Cumu aprite ACCDB


I file cù l'estensione .accdb ponu esse spessu in istituzioni o imprese chì utilizanu attivamente sistemi di gestione di basi di dati. Documenti in stu furmatu sò solu una basa di dati creata in Microsoft Access 2007 o altru. Sì ùn puderete micca aduprà stu prugramma, vi mostreremo alternative.

Apertura banche di dati in ACCDB

Sia i spettatori di terze parti sia i pacchetti ufficiali alternativi sò capaci di aprire documenti cù questa estensione. Inizià cù i prugrammi specializati per a vista di banche di dati.

Vede ancu: Aprite u formatu CSV

Metudu 1: MDB Viewer Plus

Una applicazione semplice chì ùn hà ancu micca bisognu di esse installatu in un computer creatu da entusiastu Alex Nolan. Purtroppu, ùn ci hè nè una lingua russa.

Scaricate MDB Viewer Plus

  1. Aprite u prugramma. In a finestra principale, aduprà u menu "File"in chì articulu di selezzione "Apertu".
  2. In a finestra "Esploratore" andate in a cartula cù u documentu chì vulete aprire, selezziunu cliccando una volta cù u mouse è cliccate nantu à u pulsante "Apertu".

    Questa finestra apparirà.

    Nantu à a maggior parte di i casi, ùn tocchi micca nisuna in esse, basta à cliccà u pulsante "OK".
  3. U schedariu sarà aperto in a zona di travagliu di u prugramma.

Un altru cumandamentu, fora di a mancanza di localizazione russa, hè chì u prugramma impone Microsoft Engine Database di sistema in u sistema. Fortunatamente, questu strumentu hè distribuitu per liberu, è pudete scaricà u situ web ufficiale di Microsoft.

Metudu 2: Database.NET

Un altru prugrammu simile chì ùn necessita micca l'installazione in un PC. A differenza di u precedente, a lingua russa hè quì, ma funziona cù i file di a basa di dati piuttostu specificu.

Attenzione: affinchì l'applicazione funziona correttamente, avete bisognu di stallà l'ultime versioni di .NET. Framework!

Scaricate Database.NET

  1. Aprite u prugramma. Una finestra preimpostata apparirà. In essa in u menù "Lingua di l'interfaccia di l'utente" set "Russu"dopu cliccate "OK".
  2. Dopu avè accesso à a finestra principale, fate i passi chì seguite: menu "File"-"Connect"-"Accessu"-"Apertu".
  3. Ulteriori algoritmu di azzione hè semplice - aduprà a finestra "Esploratore" Per andà à u cartulare cù u vostru basa di dati, selezziunu e apriselu cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
  4. U schedariu si aprirà in forma di un albero di categoria in a parte sinistra di a finestra di travagliu.

    Per vede u cuntenutu di una categoria, bisogna selezziunu, cliccate à dirittu nantu à elli, è selezziunate l'elementu in u menù contestuale "Apertu".

    In a parte diritta di a finestra di travagliu aprirà u cuntenutu di a categoria.

L'applicazione hà un seriale inconveniente - hè destinatu soprattuttu per prufessi, è micca per l'utenti cumuni. Per questo, l'interfaccia hè abbastanza ingombrante, è u cuntrollu ùn sembra micca chjaru. Tuttavia, dopu à una piccula pratica, pudete mette in usu.

Metru 3: LibreOffice

L'equivalentu libaru di a suite Microsoft Office include un prugramma per u travagliu cù i basi di dipinna - LibreOffice Base, chì ci aiuterà à aprite u schedariu cù l'estensione.

  1. Run u prugramma. Venite a Procedura guidata di u Database LibreOffice. Sceglite a casella di verifica "Cunnessu à una basa di dati esistenti"è in u menu di sferza seleziona "Microsoft Access 2007"dopu cliccate "Prossimu".
  2. In a prossima finestra, cliccate nantu à u bottinu. "Revisione".

    Si apre "Esploratore", altre azioni - andate in u cartulare in cui a basa di dati hè conservata in u furmatu ACCDB, selezziunu e aghjunghjale à l'applicazione, cliccendu u pulsante "Apertu".

    U ritornu à u Database Wizard, cliccate "Prossimu".
  3. In l'ultima finestra, di regula, ùn avete micca bisognu à cambià nulla, cusì cliccate "Fatti".
  4. Ora, u fattu interessante hè chì u prugramma, per via di a so licenza libera, ùn apru micca i file cù l'estensione ACCDB direttamente, ma li converte in u so u formatu ODB. Dunque, dopu à cunsiderà l'elemento precedente, vedi una finestra per salvà un file in un novu formatu. Selezziunate una cartella è un nome adatta, cliccate nant'à "Salvà".
  5. U schedariu sarà aperto per a visione. A causa di e peculiarità di l'algitimu, a visualizzazione hè dispunibule solu in un formatu tabular.

I svantaghji di sta soluzione sò evidenti - l'impossibilità di vede u schedariu cum'è è è solu una versione tabularisca di a visualizzazione di dati sparverà assai utenti. À propositu, a situazione cù OpenOffice ùn hè micca megliu - si basa annantu à a stessa piattaforma di LibreOffice, cusì l'algitimu di l'azione hè identicu per i dui pacchetti.

Metudu 4: Microsoft Access

Se avete una suite ufficiale licenziata da e versioni di Microsoft 2007 è più recente, allora u travagliu di aprite u schedariu ACCDB sarà più faciule per voi - aduprate l'applicazione originale, chì crea i documenti cun tale estensione.

  1. Apri Microsoft Access. In a finestra principale, selezziunate l'elemento "Aprite altri file".
  2. In a prossima finestra, selezziunate l'elemento "Computer"dopu cliccate "Revisione".
  3. Si apre "Esploratore". In questu, andate in u situ di conservazione di u schedariu di destinazione, selezziunu e apriselu cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
  4. A basa di dati hè caricata in u prugramma.

    U cuntenutu si pò vede dopu cliccendu nantu à l'oggetto chì avete bisognu.

    U svantaghju di stu metanu hè solu unu - Un pacchetto di applicazioni di ufficio da Microsoft hè pagatu.

Comu pudete vede, ùn ci sò micca tanti modi per apri basa di dati in u formatu ACCDB. Ognunu di elli ha i so propri vantaggi è svantaggi, ma ognunu pò truvà un praticu per elli. Se sapete più opzioni per i prugrammi chì ponu aprire i file cù l'extension ACCDB - scrivi su elli in i commenti.