nessunu regule di restrizzione d'installazione sia impostata. S'ellu ùn hè micca u casu, dopu cliccate nantu à a politica chì u valore vole di cambià è selezziunu "Not especificatu" (questu hè u valore predefinitu).
  4. Andate à a listessa sezione, ma in a "Configurazione di l'utente". Verificate chì tutte e regule ùn sò micca impostate nisunu.

U reiniziu di u computer dopu ciò ùn hè micca necessaria, pudete immediatamente pruvà à lanciare u installatore.

Usendu Editor di Registre

Pudete verificare a presenza di politiche di restrizioni di software è rimprunele, se necessario, aduprendu l'editor di u registru. Questu hà da travaglià in a edizione di casa di Windows.

  1. Preme Win + R, enter regedit e premete Invescia.
  2. In u editore di u registru, andate à
    HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Politiche Microsoft
    è verificate se ci hè una sottusione Installer. S'ellu ci hè, eliminate a sezione stessa o cancellate tutti i valori da sta sezione.
  3. Altrimenti, verificate se ci hè un sottu paragrafo Installer in
    HKEY_CURRENT_USER SOFTWARE Politiche Microsoft
    è, sì presente, scurdate u valori o sguillitu.
  4. Chiudite l'editor di u registru è pruvate à rializà u installatore.

Di solitu, se a causa di l'errore hè infatti in e politiche, queste opzioni sò abbastanza, ma ci sò metudini addiziunali chì, in certi volte, travaglia.

Modi addiziunali per riparà l'errore "Questa impostazione hè pruibita da a politica"

Se a versione precedente ùn aiuta micca, pudete pruvà i dui metodi chì seguitanu (u primu - solu per e edizioni Pro è Enterprise).

  1. Andate à u Pannello di cuntrollu - Strumenti amministrativi - Politica di sicurezza locale.
  2. Selezziunu "Politiche di restrizioni di software".
  3. Sì nessuna pulizia hè definita, cliccate à dirittu "Politiche di restrizioni di software" è selezziunate "Create Politiche di restrizioni di software".
  4. Fate dopu clic su "Applicazione" è in a "applicà Politica di Restrizioni di Software" selezziunate "tutti l'utenti eccettu l'amministratori locali".
  5. Fate un clic nantu à OK è assicuratevi di riavvià u computer.

Verificate s'ellu hè statu risoltu u prublema. In caso dimentu, vi pruponi di andà torna à a stessa sezione, cliccate puru u dirittu destro in a rùbbrica nantu à e politiche d'usu limitatu di prugrammi è sguassate li.

U sicondu metanu suggerisce ancu di usà l'editor di u registro

  1. Run Editor di u Registru (regedit).
  2. Skip to section
    HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Politiche Microsoft
    e crei (s'è assente) in essa una sottusione cù u nomu Installer
  3. In sta sottessezione, creà 3 parametri DWORD cù i nomi DisableMSI, DisableLUAPatching è DisablePatch è un valore di 0 (zero) per ognunu di elli.
  4. Chiudite l'editor di registru, riavuta u computer è verifichi u funziunamentu di u installatore.

Pensu chì unu di i modi vi aiuterà a risolve u prublema, è u missaghju chì l'installazione hè pruibitu da a polizia ùn sarà più apparse. In quant'à, ponite dumande in i commenti cù una descrizione dettagliata di u prublema, pruvaraghju d'aiutà.