Pudete simplificà u travagliu cù i computer in Windows cunnessi cun una rete locale attivendu i servitori FTP è TFTP, ognunu chì hà e so caratteristiche.
U cuntenutu
- Differenze FTP è servitori TFTP
- A creazione è a configurazione di TFTP in Windows 7
- Crea e configura FTP
- Video: FTP Setup
- FTP login by explorer
- I motivi per i quali ùn funzenu micca
- Cumu cunnesse cum'è una unità di rete
- Programmi di terze parti per configurà u servitore
Differenze FTP è servitori TFTP
L'attivazione di entrambi i servitori vi darà l'occasione di spartà i file è i cumandri tra ordinatori o dispositivi cunnessi l'altru per una rete locale o in un altru modu.
TFTP hè un servore più simplici da aprire, ma ùn supporta micca a verità d'identità diversa da a verità di ID. Chì e ID ponu esse ingannati, TFTP ùn pò esse consideratu affidabile, ma sò facili da usà. Per esempiu, sò usati per configurà stazioni di travagliu senza discu è dispositivi di rete intelligente.
I servizii FTP aghjenu e stesse funzioni cum'è TFTP, ma anu abilità ad autenticà u dispositivu connessu aduprendu un login è una password, perciò sò più affidabili. Incù l'aiutu di elli pudete mandà è riceve file è cumandamenti.
Se i vostri dispositivi sò cunnessi cun un router o aduprà un firewall, allora devi prima trasmette i porti 21 è 20 per e cunnessioni in entrata è in uscita.
A creazione è a configurazione di TFTP in Windows 7
Per attivà è configurà, hè megliu ad aduprà un prugramma libaru - tftpd32 / tftpd64, chì pò esse scaricatu da u situ ufficiale di u listessimu. L'applicazione hè distribuita in duie forme: serviziu è prugramma. Ogni tippu hè spartitu in versioni per sistemi 32-bit è 64-bit. Pudete aduprà qualunque tipu è versione di u prugramma chì più ti basterà, ma di seguito, per esempiu, l'azzioni in un prugramma di 64-bit in travagliu cume una edizione di serviziu daranu.
- Dopu avè scaricatu u prugramma chì avete bisognu, installatu e riavvià u vostru computer in modo chì u serviziu iniziizeghja da solu.
Rinvià u computer
- Ùn ci vole micca cambià impostazioni durante l'installazione è dopu ch'ellu ùn sia micca necessità di cambiamenti particulari. Cume, dopu à riavvià u computer, hè basta à inizià l'applicazione, verificate e impostazioni, è pudete cuminciare ad aduprà TFTP. L'unica cosa chì deve esse cambiata hè a cartella riservata à u servitore, postu chì per default l'insieme D drive hè riservatu per questu.
Piazzà l'impostazioni predefinite o aghjuntu u servitore per tè
- Per trasmette i dati à un altru dispositivo, aduprate u comando tftp 192.168.1.10 GET filename_name.txt, è per uttene u file da un altru dispositivo - tftp 192.168.1.10 PUT filename_.txt. Tutti i cumandi vene intrusi in a linea di cumannu.
Eseguite i cumandi per scambià i file via u servitore
Crea e configura FTP
- Ampliate u pannellu di cuntrollu di u computer.
Run u pannellu di cuntrollu
- Vai à a sezione "Programmi".
Andate à a sezione "Programmi"
- Andate à a sottosezione "Programmi è Caratteristiche".
Andate à a sezione "Prugrammi è componenti"
- Cliccate nantu à u tabulamentu "Abilita è disabilite i componenti".
Cliccate nantu à u bottinu "Abilita è disabilite i componenti"
- In a finestra aperta, truvate l'arburu "IIS" è attivate tutti i componenti in ellu.
Attiva l'arbre "Servizi IIS"
- Salvate u risultatu è aspettate chì l'elementi attivati esse aghjunti da u sistema.
Aspettate chì i componenti da esse aghjunti da u sistema.
- Ritornu à a pagina principale di u pannellu di cuntrollu è andate in a sezione "Sistema è Sicurezza".
