Cume trasferisce musica da iPhone à iPhone


Per a stretta maggioranza di l'utenti, l'iPhone hè un sostitu pienu di u lettore, chì ti permette di ghjucà i vostri tracce preferiti. Quessa, se hè necessariu, a musica pò esse trasferita da un iPhone à l'altru in una di e modi chì seguite.

Trasferimentu a raccolta di musica da iPhone à iPhone

Hè accadutu chì in iOS, l'utente ùn hà micca tantu opzioni per trasferisce canzoni da un smartphone Apple à un altru.

Metudu 1: Backup

Questu metudu deve esse affucatu s'ellu prevede di passà da un smartphone Apple à un altru. In questu casu, per ùn rialberà micca tutte e informazioni in u telefuninu, avete bisognu di stallà una copia di backup. Quì avemu bisognu di turnà à l'aiutu di iTunes.

Ci vole à avvisu chì stu metudice funziona solu sì tutta a musica trasferita da un telefonu à un altru hè conservata in a vostra biblioteca di iTunes.

Leggi più: Cumu aghjunghje musica da u vostru computer à iTunes

  1. Prima di tutte e informazioni, cum'è a musica, sò exportate versu un altru telefunu, avete bisognu di fà u backup più recente nant'à u vostru vecchiu dispositivo. Cumu hè creata era prima descritta in dettu in un articulu separatu nantu à u nostru situ web.

    Leggi più: Cumu creà u backup iPhone

  2. Allora pudete andà à travaglià cù un altru telefonu. Per fà quessa, cunnessa à u computer. Una volta Aytyuns i determini, cliccate nantu à u pulsante di menu di a gadget nantu à u sopra.
  3. A sinistra vi hà a necessità di aprire la tabulazione "Revisione". A destra vedite un bottinu Restore da Copiachì avete bisognu à sceglie.
  4. In casu chì l'instrumentu sia in l'iPhone "Trova iPhone", a riparazione d'inglese ùn accumincerà. Dunque, si deve disattivà lu. Per fà ciò, aprite le impostazioni di u vostru smartphone è selezziunate u vostru contu in cima di u schermu. In a finestra chì si apre, selezziunate a sezione iCloud.
  5. Avete bisognu di andà à a sezione "Trova iPhone"è dopu disattivà sta funzione. Per confermà e nuove impostazioni, devi sicuramente registrà una password da Apple Aidie.
  6. Torna à Aytyuns. A finestra s'accede nantu à u schermu, induve, se hè necessariu, dite selezziunate a copia di backup richiesta è cliccate nantu à u bottinu "Ripristinare".
  7. In casu chì avete abilitu in precedenza una crittografia di backup, inserite a password chì avete specificatu.
  8. Dopu, u sistema mette in furia u recuperu di l'apparecchiatura, è dopu installà a copia di backup selezionata. Ùn disconnuite u telefonu da u computer ancu finu u prucessu hè finitu.

Metudu 2: iTools

Di novu, stu metudu di trasferimentu a musica da un iPhone à un altru implicà aduprà un computer. Ma sta volta, u prugramma iTools agisca cum'è un strumentu ausiliare.

  1. Cunnesse l'iPhone, da u quale a collezione di musica serà trasferita à u computer, allora apri Aytuls. A sinistra, andate in a sezione "Musica".
  2. A lista di canzoni aghjuntu à l'iPhone sarà affissata in u schermu. Selezziunate e cumpizzioni chì saranu esportate versu u computer pigliannu a chjama à a sinistra. Se avete intenzione di lanciare tutte e canzoni, verificate subitu a casella in cima à a finestra. Per iniziare u trasferimentu cliccate nantu à u pulsante. "Esporta".
  3. Dopu, vedite a finestra di l'Esploratore di Windows in cui si deve specificà a cartella di destinazione induve a musica sarà salvata.
  4. Ora a seconda telefona vene in funzione, à chì, in realtà, i tracciati saranu trasferiti. Connettila à u vostru computer è lanciate iTools. Andà à a tab "Musica"cliccate nantu à u bottinu "Importu".
  5. A finestra di l'Esploratore di Windows apparirà nantu à u schermu, induve avete specificatu i tracce esportate in precedenza, è allora resti solu per cumincià u prucessu di u trasferimentu di musica in u gadget, cliccendu u pulsante "OK".

Metudu 3: Copia u Link

Questu metudiu ti permette di ùn trasferisce tracce da un IPhone à un altru, ma per spartite canzoni (album) chì ti interessanu. Se l'usu hà u serviziu Apple Music connessu, l'album hè dispunibule da scaricà è ascoltà. In caso dimentu, sarà offerta per fà un acquisto.

Ci vole à avverà chì, in mancanza di un abbonamentu à Apple Music, pudete spartà musica chì hè stata acquistata da iTunes Store. Se una traccia o un album hè stata scaricata nantu à u telefonu da un computer, ùn vedite micca l'elementu di menu desideratu.

  1. Lanciate l'applicazione Music. Aprite un canzoni separatu (album) chì avete intenzione di trasferiri à u prossimu iPhone. In a parte inferiore di a finestra, ci vole à sceglie un'icona cù trè punti. In u menu in più chì si apre, tocca u pulsante "Parà una canzone".
  2. Dopu, una finestra si aprirà induve avete bisognu di selezzià l'applicazione chì permette a trasmissione di u link à a musica. Se l'applicazione di l'interesse ùn hè micca listata, cliccate nantu à l'elemento "Copia". Dopu à quessa, u link hè salvatu in u clipboard.
  3. Fighjate l'applicazione per mezu chì voi pianifichi di spartite musica, per esempiu, WhatsApp. Aprite un chat cu u interlocutore, cliccate nantu à a linea per inserisce un missaghju, e selezziunu u pulsu Incolla.
  4. Infine, cliccate nantu à u pulsante di trasferimentu di messaghju. Appena l'utente salva u ligame ricevutu,
    l'iTunes Store inizierà automaticamente in a pagina desiderata.

Per ora, questi sò tutti i modi di trasferisce a musica da un iPhone à un altru. Speremu chì, cù u tempu, sta lista sarà espansa.