Firmware TV-top box MAG 250

I set-top box TV sò unu di i pochi di metà dispunibuli di estesi a funzionalità di morale obsoleta è assai TV moderni, è monitori. Unu di i prudutti più diffusi di stu tipu hè TV Box MAG-250 di u fabbricante Infomir. Avemu capitu cume equipe u console cun una nova versione di u firmware è riportà u dispositivo non-travagliu torna in vita.

A funzione principale di u MAG-250 hè di furnisce a capacità di guardà canali IP-TV in qualunque TV o monitor cun interfaccia HDMI. Sicondu a versione di u firmware, sta opzione è funzionalità addiziunale pò esse eseguita da l'apparecchimentu in diversi modi. Quandu, in seguitu sò e opzioni d'installazione per e versioni di software ufficiali è modificate da scucche di software di terze parti.

Tutta a responsabilità di i risultati di manipolazioni cun a parte di u software di u TV-Box hè solu nantu à l'utente! L'amministrazione di a risorsa per e possibili conseguenze negativi di seguitu e istruzioni ùn hè micca responsabile.

Preparazione

Prima di principià u prucessu di installazione di software, preparà tutti l'utenti necessarii. Avendu à a disposizione tutto ciò di cui avete bisognu, pudete fà rapidamente è facilmente esecutu u firmware, è curreghje a situazione, se durante a manipolazione si faci un fallimentu.

Richiesta

Sicondu u metudu sceltu di l'installazione di u lugiziale è u risultatu desideratu, l'operazioni ponu necessità di:

  • Un laptop o un PC in esecuzione di Windows qualsiasi versione attuale;
  • Cordula di patch di alta qualità, à traversu chì a TV-Box si cunnessa à a scheda di rete PC;
  • Unità USB cù una capacità chì ùn supera micca 4 GB. Sì ùn ci hè nisuna unità di flash, pudete piglià qualchì - in a descrizzione di i metudi di installazione di u sistema in MAG250, in cui questu arnesi hè necessariu, hè spiegatu cumu preparà prima di aduprà.

Tipi di download di firmware

A popularità di MAG250 hè da u numeru di u firmware dispunibile per u dispositivo. In generali, a funzionalità di diverse soluzioni hè assai simile è di conseguenza l'utente può sceglie qualsiasi versione di u sistema, ma in cuttuni modificatu da sviluppatori di terze parti ci hè molte più possibilità. I metudi di installazione per u sistema operativu è modificatu in MAG250 hè cumplettamente diversu. Quandu scarichi i pacchetti, bisogna tene in considerazione u fattu chì, per un firmware cumpletu di u dispositivo, in tutti i casi, avete bisognu di duie file - u gestore di boot. "Bootstrap ***" è l'immagine di u sistema "imageupdate".

U lugiziale ufficiale di u fabbricante

I esempi chì seguenti utilizanu a versione ufficiale di a shell da Infomir. Pudete scaricà l'ultimu firmware ufficiali da u servitore FTP di u fabbricante.

Scaricate u Firmware ufficiale di MAG 250

Shell software modificatu

Come una soluzione alternativa, u firmware di a squadra Dnkbox hè adupratu cum'è una modificazione caratterizata da a presenza di molte opzioni addizionali, è di u cunversu chì hà ricevutu u riscintu di l'utente più pusitivu.

 

A cuntrastu à a versione ufficiale di u sistema installatu in a console da u fabbricante, a soluzione di ADN hè dotata di e capacità chì sò presentate:

  • Prugramma TV cù yandex.ru è tv.mail.ru
  • Clienti integrati Torrent e Samba.
  • Mantene i menù creati da l'utente indipendente.
  • U lanceru automatica di IP-TV.
  • Funzione di sonnu
  • Da registru di u flussu di media ricevutu da u dispositivo in una unità di rete.
  • L'accessu à a parte di software di u dispositiu per via di u protocolu SSH.

Ci hè parechje versioni di u shell da DNK, destinatu à l'installazione in varie revisioni hardware di u dispositiu. Da u link sottu ponu scaricà una di e soluzioni:

  • Archiviu "2142". Concepita per i dispositivi chì anu installatu un prucessore STI7105-DUD.
  • File di pacchetti "2162" utilizzatu per installazione in console nant'à un prucessore STI7105-BUD è di supportu AC3.