Andate à a sezione "Sistema è Sicurezza"
- Andate à a sottosezione "Amministrazione".
Andà à a sottosezione "Amministrazione"
- Aprite u prugramma di IIS Manager.
Aprite u prugramma "IIS Manager"
- In a finestra apparsa, andate à l'arburu in a parte sinistra di u prugramma, fate un clic destro nantu à a sottocartella "Siti" è andate in a funzione "Add FTP site".
Cliccate nantu à l'elemento "Add FTP-site"
- Inserite u campu cù u nomu di u situ è elencate u caminu per a cartella in a quale i schedari ricevuti saranu mandati.
Inventemu u nome di u situ è creà una cartella per questu.
- A cumincià a configurazione di FTP. In u indirizzu IP di u blocu, metti u parametru "All free", in u blocu SLL u parametru "Without SSL". A funzione "Avale u situ FTP automaticamente" permetterà à u servitore di fà cume indipindente ogni volta chì u computer hè attivatu.
Avemu stabilitu i parametri necessarii
- L'autenticazione ti permette di sceglie duie opzioni: anonimu - senza un login è una password, normale - cun login è password. Verificate quelle opzioni chì ti basanu.
Sceglite chì hà l'accessu à u situ
- A creazione di u situ finisce quì, ma ancu qualchì ancu di più hannu da fà.
U situ hè statu creatu è aghjuntu à a lista
- Ritornu à a sezione Sistema è Sicurezza è da quà andate a sottusezzione di Firewall.
Aprite a sezione "Windows Firewall"
- Aprite opzioni avanzate.
Andate à l'impostazioni avanzate di u firewall.
- A metà sinistra di u prugramma, attivate u tabulamentu "Regole per e cunnessioni in entrata" è attivate e funzioni "Servitore FTP" è "Traficu di servitore FTP in modalità passiva" cliccendu cun u cliccaviccie e specificà u parametru "Enable".
Abilità e funzioni "Servitore FTP" è "Traficu di servitore FTP in modalità passiva"
- A metà sinistra di u prugramma, attivate u tabulamentu "Regole per e cunnessioni in uscita" è lanciate a funzione di "Traficore di server FTP" cù u listessu metudu.
Abilità a funzione di "trafficu di u servitore FTP"
- U passu successivu hè di creà un novu contu chì riceve tutti i diritti per gestisce u servitore. Per fà quessa, riturnate à a sezione "Amministrazione" è selezziunate l'applicazione "Gestione Computer" in essa.
Aprite l'applicazione "Gestione Computer"
- In a sezione "Utenti è Gruppi Locali", selezziunate a sottocartella "Gruppi" è cumincià à creà un altru gruppu in essa.
Premete u pulsante "Crea un gruppu"
- Inserite tutti i campi richiesti cù qualunque dati.
Inserite l'infurmazioni nantu à u gruppu creatu
- Andate à u sottocartedella Utenti è inizià u prucessu di creazione di un novu utente.
Premete u "Novu Utente"
- Complete tutti i campi richiesti è compie u prucessu.
Inserite l'infurmazioni di l'utente
- Aprite e pruprietà di l'utente creatu è allarga u tabulamentu "Gruppi di membri". Fate un clic nantu à u pulsante "Add" è aghjunghje l'utente à u gruppu chì hè statu creatu pocu nanzu.
Cliccate nantu à u pulsante "Add"
- Ora navigate in u cartulare datu per u serviziu da u servore FTP. Aprite e so proprietà è andate in la scheda "Sicurezza", cliccate nantu à u bottinu "Cambia" in essa.
Cliccate nantu à u pulsante "Modifica"
- In a finestra aperta, cliccate nantu à u pulsante "Add" è aghjuntate u gruppu chì hè statu creatu in precedenza per a lista.
Cliccate nantu à u pulsante "Add" è aghjuntate u gruppu criatu prima
- Dà tutti i permessi à u gruppu chì avete inseritu è salvate e voste modifiche.
