A mala fortuna torna: a liberazione incensurata di l'Agonia hè stata annullata una seconda volta.

L'urrizu inferile di a sopravivenza di l'Agonia, sviluppatu da u studio polacco Madmind Studio, hè statu liberatu in una versione censurata, priva di alcune publicità, di soni è di animazioni. I sviluppatori pianificavanu initialmente di restituire u cuntenutu tagliatu à i ghjucatori cù l'aiutu di un patch, è dopu in una versione separata di u ghjocu, ma i dui piani sò diventati un fallimentu.

Madmind Studio hà avutu di rifiutà di rilasciare l'aghjurnamentu "obscene" dopu à avè chì si hè statu u sì chì questu puderebbe purtà à a surgenza di prublemi legali. Dopu à quessa, i sviluppatori anu decisu di creà una versione separata di u ghjocu - Agonia Unrated - ma a sta volta sò stati impediti da a mancanza di fondi è difficoltà tecniche. Dunque, i ghjucatori saranu prubabili ùn puderanu vede l'Agonia in u so statu originali.

Agonia, liberata in u maghju di u 2018 nant'à PC, PlayStation 4 è Xbox One, hà primatu di più punizioni negative da parte di critichi è lettori. Malgradu quellu, finanziariamente, u prughjettu hè statu pussibule avutu - in i primi trè ghjorni solu, 34.000 persone anu acquistatu u ghjocu nantu à Steam.