Carte di SD cum'è memoria interna di Android

Se u vostru telefonu o tavoletta nantu à Android 6.0, 7 Nougat, 8.0 Oreo o 9.0 Pie ha un slot per cunnessu una scheda di memoria, allora pudete aduprà una carta di memoria MicroSD cum'è a memoria interna di u vostru dispositivo, sta caratteristica apparì per prima in Android 6.0 Marshmallow.

Questu tutorial hè circa l'impostazione di una carta SD cum'è una memoria interna d'Android è chì restrizioni è funzioni sò quì. Per piacè avete cunnosce chì certi dispositivi ùn supportanu micca questa funzione, malgradu a versione necessaria di android (Samsung Galaxy, LG, ancu se ci hè una possibile soluzione per elli, chì vi sarà lanciata in u materiale). Vede ancu: Cumu cancellà a memoria interna in u vostru telefonu Android o tablet.

Nota: quandu utilizanu una carta di memoria in questu modu, ùn pò esse utilizzata in altri dispositivi - so.e. rimuovere è cunnessu per mezu di un lettore di carte à u computer hà (più precisamente, leghje i dati) solu dopu formattazione completa.

  • Aduprà a carta SD cum'è memoria interna di Android
  • Caratteristiche impurtanti di a carta cum'è una memoria interna
  • Cume formattà una scheda di memoria cum'è riserva interna in Samsung, dispositivi LG (è altri chì anu avete Android 6 o novu, induve questu articulu ùn hè micca in l'impostazioni)
  • Cume disconnessu a carta SD da a memoria interna di Android (aduprada cum'è una carta di memoria normale)

Uta una Cartula di Memoria SD cum'è Memoria Interna

Prima di installà, trasferisce tutti i dati importanti da a vostra carta di memoria in qualche tempu: in u prucessu sarà pienu formattatu.

L'azione successiva sarà simu tale (invece di i primi dui punti, pudete cliccà nantu à "Configure" in a notificazione chì una nova scheda SD hè stata trovata, se avete appena installatu è sta notificazione hè visualizzata):

  1. Andate à Parametri - Memorizzazione è Unità USB è cliccate nantu à l'elemento "SD-card" (Per certi dispositivi, e impostazioni di e unità ponu esse situate in a sezione "Avanzata", per esempiu, in ZTE).
  2. In u menù (bottinu in dirittu superiore), selezziunate "Personalizà". Se l'elemento di menù "Memoria Interna" hè presente, cliccate subitu nantu à elli è salti u passu 3.
  3. Cliccate "Memoria Interna".
  4. Leghje l'avvertenza chì tutti i dati da a carta saranu cancellati, prima di pudè aduprà cume una memoria interna, cliccate nantu à "Cancje è Formatu".
  5. Aspettate chì u prucedimentu di formattazione sia finitu.
  6. Se à a fine di u prucessu vedite u missaghju "Cartula SD hè lenta", significa chì state usando un Cliente 4, scheda di memoria 6 è simili - so.e. veramente lente. Pò esse adupratu cum'è una memoria interna, ma questu puderà affettà a velocità di u vostru telefonu o tablet di Android (tali carte di memoria ponu travaglià finu à 10 volte più lente di a memoria interna normale). Carte di memoria UHS raccomandataVelocità Classe 3 (U3).
  7. Dopu a formattazione, vi sarà dumandatu di trasmette i dati à un novu dispositivo, selezziunate "Trasferisci aghju" (finu à u trasferimentu, u prucessu ùn hè micca cunsultatu cum'è cumpletu).
  8. Cliccate "Finish".
  9. Hè raccomandatu di riavvià u vostru telefonu o tablet subitu dopu a formattazione di a carta cum'è una memoria interna - preme e tene u pulsante di accensione, poi seleziona "Ripartisce", è se ùn ci ne hè micca un "Dispositivo di scogliu" o "Spegne", è dopu spegnere - riaccene u dispositivo.

Questu finisce u prucessu: se andate à i parametri "Memorizzazione è Unità USB", pudete vede chì u spaziu occupatu in a memoria interna hà diminuitu, a scheda di memoria hà aumentatu, è a dimensione di a memoria totale hà ancu aumentatu.

