Cumu fà Google una ricerca predefinita di navigatore


Ora tutti i navigatori moderni supportanu inserimenti query di ricerca da a barra di indirizzi. In listessu tempu, a maiò parte di i navigatori web ti permettenu di sceglie u "motore di ricerca" desideratu in a lista di quelli dispunibili.

Google hè u mutore di ricerca più popularu in u mondu, ma micca tutti i navigatori li utilizanu cum'è un gestore di richieste predefinito.

Se vulete sempre aduprà Google durante a ricerca in u vostru navigatore web, allora questu articulu hè per voi. Spiegeremu cumu installà a piattaforma di ricerca di a Corporazione di u Bene in ognuna di i navigatori attualmente popolari chì furnenu un'upportunità tale.

Leghje nantu à u nostru situ: Cumu fà Google cume a pagina iniziale in u navigatore

Google Chrome


Avemu principiatu, naturalmente, cù u navigatore web più diffusa oghje - Google Chrome. In generale, cum'è un produttu di u cunnisciutu gigante di Internet, u navigatore contiene quì a ricerca predefinita di Google. Ma succede chì, dopu l'installazione di un software, un altru "motore di ricerca" abbia lu so postu.

In stu casu, vi duverete à correggere a situazione da tu.

  1. Per fà quessa, prima andate in a configurazione di u navigatore.
  2. Eccu quì u gruppu di parametri "Cerca" e sceglite "Google" in l'elencu di sìtule di i motori di ricerca dispunibili.

È ciò hè tuttu. Dopu tutte queste azzioni semplici, quandu cercendu in a barra di indirizzi (omnibox), Chrome visualizzerà di novu i risultati di ricerca di Google.

Mozilla firefox


À u tempu di sta scrittura Navigatore Mozilla Per difettu, utilizza a ricerca Yandex. Almeno, a versione di u prugramma per u segmentu di utenti di lingua russa. Allora, se vulete aduprà Google invece, vi duverete à curà a situazione stissa.

Questu pò esse fattu, dinò, in duie clic.

  1. Andà à "Impostazioni" cù u menu di navigatore.
  2. Dopu avanza a tab "Cerca".
  3. Quì, in l'elencu di menu in goccia cù i motori di ricerca, per difettu, selezziunu quelli chì avemu bisognu - Google.

L'azione hè fatta. Ora una ricerca rapida in Google hè pussibule non solu per mezu di a stringa di indirizzu set, ma ancu una una ricerca separata, chì si trova à a destra è hè marcata di conseguenza.

Opera


Inizialmente Opera cum'è Chrome, utilizza a ricerca di Google. À propiu sì, stu navigatore Web hè pienu basatu annantu à u prughjettu aperto di a "Corporation of Good" - Cromu.

Se, dopu à tutti, a ricerca predefinita hè stata cambiata è volete ritornà à sta Google "post", quì, cum'è si dicenu, tutti da a stessa opera.

  1. Andemu in "Impostazioni" attraverso "Menu" o aduprà a scelta di tastiera ALT + P.
  2. Quì, in a tabulazione Navigatore truvà u parametru "Cerca" è in u listinu in goccia, selezziunu u mutore di ricerca desideratu.

In fattu, u prucessu di stallà un motore di ricerca predefinitu in Opera hè quasi uguale a quelli descritti sopra.

Microsoft punta


Ma quì tuttu hè un pocu diversu. Prima, per Google di veda in a lista di i motori di ricerca dispunibili, avete bisognu di aduprà u situ à u mìnimu una volta google.ru attraverso Navigatore Edge. Dopu, l'impostazione adatta hè stata "nascosta" abbastanza luntanu è hè difficiule di truvà u subitu.

U prucedimentu di cambià u "motore di ricerca" predefinitu in Microsoft Edge hè i seguenti.

  1. In u menù di e funzioni supplementari andate nantu à l'elemento "Opzioni".
  2. Dopu scorruttu in grassu versu u fondu è truvà u pulsante "Vede aghjuntà. parametri. A lei è cliccate.
  3. Allora cerca attentamente l'oggetto "Cerca in a barra di indirizzu cù".

    Per andà à a lista di i motori di ricerca dispunibili cliccate nantu à u pulsante. "Cambia u Search Engine".
  4. Ùn manca solu per sceglie "Ricerca di Google" è premete u pulsante "Usu difettu".

Ancu una volta, se ùn avete micca utilizatu in precedenza a ricerca di Google in MS Edge, ùn vi vedete micca in sta lista.

Internet Explorer


Bè, dunque fà senza u navigatore web "amatu" IE. Una ricerca rapida in a barra di indirizzu cuminciò à esse supportata in l'ottava versione di u "asino". Tuttavia, u prucedimentu di stallà un motore di ricerca predefinitu cambia continuamente cù u cambiamentu di numeri in nome di u navigatore web.

Consideremu l'installazione di a ricerca di Google cume l'esempiu principale di l'ultima versione di Internet Explorer - a undicesima.

A cunfrontazione di i navigatori precedenti, hè ancu più cunfusione.

  1. Per cumincià à cambià a ricerca predefinita in Internet Explorer, cliccate nantu à a freccia giù accantu à l'icona di ricerca (lenti) in a barra di indirizzu.

    Dopu, in a lista di sferenze di i siti propositi cliccate nantu à u bottinu "Add".
  2. Dopu à questu, simu trasferiti à a pagina di a "Raccolta di Internet Explorer". Questu hè una sorta di ricerca add-ons directory per aduprà in IE.

    Eccu interessatu solu l'unu di tali add-on - Suggerimenti di ricerca di Google. Ci truvemu e cliccate "Add to Internet Explorer" vicinu
  3. In a finestra popup, assicuratevi chì a casella di spezialità sia verificatu. "Usate e opzioni di ricerca di stu fornitore".

    Dopu, pudete cliccà tuttu nantu à u bottinu "Add".
  4. È l'ultima cosa chì ci hè necessariu di noi hè di selezziunà l'icona di Google in a lista di discesa di a barra di indirizzu.

Hè tuttu. Ùn ci hè nunda di difficiule in stu principiu.

Di solitu, cambià a ricerca predefinita in u navigatore accade senza prublemi. Ma ciò chì si hè assolutamente impossibile per fà questo è ogni volta dopu cambiatu u mutore di ricerca principale, cambia torna in à qualchì altra cosa.

In stu casu, a spiegazione più logica hè chì u vostru PC sia infettatu cù un virus. Per rimuoverli, pudete aduprà qualunque strumentu antivirus quale Malwarebytes AntiMalware.

Dopu avè pulitu u sistema di malware, u prublemu cù l'impussibilità di cambià u mutore di ricerca in u navigatore deve sparisce.