Determinà a versione hardware di u MAG250 hè assai semplice. Basta à verificà a presenza di un connettore otticu per a uscita audio in u fondu di u dispositiu.

  • Se u connettore hè presente - un prefissu cù un processore BUD.
  • Sì manca - piattaforma hardware DUD.

Determina a revisione è scarica u pacchettu pertinente:

Scaricate u Firmware di DNK per MAG 250

Per installà un firmware alternativo in MAG 250, bisogna prima installà a versione ufficiale di u sistema "pulitu". Altrimenti in u prucessu di u travagliu di travagliu si pò fà!

Firmware

I modi principali di u firmware MAG250 - tri. In realtà, u prefissu hè piuttostu "capriccioso" in termini di reinstallazione di software è spessu ùn accetta micca immagini installabili da u sistema operativo. In casu d'errori in u prucessu di applicà unu o un altru metudu, basta passà à u prossimu. U più efficace è fiduciale hè u metudu di u numeru 3, ma hè u più latu di mette in opera da u persunale media.

Metudu 1: Utente incastunatu

Se u set-top box funziona normalmente è u scopu di u firmware hè puru à aghjurnà a versione di u so software o cambia in un shell modificatu, pudete aduprà u strumentu integratu chì ti permette di aghjurnà direttamente da l'interfaccia MAG250.

Preparà un drive flash.

Attentu! Tutti i dati nantu à u discu flash in u prucessu di l'operazioni descritte dopu serà distrutte!

Come annunziatu sopra, a quantità di vettore per manipolazioni cù TV-Box MAG250 ùn deve spessite 4 GB. Se una tale unità flash hè dispunibule, formattallu cù tutti i mezi dispunibili in FAT32 è andate à u passu 10 di e istruzioni sottu.

Vede ancu: I migliori utilità per formattazione di unità flash e dischi

In u casu chì ci hè un USB-Flash di più di 4 GB, facemu u seguitu da u primu paragrafo.

  1. Per fà u media adatta ad aduprà cume un uttenu di Firmware MAG250, pò esse ridottu da un software. Una di e soluzioni più pratiche per una tale operazione hè a MiniTool Partition Wizard.
  2. Scaricate, installate è esegu l'applicazione.
  3. Connettu USB-Flash in PC è aspettate a so definizione in MiniTool.
  4. Cliccate nantu à a zona chì mostra u spaziu di u drive flash, selezionendu cusì, è seguite u ligame "Format Partition" a manca di u muvimentu di Partizioni.
  5. In a finestra chì si vede, sceglite da u listinu di goccia in sùbule "FAT32" da un sistema di file è salvà e impostazioni cliccendu "OK".
  6. Selezziunate nuvamente a zona di l'unità flash è andate à "Move / Resize Partize" a sinistra.
  7. Per cambià a taglia di a partizione annantu à l'unità flash, muvite u cursore speciale à a sinistra in modo chì in u campu "Dimensione di partizione" hè stata un pocu menu di 4 GB. Pulsante "OK".
  8. Cliccate nantu à "Applicà" in cima di a finestra è cunfirmate l'iniziu di l'operazione - "YES".
  9.  

  10. Aspetta finu à a fine di u prucessu in u vitturatu MiniTool Wizard,

    ma à a fine vi avete un drive flash, idoneu per e successive manipolazioni cù MAG250.

  11. Scaricate i cumpi di firmware da u link à l'iniziu di l'articolo, scompattate l'archive in casu chì a soluzione modificata sia scaricata.
  12. I file rinominati sò rinominati "Bootstrap" è "imageupdate".
  13. In un drive flash, creà un cartulare chjamatu "mag250" è inserite in essa i schedari ricevuti in u passu precedente.

    U nomu di u directory in u drive flash deve esse esattamente cum'è sopra!

