Attivazione è addizione di ghjochi in l'Origine

U prugramma Zona, chì hè pruvitu per scaricà cuntenutu multimediale per mezu di u protocolu BitTorrent, cum'è ogni altra applicazione, pò esse sottu à vari bug. Più spessu, ùn sò micca causati da errori in u prugramma stessu, ma per a so installazione errata, a messa in u sistema di u sistema operativu cumunu, è à i so cumpagnie singuli. Un di questi prublemi hè a situazione in cui l'applicazione Zona puramente ùn inizia. Vedemu ciò chì causa questu è cum'è per risolve u prublema.

Scaricate l'ultima versione di Zona

Cause di prublemi di avvicinamentu

Prima di tutti, pruvemu nantu à e cause principali di i prublemi di u lanciu di u prugramma Zona.

Ci sò trè ragioni principali chì spartenu u più spessu à u prugramma Zona da stallà nantu à u computer:

  1. Problemi di compatibilità (soprattuttu inerenti à Windows 8 è 10 sistemi operativi);
  2. A versione obsoleta di Java hè installata;
  3. A presenza di un virus chì blocca u lance di i prugrammi.

Ognunu di questi prublemi hà e so solu soluzioni.

Risoluzione di i problemi di partenza

Ora fighjà una veduta più vicina à ognuna di i prublemi sopra cullati, è amparà cume à riprendà a prestazione di l'applicazione Zona.

Problema di compatibilità

Per risolve u prublema di compatibilità, farrà un clic u cliccatu nantu à a scelta rapida di u prugramma Zona, chì si trova in u desktop, o in a sezione "Tutti i programmi" di u menu Start. In u menu di cuntestu chì si vene, selezziunate l'elemento "Risoluzione di problemi di compatibilità".

U sistema hè diagnosticatu per a compatibilità.

Dopu à quessa, una finestra hè lanciata in cui si propone di sceglie, aduprà i parametri di compatibilità raccomandati, o konduce ulteriori diagnostici di sistema per selezziunà a cunfigurazione più ottimale. Selezziunate l'elemento "Usa l'ambientazione raccomandata".

In a prossima finestra, cliccate nantu à u pulsante "Run program".

Se u prugramma hè lanciatu, significa chì u prublema era precisamente in u cunflittu di compatibilità. Se l'applicazione ùn principia micca, allora, naturalmente, pudete continuà a configurà u sistema in a zona di compatibilità, cliccendu nantu à u bottinu "Avanti" tuttu in a stessa finestra, è seguitu l'infurmazioni successive. Ma cun un alto gradu di prubabilità pudemu dì dighjà chì Zona ùn principia micca da un prublemu di compatibilità, ma per altre ragioni.

Applicazione Java Legacy

Risolutà un problema cù una applicazione Java obsoleta hè u più radicale, ma aiuta spessu à eliminà u bug cù u lanceru Zona, ancu s'ellu era una altra ragione per esempiu, per esempio, se l'applicazione hè stata installata in modu incorrettu l'ultima volta.

Per principiu, vai à u menù Start à u Pannello di cuntrollu, è da quì à a sezione di disinstallazione.

Prima, disinstalla l'applicazione Java selezionendu u so nome in a lista di prugrammi, è cliccendu nantu à u "Disinstalla" pulsante.

Dopu, in u listessu modu, eliminà u prugramma Zona.

Dopu avè rimuovitu i dui componenti, scarica l'ultima versione di u prugramma Zona da u situ ufficiale, è cumincià u prucessu di stallazione. Dopu avè esitatu u luggeru d'installazione, una finestra si apre chì definisce e impostazioni per l'applicazione. Per impostazione predefinita, u lanceru di u prugramma Zona à l'iniziu di u sistema operativu, a so associanza à i file torrent, u lanceu di Zona immediatamente dopu a stallazione, è l'inclusione di u prugramma in eccezioni di firewall sò impostate. Ùn cambiate micca l'ultimu articulu (eccezioni di firewall) se volete chì l'applicazione funziunate correttamente, ma pudete piazzare u restu di l'impostazioni cum'è vo vulete. In a stessa finestra, pudete specificà a cartella d'installazione di u prugramma in sè, è a cartella di download, ma si consiglia di lasciare queste impostazioni per difettu. Dopu avè fattu tutte e impostazioni necessarie, cliccate nantu à u pulsante "Avanti".

L'installazione di l'applicazione inizia.

Dopu à l'installazione hè fattu chjappu u "Next".

In a prossima finestra, simu invitati à installà un prugrammu anti-virus 360 Total Security in a appendice. Ma, ancu quandu ùn avemu micca bisognu di stu prugramma, rimuemu u spuntaghju rispettu, è cliccate nantu à u bottinu "Finisci".

Dopu à quessa, u prugramma Zona si apre. In u prucessu di scuperta, si deve scaricà l'ultima versione di u cumandante Java mancante da u situ ufficiale in sè. S'ellu ùn ne hà fattu accadutu, avete duvutu andà à u situ di Java è scaricà l'applicazione.

Dopu à a prucunzione sopra, in a maggior parte di i casi, u prugramma Zona si apre.

Virus attack

Tra tutti l'altre soluzioni à u prublema di incapacità di avviare u prugramma Zona, cunsidereremo a rimucciamento di virus in l'ultimu postu, postu chì stu casu hè u menu prubabile. In listessu tempu, hè un'infezione virale chì pone u più grande periculu, postu chì pò micca solu fà diffici da lancià u prugramma di a Zona, ma dinò ponu in tuttu u sistema. Inoltre, a scansione di virus ùn richiede micca cambiamenti à e impostazioni di u prugramma o sistema, cum'è fù in e versioni precedenti, finu à a rimozione di l'applicazione Zona. Dunque, in casu di prublemi cù u lance di l'applicazioni, prima tuttu, si consiglia di verificà u sistema per i virus cù un prugrammu antivirus o utilità. Ancu se u còdice maliziu ùn hè micca a causa di i prublemi, a scansione di u vostru computer per a so presenza ùn hè mai inutile.

S'ellu ci hè una sì una opportunità, hè raccomandatu scansione di virus da un altru dispositivo, cumu i risultati di a scansione antivirus situata in un computer infettatu ùn risponde micca à a realtà. In casu di sfruttamentu di codici maliziali, deve esse eliminatu in cunfurmazioni cù e raccomandazioni di l'applicazione antivirus.

Avemu studiatu i possibili cause è modi per eliminà tali prublemi cum'è l'impossibilità di lanciari u prugramma Zona. Benintesa, ci sò altre opzioni, perchè u prugramma ùn pò principià, ma in a maggior parte di i casi, questo accade per i motivi dichjarati sopra.