Copia un link à un profilo Telegram in Android, iOS, Windows

Parechji utilizatori amanu spartà video interessanti da YouTube video hosting cù i so amichi. Questu hè fattu più spessu per mezu di e rete sociali o di messageri immediati. Dopu, guarderemo diversi modi in dettu, attraverso chì pudete spartite qualsiasi video in diverse versioni di u messaggero di WhatsApp.

Vatsap hè un'applicazione multiplazgrafiale, è hà ancu una versione web, cusì descriveremu i metudi, esaminà ogni piattaforma separatamente. Tuttu u vostru aghju di fà hè di seguità l'istruzzioni per pudere mandà ogni video à u vostru amicu in WhatsApp.

Sharing videos di YouTube in app mobile WhatsApp.

Sfortunatamente, ùn puderete micca aduprà WhatsApp in un computer o in un navigatore, se ùn avete micca logatu annantu à un smartphone. Allora, a maiò parte di i utilizatori sò limitati à solu a versione mobile. Mandà un video da YouTube in u vostru smartphone vi aiuterà un pocu di modi semplici.

Metudu 1: Mandà u ligame

L'applicazione mobile di YouTube hà una funzione utile chì vi permette di mandà immediatamente i link à parechji reti sociali è messageri immediati. Grazie à sta manera, pudete spartà u video in Vatsap, è questu hè fattu di a siguente:

Scaricate whatsapp per android
Scaricate WhatsApp per iPhone

  1. Lanciate Youtube è aprite u video desideratu. Cliccate nantu à l'icona freccia per aprire a finestra. Share.
  2. Selezziunate una applicazione da a lista. "Whatsapp". Ci vole à avà chì st'icona vene sulu solu se u messaghju istantaneu hè già installatu nantu à u telefuninu mobile.
  3. Leggi ancu: Cumu installà WhatsApp in Android-smartphone è iPhone

  4. L'applicazione cumincerà automaticamente, è basta à selezzià l'utente à chì vo vulete mandà u video.

Metudu 2: Copia u Link

Questu metudu sarà più utile s'ellu ci vole à mandà parechji link à diversi video da YouTube in un unicu missaghju. Questu hà bisognu di i seguenti passi:

  1. Lanciate l'applicazione mobile di YouTube, aprite u video è cliccate nantu à l'icona. "Share Video".
  2. Quì sceglite l'articolo "Copia u Link".
  3. Vai à l'applicazione WhatsApp. Selezziunu un utente per parlà cun elli.
  4. Tentate e tene u vostru dittu nantu à a linea di entrata per visualizà funzioni supplementari. Selezziunu Incolla.
  5. Ora, u ligame per u video apparecerà in a linea. Pudete ripetà sti passi da inserendu u numaru richiestu di ligami, dopu chì duvete clicà "Mandà".

Sharing videos di YouTube in WhatsApp per Windows

L'applicazione WhatsApp per i computer permette di comunicà cun amichi senza usà u telefuninu. Se avete bisognu di mandà video da un PC, allora hè assai faciule da implementà. Seguitate e istruzioni chì seguenu:

  1. Andate à vede u video desideratu in a versione cumpleta di u situ YouTube. Ci sò trè opzioni differenti per copià u ligame - da a barra di indirizzu, copia di l'URL è copia cù un riferimentu di tempu. Fate un clic destro nantu à una parte vuota di u lettore per visualizzare un menu cù elementi di copia.
  2. Allora l'applicazione Vatsap è selezziunate a chjuta di u situ chì volete mandà u link video.
  3. Passa u ligame in a linea di tippu, premendu u taschjinu di tasu. Ctrl + V è cliccate "Mandà".

S'ellu hè necessariu, pudete mandà parechji links àllu cullendu alternativamente è inserendu in una linea di tippu.

Sharing videos di YouTube in a versione web di WhatsApp

In u casu chì ùn avete micca l'applicazione Vatsap in u vostru computer, ùn avete micca bisognu di scaricarlo per truvà un link à a video. Queste azzioni ponu esse pussibule in a versione web di u messaggero, è ciò si faci cumprintu:

Andate à a pagina principale di a versione web di WhatsApp

  1. Aprite u video richiestu in a versione completa di u situ di YouTube è copia u ligame versu.
  2. Andate in a homepage di a versione web WhatsApp è accede cù u vostru smartphone o tablet. Per fà sta, seguite semplicemente l'istruzzioni chì si vedenu nantu à u schermu.
  3. Dopu, una finestra chì hè quasi identica à l'applicazione di u computer sarà visualizata. Quì sceglite u chat desideratu cliccendu nant'à avatar di l'utente.
  4. Inserite u ligame in a linea di entrata cù u tastu di scelta rapida Ctrl + Ve mandà un missaghju à l'utente.

Avemu tentatu di descrivini in dettaglio u prucedimentu di invia video di YouTube in diverse versioni di u messaggero WhatsApp. Comu pudete vede, hè assai faciule è ancu per un utilizatore senza esperienza à fà quellu, ma basta à seguità e istruzioni di sopra.

Vede ancu: Cumu si registri in WhatsApp cù Android-smartphone, iPhone è PC