Processo d'installazione

  1. Connettu u trasportatore USB à a scatula TV è accende.
  2. Andate in a sezione "Impostazioni".
  3. Chiama u menu di serviziu da pressu u pulsante "Set" à u remote.
  4. Per scaricà u firmware via YUSB, chjamate a funzione "Aggiornamentu di u Software".
  5. Switch "Aggiornu di u Metudu" on "USB" e premete "OK" à u remote.
  6. Prima di l'iniziu di u firmware, u sistema deve truvà i file necessari in u drive di USB è verificate a so adattamentu à l'installazione.
  7. Dopu avè verificatu clic "F1" à u remote.
  8. Sè i passi sopra ripusuti sò fattu correttamente, u prucessu di u trasferimentu di l'image in a memoria di u dispositiu cumincerà.
  9.  

  10. Senza u vostru interventu, u MAG250 si riavanu à u fine di u prucedimentu di installazione di u software di sistema.
  11. Dopu à riavvià a console, ricevi una nova versione di u software shell MAG250.

Metudu 2: BIOS "prefissi"

L'installazione di u lugiziale di sistema in MAG250 aduprendu e scelte di l'ambiente di configurazione è a porta USB cù u firmware hè unu di i metodi più efficaci è popolari in trà l'utenti. À spessu, l'esecuzione di i seguenti aiuti aiutà a ripristinà un dispositivo inoperativamente programmatu.

  1. Preparà un drive flash in exactamente cum'è a metà di stallà u firmware cù l'interfaccia di a console, descritta sopra.
  2. Scurdate u cavu d'alimentazione da a console.
  3. Prema e tene premutu u bottinu di a scatula TV "MENU", dirigite u telecomandu in a dispositiva, allora cunnessa l'alimentu à u MAG 250.
  4. Eseguendu u passu anteriori lanciari l'originale "BIOS" dispositivi.

    Navigate in u menù, premendu i tasti freccia in sì è nantu à u locu nant'à u remote, per entrà in sta o quessa sezione - aduprate u pulsu di a freccia "diritta", è a cunfirmazione di l'operazione accade dopu pressu "OK".

  5. In u menu visualizatu, andate à "Attrezzi di l'upgrade",

    è dopu in "Bootstrap USB".

  6. TV Box riprenderà l'assenza di supporti USB. Connettu l'unità in u connettore (impurtante!) Di u pannellu posteru è premete "OK" à u remote.
  7. U sistema hà inizià u prucessu di verificà a dispunibilità di i cumpi per l'installazione nantu à i media.
  8. Dopu chì u prucessu di verifica hè finitu, u trasferimentu di informazioni in a memoria TV-box inizierà automaticamente.
  9. A chjave di u firmware hè l'apparenza di l'iscrizzione "Scrittura di l'immagine per lampà bè" nant'à u schermu di l'ambiente di a configurazione
  10. U riaviscimentu di u MAG250 è di lanciare a shell attualizzata si mette automaticamente.

Metudu 3: Recuperu da Multicast

L'ultimu modu per stallà u software di sistema in MAG250, chì vedemu, hè spessu usatu per ripristinà i "Scenitevule" TV - quelli chì ùn funzionanu micca bè o ùn ance micca à tutti. A metodulugia di recuperu impiega l'usu di i prefissi di l'usinaru pruprietariu d'ucettarile Multicast File Streamer. In più di u prugramma chì permette di trasmette i file cù un'interfaccia di rete, avete bisognu di una applicazione per creà un servitore DHCP in u vostru PC. In l'esempiu sottu, DualServer hè adupratu per questo scopu. Scaricate strumenti à u ligame:

Scaricate e utilità di u firmware MAG250 da u PC

Ti ricordu chì a prima cosa da fà quandu si decide di lampà a console hè di stallà a versione ufficiale di u sistema. Ancu s'ellu cunsiderate finalmente di aduprà una soluzione modificata, ùn avete micca dimenticà stu cunsigliu.

Scaricate u Firmware ufficiale MAG250

  1. I file di utilità di u firmware scaricati sò postu in un cartulare separatu situatu in u discu. "C:". File Bootstrap_250 rinominà a Bootstrap.
  2. Per a durata di l'operazione nantu à u firmware MAG 250 cù Multicast, disattivà temporaneamente l'antivirus è (impiegatu) u firewall installatu in Windows.

