Cumu installà Adobe Flash Player in u vostru computer

A rotazione troppu rapida di e lame di u cooler, ancu s'ellu aumenta u rinfrescamentu, tuttavia, questu hè accumpagnatu da un forti rumore, chì spessu distrarre da travaglià in computer. In stu casu, pudete provà à riduce leggermente a velocità di u cooler, chì hà da influenzà un pocu à a qualità di u raffreddamentu, ma aiuterà à riduce u livellu di rumu. In questu articulu vedemu diversi modi per ridurre a velocità di rotazione di u cooler CPU.

Rinvenite à a velocità di rotazione di u cooler di CPU

Certi sistemi moderni regolanu automaticamente a velocità di rotazione di e pale, a seconda di a temperatura di a CPU, ma stu sistema ùn hè micca implementatu in ogni locu è ùn sempre funziona correttamente. Allora, se avete bisognu di riduce a velocità, hè megliu à fà fattu manualmente aduprendu qualchì via sèmplice.

Metudu 1: AMD OverDrive

Se aduprate un processore AMD in u vostru sistema, allora a configurazione hè fatta in un prugramma spiciali chì a funzionalità hè focalizzata in u travagliu cù i dati di CPU. AMD OverDrive permette di cambià a velocità di rotazione di u cooler, è u compitu hè assai semplice:

  1. In u menu di sinistra, avete bisognu di espansi a lista. "Cuntrollu di prestazioni".
  2. Selezzi un item "Fan Control".
  3. Ora tutti i coolers cunnessi sò visualizzati in a finestra, è i rivoluzioni sò adeguati movendu i cursori. Ricordate di applicà e cambiamenti prima di usciri da u prugramma.

Metudu 2: SpeedFan

A funzionalità di SpeedFan ti permette di cambià a velocità di rotazione di e lame di u raffreddamentu attivu di u processore in solu pochi clic. L'utente hà bisognu di scaricà u prugramma, u scaricamentu è di applicà i parametri necessarii. U prugramma ùn hà micca più spaziu nantu à u computer è hè assai faciule di gestisce.

Per di più: cambià a velocità di u cooler via Speedfan

Metudu 3: Modifichi l'impostazioni di u BIOS

Se a soluzione di software ùn vi aiuta o ùn hà micca, allora l'ultima opzione hè di cambià certi parametri in u BIOS. Da l'utente ùn impone micca cunniscenze o abilità addizionali, basta seguitu e istruzioni:

  1. Accende u computer è andate u BIOS.
  2. Leggi più: Cumu entrà in u BIOS in un computer

  3. Quasi tutte e versioni sò simili à l'altru è anghjenu numeri di tabulamentu simili. In a finestra chì si apre, cerca una scheda "Potenza" è andate à "Monitor di l'hardware".
  4. Ora avete pussutu avè manualmente una certa velocità di rotazione di i fan o mettere un adeguamentu automaticu, chì dipenderà da a temperatura di u processore.

À quellu stabilimentu hè finitu. Ci vole à salvà i cambiamenti è ripartite u sistema.

Oghje avemu esaminatu in dettaglio trè modi per chì a riduzione di a velocità di ventu nantu à u processore hè effettuata. Questu hè solu necessariu se u PC hè rumuri. Ùn mettite micca troppu girate - per questo, qualchì volta succede u surghere.

Vede ancu: Aumenta a velocità di u cooler nantu à u processore