VirtualBox Virtual Machine for Beginners

Le macchine virtuali sò emulazioni di dispositivi nantu à un altru dispositiu o, in u cuntestu di questu articulu è simplificati, permettenu di eseguire un computer virtuale (cume un prugramma normale) cù u sistema operativu currettu nantu à u vostru computer cun u dirittu cumunale o diversu. Per esempiu, se avete Windows nantu à u vostru computer, pudete eseguire Linux o un'altra versione di Windows in una macchina virtuale è travaglià cun elli cumunisce cun un computer abituale.

A guida di sta principianti cuntà dettagliati cumu creà è configurà una macchina virtuale di VirtualBox (prugramma completamente libaru per travaglià cù macchine virtuale nantu à Windows, MacOS è Linux), è dinò qualchì sfumatura d'usu di VirtualBox chì pò esse utillariu. À propositu, in Windows 10 Pro è Enterprise ci sò strumenti per travaglià cù macchine virtuale, vedi Macchine virtuale Hyper-V in Windows 10. Nota: se u computer hà i cumpunenti Hyper-V installati, allora VirtualBox riportarà un errore. macchina virtuale, cumu si movi intornu à stu: Run VirtualBox è Hyper-V nantu à u listessu sistema.

Cosa pò esse necessariu? Più spessu, macchine virtuali sò aduprate per avè servitori o per testà u travagliu di i prugrammi in diversi sistemi operativi. Per un utilizatore principiante, quest'upportunità pò esse utule sia per pruvà un sistema sconosciutu in travagliu, sia per esempiu à fà sparghje pratichi discutibili senza u periculu di uttene virus in u vostru computer.

Installate VirtualBox

Pudete scaricà u prugramma virtuale di a macchina VirtualBox gratuitamente da u situ ufficiale //www.virtualbox.org/wiki/Downloads in cui sò presentate versioni per Windows, Mac OS X è Linux. Malgradu u fattu chì u situ hè in inglese, u prugramu stessu hè in russo. Run u file scaricatu è passà à un prucessu stallu d'installazione (in a maggior parte di i casi, basta abbandunà tutte le impostazioni predefinite).

Durante l'installazione di VirtualBox, se si lascia a componente attivata per accede à Internet da macchine virtuale, vedete l'avvertenza "Avvertenza: Interfacce di Rete" chì avverrà chì a vostra cunnessione Internet sarà temporaneamente disconnessu durante u prucedimentu (è ripararà automaticamente dopu l'installazione) piloti è cunnessioni di cunnessione).

Dopu à a fine di l'installazione, puderete eseguire Oracle VM VirtualBox.

A creazione di una macchina virtuale in VirtualBox

Nota: e macchine virtuali necessitanu di virtualizazione di VT-x o AMD-V in BIOS per esse attivatu in u computer. Di solitu hè attivatu per difettu, ma se qualcosa và male, tene in considerazione stu puntu.

Ora crei a nostra prima macchina virtuale. In l'esempiu sottu, VirtualBox chì hè in esecuzione in Windows hè usatu cum'è l'OS guest (u virtualizazione) hè Windows 10.

  1. Cliccate "Create" in a finestra di Oracle VM VirtualBox Manager.
  2. In a finestra "Specifica u nome è u tipu di l'OS", specificate un nome arbitrariu di a macchina virtuale, selezziunate u tipu di sistema operativo chì sarà installatu nantu à elli è a versione di l'OS. In u mo casu - Windows 10 x64. Cliccate Next.
  3. Specifichi a quantità di RAM attribuita à a vostra macchina virtuale. Idealmente, abbastanza per fà funziunà, ma ùn hè troppu grande (perchè a memoria sarà "tolta" da u vostru sistema principale quandu a macchina virtuale hè principiata). Aghju chjappu di focalizà nantu à i valori in a zona "verde".
  4. In a prossima finestra, selezziunate "Crea un novu discu duru virtuale".
  5. Selezziunu un tipu di discu. In u nostru casu, se u discu virtuale ùn serà utilizzatu fora di VirtualBox - VDI (VirtualBox Disk Image).
  6. Specifichi a dimensione dinamica o fissa di u discu duru ad aduprà. U usu di solitu usanu "Fixed" è manualmente stabilisce a so dimensione.
  7. Specifichi a dimensione di u discu duru virtuale è a so posizione di conservazione in u computer o discu esternu (a taglia deve basta per l'installazione è u travagliu di u sistema operativu invitu). Cliccate nantu à "Crea" è aspettate finu à a creazione di u discu virtuale hè finitu.
  8. Finitu, a macchina virtuale hè stata creata è apparirà in a lista di sinistra in a finestra VirtualBox. Per vede e informazioni di configurazione, cum'è in a screenshot, cliccate nantu à a freccia à diritta di u "Macchine" e selezziunate "Dettagli".

A macchina virtuale hè stata creata, tuttavia, se l'avete principiatu, ùn vedite micca nisunu micca solu una schermata nera cù l'infurmazioni di serviziu. Hè solu u "computer virtual" hè statu creatu finu è nisunu sistema operativu hè installatu nantu à sti.

Installà Windows in VirtualBox

Per installà Windows, in u nostru casu Windows 10, in una macchina virtuale di VirtualBox, avete bisognu di una immagine ISO cù a distribuzione di u sistema (vede cumu scaricà l'immagine ISO di Windows 10). Ulteriori tappe saranu u seguitu.

