Rimuova a prutezzione da un schedariu PDF

Tunngle hè un serviziu piuttostu popularu è dumandatu trà quelli chì amanu dà u so tempu à ghjochi cooperativi. Hè ghjustu micca ogni utilizatore sai cumu aduprà bè questu prugramma. Hè cusì circa l'articolo.

Registrazione è installazione

Duvete prima registrà nantu à u situ ufficiale di Tunngle. Questu account sarà adupratu micca solu per interagisce cù u serviziu di u prugramma. Stu prufilu rapprisarà ancu u lettore in u servitore, entrant in u login, serà ricunnisciutu da altri utenti. Allora hè impurtante avvicinà u prucessu di iscrizzione in tutta serietà.

Leggi ancu: Cumu registràvi à Tunngle

Dopu, avete bisognu di configurà l'applicazione prima di inizia. Tunngle hà un sistema di travagliu molto complexu chì impone di cambià i parametri di a cunnessione. Cusì basta installà è eseghje u prugramma ùn funzionerà micca - avete bisognu di adattà certi parametri. Senza i so, u sistema spesso ùn funzeghja micca, si connectarà à i servitori di ghjocu in manera errata, i ritardi è i fallimenti di a cunnessione, oltre à l'altri assai numerosi errore. Dunque, hè impurtante di fà tutte e impostazioni prima di u primu partitu, cume in u so prucessu.

Leggi più: Aprendo a portu è a configurazione Tunngle

Dopu à tutti i preparativi pudete iniziate u ghjocu.

Cunnessi è ghjucà

Comu sapete, a funzione primaria di Tunngle è di furnisce a capacità di ghjucà cù l'altri utilizatori in multiplayer in certi ghjochi.

Dopu u lancia, avete bisognu di sceglie u genere di interesse in a lista di sinistra, dopu allora a lista di servitori per vari ghjochi sarà visualizata in a parte centrali. Qui ci vole à sceglie l'interessante è fà a cunnessione. Per più infurmazioni nantu à a procedura ci hè un articulu separatu.

Lezione: Cumu ghjucà cù Tunngle

Quandu a cunnessione cù u servitore ùn hè micca necessariu, pudete basta à chjappà a tabulazione risultante, cliccendu nantu à a croce.

Tentà di cunnessione cù u servore di un altru ghjocu hà da risultà una perdita di comunicazione cun a vecchia, cum'è Tunngle pò comunicà solu cun un servitore à tempu.

Funzioni sociali

In più di i ghjochi, Tunngle pò ancu aduprà per comunicà cù l'altri utilizatori.

Dopu avè una cunnessione cù successu à u servitore, una chjama individuale aprirà per questu. Pò esse cumparatu cù l'altri utilizatori chì sò cunnessi à stu ghjocu. Tutti i lettori videnu quessi messaggi.

À a destra pudete vede una lista d'utenti chì sò cunnessi à u servitore è, forse, sò in u prucessu di ghjucà.

Solu cliccendu drittu nantu à una qualsiasi di sta lista, l'utente pò fà una serie di azzioni:

  • Add in quantu à amicu per chatte è cooperà per ghjucà insieme in u futuru.
  • Add to the black list si u lettore hè preoccupatu per l'usu è u forze a ignorà u.
  • Vede u profilu di u lettore in u navigatore duve pudete vede più infurmazioni dettagliate è notizie nantu à u muru di l'utente.
  • Pudete ancu fà impostazioni per ordinà l'utenti in u chat.

Per a comunicazione in a parte superiore di u clientu ci sò ancu parechji bottoni speciali.

  • U primu aprirà u forum Tunngle in u navigatore. Quì pudete truvà risposte à e vostre domande, chatene, truvà amici per u ghjocu, è ancu di più.
  • U secondu hè u pianificatore. Quandu fate un clic u pulsante, si aprite a pagina di u situ di Tunngle, un postu un calendariu speciale, nantu à quale eventi speciali sò attribuiti da l'utenti stessi ghjurnati. Per esempiu, più spessu celebra i cumpleanni di certi ghjochi qui. Attraversu u pianificatore, l'utenti pò ancu segnà l'ora è u locu (ghjocu) per raccoglia i lettori interessati à vince più persone in certi tempi.
  • A terza una si traduce in una sala di chat regionale; in u casu di u CIS, una regione di lingua russa sarà selezionata. Questa funzione apre una chjuta speciale in a parte centrali di u clientela chì ùn necessite micca cunnessione à un servitore di ghjocu. Da vede segnu chì hè spessu desertu quì, postu chì a maggior parte di l'utenti sò impegnati in ghjochi. Ma generalmente almenu qualcunu pò esse catturatu quì.

Problemi è Aiutu

In casu di prublemi quando interagisce cù Tunngle, l'usu pò aduprà un prugramma apposta. Hè chjamatu "Don't Panic", situatu à a parte destra di u prugramma è cun a riassunzioni principali.

Quandu cliccate nantu à stu bottinu in a parte diritta, una sezione particulare si apre cun articuli utili da a cumunità di Tunngle chì aiutanu à risolve certi prublemi.

L'informazione visualizzata dipende da a sezione di u prugramma chì l'utente occupa è qual'è u prublema hà scontruitu. U sistema determina automaticamente a zona chì u ghjocu hà truvatu un prublema, è mostra i consigli relativi. Tutti questi dati sò inseriti da l'utenti stessi basatu annantu à a so esperienza cù prublemi simili, allora assai spessu questu si capisce chì hè un supportu efficace.

U svantaggiu principale - l'aiutu hè sempre visualisu in inglese, perchè in mancanza di cunniscenza, pò sobri problemi.

Conclusione

Hè tutte e caratteristiche standard di u sistema Tunngle. Da dì chì a lista di funzioni si sta espandendu per i detentori di licenze pagate di u prugramma - u pacchetto massimu pò esse ottenutu se avete a prumenza. Ma cù a versione standard di u cuntu, ci sò abbastanza prublime per un ghjocu cunfortevule è micca cumunamentu menu cunfortevuli cù l'altri utilizatori.