Tuttavia, in a funzione di aduprà a carta SD cum'è una memoria interna in Android 6 è 7, ci sò alcune caratteristiche chì ponu in u praticà l'utilizazione di sta caratteristica.

Funzioni di a carta di memoria cum'è una memoria interna di Android

Si pò suppurtà chì quandu u volume di a carta di memoria M hè aghjuntu à a memoria interna di Android di capacità N, a memoria interna totale disponibile deve esse uguale a N + M. Inoltre, questu hè spiegatu in tutte e informazioni nantu à u dispositiu di archiviazione, ma in realtà tuttu u micca funziona un pocu altru:

  • Tuttu ciò chì hè pussibule (à eccezione di alcune applicazioni, l'aggiornamenti di u sistema) sò piazzati nantu à a memoria interna situata nantu à a carta SD, senza fornisce a scelta.
  • Quandu cunnessi un dispositivo Android à un computer in stu casu, vi "vedi" è avè accesso solamente à a memoria interna in a carta. L'autru hè veru per i managhjiali di lìbbuli nantu à u dispositiu stessu (vedi. I migliori gestori di file per Android).

Di conseguenza, dopu u mumentu in cui a carta di memoria SD era stata usata cume memoria interna, l'utente ùn hà accessu à a memoria interna "vera", è se supponemu chì a memoria interna di u dispositivo hè più grande di a memoria MicroSD, allora a quantità di memoria interna dispunibule dopu l'azzioni descritte ùn aumentanu micca, ma si riduce.

Un'altra caratteristica impurtante hè chì quandu si resetta u telefuninu, ancu s'è vo sente rimuvuta a carta di memoria prima di resettala, è ancu in qualchi altri scenarii, hè impossibile recuperà e dati, ancu di più: Possibile recuperà i dati da una scheda di memoria SD formattata cum'è memoria interna nantu à android.

Formattà una scheda di memoria per aduprà cume una stesa interna in ADB

Per i dispositivi Android in cui a funzione ùn hè micca disponibile, per esempio, nantu à u Samsung Galaxy S7-S9, Galaxy Note, hè possibile formattà a scheda SD cum'è una memoria interna cù ADB Shell.

Cum'è quellu metudimentu puderebbe generà prublemi cù u telefuninu (è micca nantu à un dispositivo chì possa esse u travagliu), passaghju i dettagli nantu à l'installazione di ADB, accende u debugging USB è aghjuntà a linea di comando in a cartella adb (Se ùn sapete micca cume fà, allora forse è megliu à ùn te vene micca. E se si coglie, hè à periu propiu è risicu).

I cumpi necessarii saranu simuli tale (a carta di memoria deve esse plugged):

  1. adb shell
  2. sm list-disks (comu risultatu di stu comandamentu, ponu attenta à l'identificatore di discu rilasciatu di u discu di furmazione: NNN, NN - sarà richiestu in u cumandatu prossimu)
  3. disc partizione sm: NNN, NN private

Dopu a formattazione, uscite da a shell adb, è nantu à u telefunu, in l'impostazioni di l'archiviazione, aprite l'elemento "carta SD", cliccate nantu à u pulsante di menu in u dirittu in alto à destra è cliccate "Trasferisci dati" (questu hè necessariu, altrimenti a memoria interna di u telefunu continuerà a esse utilizata). À a fine di u prucessu di trasferimentu pò esse consideratu cumplessu.

Un'altra possibilità per tali dispositivi cun accessu root è di aduprà l'applicazione Root Essentials è abilite u Storage Adoptable in sta applicazione (una operazione potenzialmente periculosa, à u vostru risicu per, ùn esegui micca in versioni anziane di Android).

Cumu ritornà u funziunamentu normale di a carta di memoria

Se volete decuplà a scheda di memoria da a memoria interna, fate semplicemente - trasmette tutti i dati importanti da quessa, poi andate, cum'è in u primu metudu in a configurazione di a carta SD.

Selezziunu "Media Portable" è, seguendu l'infurmazioni, formattà a carta di memoria.