  1. Inserite l'immagine ISO in u lettu DVD virtuale. Per fà ciò, selezziunate una macchina virtuale nant'à a lista di sinistra, cliccate nantu à u bottu "Configure", andate in "Media", selezziunu un discu, cliccate nantu à u buttu cù u discu è a freccia è selezziunate "Selezziunà l'immagine di u discu otticu." Specifichi u parcorsu à l 'immagine. Dopu in l'elemento di a configurazione di u sistema in a sezione Ordine di l'iniziu, pone u Dischettu Otticu in u primu postu in a lista. Cliccate OK.
  2. In a finestra principale, cliccate "Run". A macchina virtuale creata in precedenza cumincerà, è u scarpiu sarà fattu da u discu (da l'immagine ISO), pudete installà Windows cum'è fate in un computer fisicu regule. Tutti i passi di l'installazione iniziale sò simili à quelli di un computer cumunu, veda Installazione di Windows 10 da una unità flash USB.
  3. Dopu avè installatu e esecuzione di Windows, devi installà certi piloti chì permetterà à u sistema guest di travaglià correttamente (è senza freni inutili) in a macchina virtuale. Per fà quessa, selezziunate "Cunnessu l'immagine di discu add-on di VirtualBox" da u menù "Dispositivi", aprite u CD in a macchina virtuale è lancia u file VBoxWindowsAdditions.exe per installà questi driver. Se a maghjina ùn riesce micca à muntà, spegne a macchina virtuale è montà a maghjina C: Archivi prugrammi Oracle VirtualBox VBoxGuestAdditions.iso in l'impostazioni di i media (cum'è in u primu passu) è dopu avè inizio a macchina virtuale, è poi installate da u discu.

Quandu l'installazione hè completa è a macchina virtuale hè riavuta, sarà pienu operativu. Tuttavia, pudete desiderà dà qualche impostazione avanzata.

Impostazioni di Macchina Virtuale VirtualBox

In l'impostazioni di a macchina virtuale (si ponu in mente chì parechje impostazioni ùn sò micca dispunibili quandu a macchina virtuale hè in scena), pudete cambià i seguenti parametri di base:

  1. In l'elemento "Generale" nantu à la scheda "Avanzata", pudete abilità u clipboard cumunu cù u sistema principale è a funzione Drag-n-Drop per trascinà i file in u fora di l'OS guest.
  2. In a Sezione "Sistema", l'ordine di boot, a modalità EFI (per l'installazione in un discu GPT), la dimensione di a RAM, u numaru di core di processore (ùn sighite micca u numeru più di u numaru di core umani di u processore di u vostru computer) è u percentuale accettabile di u so usu u fattu chì u sistema ospiti "rallenta").
  3. A tabulazione "mostra" pudete abilità l'accelerazione 2D è 3D, imposta a quantità di memoria video per a macchina virtuale.
  4. In a scheda "Media" - aghjunghje unità di discu addizionali, dischi rigidi virtuali.
  5. A tabulazione USB, aghjunghje dispositivi USB (chì sò fisici cunnessi à u vostru computer), per esempiu, una unità flash USB, in una macchina virtuale (cliccate nantu à l'icona USB cù un segnu più à a destra). Per aduprà i controlli USB 2.0 è USB 3.0, installate u Oracle VM VirtualBox Extension Pack (dispunibule da scaricà in u listessu locu in cui avete scaricatu VirtualBox).
  6. In a cartula "Cartulti Publici" pudete aghjunghje cartelle chì saranu spartite da u OS principale è da a macchina virtuale.

Alcune di e cose sopra citate ponu esse fatte da una macchina virtuale in esecuzione in u menu principale: per esempio, pudete cunnesse una unità flash USB à l'elemento Dispositivi, espulsi o inserisce un discu (ISO), abilità cartelle condivise, etc.

Ulteriori informazioni

Infine, qualchì infurmazione in più chì pò esse utile quandu utilizanu macchine virtuali VirtualBox.

  • Una di e funzioni utili in a macchina virtuale hè a creazione di una "istantanea" (istantanea) di u sistema in u so statu attuale (cun ​​tutti i file, i prugrammi installati è altre cose) cù a capacità di rimborsà in stu statu in qualunque tempu (è a capacità di conservà più istantanee). Pudete piglià un istantanea in VirtualBox nantu à una macchina virtuale in esecuzione in u menù Macchina - "Piglia una fotografia di u statu". È restauri in u manager di a macchina virtuale cliccendu "Macchine" - "Istantanee" è selezziunendu la scheda "Istantanee".
  • Alcune combinazioni di tasti predefinite sò intercettate da u sistema operativu principale (per esempio, Ctrl + Alt + Del). Se avete bisognu di mandà una scorciatoia simile à una tastiera virtuale, aduprà l'elemento di menù "Enter".
  • Una macchina virtuale pò "catturà" l'inserzione e u mouse di a tastiera (affinchì ùn pudete micca trasferisce l'input à u sistema principale). Per “rilasciare” a tastiera è u mouse, in casu necessariu, aduprà a chiave di l'ospite (per difettu, quessa hè a giusta Ctrl).
  • U situ web di Microsoft hà macete virtuali Windows pruvucate pratiche per VirtualBox, chì sò sufficienti à importà è esegue. I dettagli di cume à fà quì: Cumu scaricà macchine virtuali gratuite di Microsoft da Microsoft.