Quest'istruzione descrive in dettaglio cumu fà Windows vene l'estensioni per tutti i tipi di file (eccettu per i collegamenti) è perchè pò esse necessariu. Due metodi sò descritti - u primu hè u più adatto per Windows 10, 8 (8.1) è Windows 7, è u secondu sarà adupratu solu in "ottu" è in Windows 10, ma hè più pratice. Sò ancu à a fine di u manuale ci hè un video in chì dui modi per fà vede l'estensione di i file eccu.
Per impostazione predefinita, l'ultime versioni di Windows ùn mostranu micca estensioni di file per quelli tipi chì sò registrati in u sistema, è questu hè guasi tutti i file cù i quali si tratta. Da un puntu di vista visuale, stu bonu, ùn ci hè nè caratteri oscuri dopu u nome di u file. Da un puntu di vista praticu, micca sempre, cum'è in certi volte diventa necessariu cambià una estensione, o semplicemente di vede, perchè i file cun varie estensioni ponu avè una icona è, ancu, ci sò virus chì a distribuzione di l'estensioni dipende largamente da se
Mustrà l'estensioni per Windows 7 (anche adatta per 10 è 8)
Per abilità a mostra di estensioni di file in Windows 7, aprite u Pannello di controllo (cambia in "Vede" in u dirittu superiore in "Icone" invece di "Categorie"), è seleziona "Opzioni Cartella" in u in Windows 10, aduprate u menu cliccatu da u menu cliccate nantu à u bottinu Start).
In a finestra di configurazione di e cartelle chì si apre, aprite a scheda "Vede" è in u campu "Impostazioni avanzate" truvate l'elementu "Nascite le estensioni per i tipi di file registrati" (questu articulu hè in fondo à a lista).
Se avete bisognu di vede le estensioni di i file - deselezziunate l'elementu specificatu è cliccate "OK", da quandu u momentu l'extensioni sarà visualizata nantu à u desktop, in l'esploratore è in ogni locu in u sistema.
Cume mostre le estensioni di i file in Windows 10 è 8 (8.1)
Prima di tutti, pudete abilità a visualizzazione di e estensioni di file in Windows 10 è Windows 8 (8.1) cumu dettu sopra descrittu. Ma ci hè un altru modu più pratice è più veloce per fà ciò senza entrà in u Pannellu di Cuntrollu.
Aprite un cartulare o lanciate Esploratore di Windows premendu una chiara di Windows + E. E in u menu di l'esploratore principale andate in la scheda "Vede". Prestu attenzione à u marcu "Estendi i nomi di file" - s'ellu hè cunsultatu, allora l'estremità sò mostrate (micca solu in u cartulare sceltu, ma in ogni locu nantu à u computer), se non - le estensioni sò nascoste.
Comu pudete vede, semplice è veloce. Inoltre, da l'esploratore in dui clics puete andà à l'impostazioni di l'impostazioni di cartella, per questo basta à cliccà nantu à l'elementu "Parametri", è dopu - "Modificare i parametri di cartella è di ricerca".
Cumu abilità a mostra di estensioni di file in Windows - video
E in conclusione, a stessa cosa chì era descritta sopra, ma in u furmatu video, hè pussibule chì per certi lettori a materia in sta forma sia preferibile.
Hè tuttu: ancu un brevi, ma, a mio parè, istruzzioni cumplette.