    Ulteriori dettagli:
    Disattivà u firewall in Windows 7
    Disattivà u firewall in Windows 8-10
    Cumu disattivà l'antivirus

  3. Configurate a scheda di rete à a quale u firmware sarà cunnessu à l'IP statica "192.168.1.1". Per questo:
    • A pagina di configurazione di a rete chjamata da "Pannello di cuntrollu",


      cliccate u ligame "Modificendu e impostazioni di l'adattatore".

    • Chjamate a lista di funzioni dispunibule cliccendu nantu à u cliccu guru di u mouse nantu à l'immagine "Ethernet"è andate à "Pruprietà".
    • In a finestra di i protocolli di rete dispunibili "Versione IP 4 (TCP / IPv4)" è andate per definisce i so parametri cliccendu "Pruprietà".
    • Aghjunghje u valore di l'indirizzu IP. In qualità Maschere di Subnet automaticamente aghjuntu "255.255.255.0". Salvà e impostazioni cliccendu "OK".

  4. Connettu u MAG250 à u cunnessu di rete di u PC aduprendu un cordedaghju. L'alimentatore di a console hà da spegne!
  5. Lanciate u menu di configurazione premendu è tenendu "MENU" nant'à u remote, poi cunnessu l'alimentu à a console.
  6. Cancellà e impostazioni di a periferica selezendu l'opzione "Def.Settings",

    è dopu cunfirmà l'intenzione premendu u pulsante "OK" à u remote.

  7. Reboot u menu di opzioni selezionendu "Esce & Salvà"

    è cunfirmà u pulsante di ruminazione "OK".

  8. In u prucessu di u svegliu, ùn vi scurdate di tene u pulsu nantu à u telecomandu "MENU"
  9. Nant'à u PC, chjamate a console nant'à voi mandà u cumandamentu:

    C: file_with_firmware_and_utilites dualserver.exe -v

  10. In u nostru situ puderete amparà à cumincià a "Linea di Commandu" in un computer chì esegue Windows 7, Windows 8 è Windows 10.

  11. Dopu avè inseritu u cumandamentu, presse "Enter"Chì darà u servore.

    Ùn chjusciate a linea di cum'è l'onde finu quandu l'installazione di u software in MAG250 hè cumpleta!

  12. Naviga versu u cartulare cù utilità è lìarette di software di sistema. Da quì, aprite l'applicazione mcast.exe.
  13. In u listinu di e interfacce di rete chì si vede, segnate l'elemento chì cuntene «192.168.1.1»è poi premete "Selezziunu".
  14. In a finestra principale di l'applicazione Multicast File Streamer in u campu "Indirizzu IP, porta" sezione "Stream1 / Stream1" inserite valore224.50.0.70:9000. In u listessu esitu campu di sezione "Stream2 / Stream2" u valore ùn cambia micca.
  15. Pulsanti "Start" in dui sezioni in streaming,

    ciò chì porterà à l'iniziu di a traduzione di i file di firmware attraversu l'interfaccia di rete.

  16. Vai à u schermu mostratu da u prefissu. Cambia u valore di u parametru "Boot Mode" on "Nand".
  17. Entra "Attrezzi di l'upgrade".
  18. Avanti - l'entrata di "MC Upgrade".
  19. U prucedimentu di u trasferimentu di u lighjeru in a memoria interna di u casu di TV comincerà,

    è dopu à a so conclusione, u liggiu cumpresu sarà visualizatu nantu à u schermu.

    A seguita, a ricezione di l'immagine di u software di sistema cù u prefissu cumincieghja, cume chjama da un missaghju nantu à u schermu: "Messu Bootstrap: A ricezione di una immagine hè principiata!".

  20. I passi chì seguianu ùn necessitanu micca d'interventu, tuttu hè fattu automaticamente:
    • Cattura di l'imagine in a memoria di dispositivi: "Messu Bootstrap: Scrittura di a immagine per lampà".
    • Completà u trasferimentu di dati: "Scrivendu una immagine à lampà bè successu!".
    • Rinvià u MAG250.

I metudi sopra descritti per lampà u set-top box MAG250 permettenu di allargà a funzionalità di a soluzione, è ripristinà l'operatività di u dispositivo. Cunsiderate attentamente a preparazione è l'esecuzione di l'istruzzioni, allora u prucessu di trasformà a parte di software pienu di un apparellu eccellente piglia circa 15 minuti, è u risultu supera tutte e aspettative!