Anteprima in Microsoft Excel


A Captura di u Screnu hè un attrezzu necessariu necessariu per a creazione di screenshot o di registrazione di un video da un monitor. Per uttene a schermata, avete bisognu di un prugramma spiciali, per esempiu, Icecream Screen Recorder.

Icecream Screen Recorder hè un strumentu pratice pussibule per a creazione di screenshot è di catture di schermi. Questu pruduttu hà una interfaccia simplici è user-friendly, in cui ogni uteru pò rapidamente capisce per inizià a travaglià guasgi immediatamente.

Avemu a cunvenzione à guardà: Altre soluzioni per catturà e immagini da un schermu di u computer

Registrazione di u schermu

Pè inizià a catturà a schermata, selezziunate l'elezzione corrispondente è selezziunate a zona da a cui scriva. Dopu, pudete andà direttamente à u prucessu di sparate video.

Disegnà mentre scrive

Direttamente in u prucessu di sparighjini video da u schermu di u computer, pudete aghjunghje i vostri marchi di testu, forme geometriche, o disegnà liberamente cun l'aiutu di l'utimu famosu “Paintbrush”.

A scelta di risoluzione

A finestra per a cattura pò esse stabilita arbitrariamente, o selezziunate una di e opzioni.

Aghjunghje a maghjina di a webcam

Direttamente in u prucessu di spararii video da u schermu cù a funzione speciale Icecream Screen Recorder, pudete piazzà una piccula finestra in u schermu cù una immagine chì cattura a vostra webcam. A taglia di sta finestra pò esse persunificata.

Registrazione sonora

U sonu pò esse registratu da u vostru microfunu o da u sistema. Per impostazione predefinita, entrambi i voci sò attivati, ma, se hè necessariu, ponu esse discuplicati.

Catturà Screenshots

In più di scattà video da u schermu, u prugramma hà a capacità di creà screenshot, u prucessu di catturà chì hè simile à i pruvista video.

Screenshot format

Per difettu, i screenshots sò salvati in u formatu PNG. S'ellu ci vole, stu furmatu pò esse cambiatu in JPG.

Imposta i cartetti per salvà i file

In l'impostazioni di u prugramma avete a capacità di specificà cartelle per salvà i video è i screenshot catturati.

Cambia u furmatu di video

I video di u Screen Recorder Gelati ponu esse salvati in trè formati: WebM, MP4, o MKV (in a versione free).

Mustrà o nascite u cursore

A seconda di u vostru scopu di catturà video o screenshot da u schermu, u cursore di a mouse può esse visualizatu o nascosto.

Overlay Watermark

Per tutelà i diritti d'autore di i vostri video è screenshot, si consiglia di filigrani, chì rappresentanu di solitu a vostra immagine di logo personale, sò applicate. Nelle cunfigurazioni di u prugramma pudete caricare u vostru logo, piazzilu in a zona desiderata di u video o l'imagine, è ancu ponu a trasparenza desiderata.

Personalizza i Chjavi Hot

I tasti cumuni sò largamente usati in parechji prugrammi per semplificà l'accessu à e funzioni. Se hè necessariu, pudete riavere i tasti d'accessu chì saranu aduprati, per esempiu, per creà screenshot, inizio di sparamentu, etc.

Avantaghji:

1. Una larga gamma di funzioni chì garantiscenu un travagliu confortevole cun video è catturazione di l'immagine;

2. Supporto à a lingua russa;

3. Hè distribuitu gratuitamente, ma cù certi restrizioni.

Inconvenienti:

1. In a versione libera, u tempu di sparamentu hè limitatu à 10 minuti.

Icecream Screen Recorder è un attrezzu praticu per catturà video è screenshot. U prugramma hà una versione pagata, ma se ùn avete micca bisognu di un bellu sparamentu di video, di un serie larga di formati, di definisce a tempuratura di registrazione è altre funzioni, un listinu di più dettu chì pò esse esploratu in u situ ufficiale, questu arnesi serà una scelta eccellente.

Scaricà Icecream Screen Recorder Trial

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Free Screen Video Recorder oCam Screen Recorder Movavi Screen Capture Studio Cume registra video da u schermu di u computer

Share l'articolo in reti sociali:
IceCream Screen Recorder hè una soluzione di software funzionale per a registrazione di video di ciò chì sta accadendu nantu à u schermu è da creà screenshot. L'applicazione pò ancu catturà video streaming.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Icecream Apps
Costu: 15 $
Dimensioni: 49 MB
Lingua: russo
Versione: 5.32