Piazzate e caselle di controllo davanti à tutti i voci di permessi
- Ritornu à u Gestore IIS è andate in a sezione cù u situ creatu. Aprite a funzione di "Regole di Autorizazione FTP".
Andate à a funzione "Rule di autorizzazione FTP"
- Fate un clic u cliccavu nantu à u spaziu dirittu nantu à u spaziu vuotu in u subappellu espansu è selezziunate l'azione "Aggaghju regula".
Selezziunate l'azione "Aghjuntu una regula"
- Verificate "Roluli specifichi o Gruppi di utenti" è rifornite u campu cù u nomu di un gruppu in prima situata. Permissioni necessitanu di emettà tuttu: leggere è scrivere.
Selezziunà l'elementu "Roli Specifichi o Gruppi Utenti"
- Pudete creà un'altra regula per tutti l'altri utilizatori, selezziunà "Tutti i utilizatori anonimi" o "Tutti l'utenti" in questu è ponendu u permessu di sola lettura in manera chì nimu tranne chì pudete edità i dati conservati nantu à u servitore. Fatto, per quessa a creazione è a configurazione di u servitore hè cumpleta.
Crea una regula per l'altri utilizatori.
Video: FTP Setup
FTP login by explorer
Per logà in u servitore creatu da u computer chì accede à l'ordinatore host via a rete locale via u scopu di u esploratore standard, hè basta per specificà l'indirizzu ftp://192.168.10.4 in u campu di chjassu, da pudete entrà anonimu. Se vulete logà cum'è un utente autorizatu, inserisci l'indirizzu ftp: // u to nomu_bunu: [email protected].
Per cunnessione cù u servitore ùn via micca una rete locale, ma via Internet, stessi indirizzi sò usati, ma i numeri 192.168.10.4 sostenu u nome di u situ creatu in precedenza. Ricurdate chì per cunnesse via Internet, ottenutu da u router, devi trasmette i porti 21 è 20.
I motivi per i quali ùn funzenu micca
I servitori anu micca funziunate correttamente se ùn avete micca finutu tutte e impostazioni necessarie descritte sopra, o entrate qualchi dati in modo errariu, ricertati tutte e informazioni. A seconda ragione per a panica hè fatturi di terze parti: un router configuratu in modo sbagliato, un Firewall integratu in u sistema o un antivirus di terze parti, blocca l'accessu è e regule imposti in u computer interferenu cun u funzionamentu di u servitore. Per risolve un prublema in u serviziu di un serviziu FTP o TFTP, avete bisognu di descriviri accuratamente à quale stadiu hà fattu scopre, solu allora pudete truvà una soluzione in i fori di sughjetti.
Cumu cunnesse cum'è una unità di rete
Per convertite un cartulare assignatu per un servitore à una unità di rete cù i metudi standard di Windows, hè basta à fà u seguitu:
- Fate un clic destro sull'icona "Mio Computer" e andate in "Map Network Drive" funzione.
Selezzi a funzione "Cunnessa una unità di rete"
- In a finestra espansa, cliccate nantu à u bottinu "Connettu à u situ induve pudete memorizà documenti è immagini".
Cliccate nantu à u bottinu "Cunnessu à un situ duve pudete memorizzare i documenti è l'immagini"
- Ignoriamo tutte e pagine à u passu "Specifichi a posizione di u situ" è scrivite l'indirizzu di u vostru servitore in a linea, cumprendi i parametri di l'accessu è cumpetisce a operazione. Finitu, a cartella di servitore hè cunvertita in un drive di rete.
Specifichi a posizione di u situ
Programmi di terze parti per configurà u servitore
U prugramma per gestisce TFTP - tftpd32 / tftpd64, hè digià statu descrittu sopra in l'articolo in a sezione "Creazione è Configurazione di un Server TFTP". Per gestisce i servizii FTP, pudete aduprà u prugramma FileZilla.
- Dopu avè completu l'installazione di l'applicazione, aprite u menu "File" è cliccate nantu à a sezione "Gestore di siti" per edità è creà un novu server.
Andate à a sezione "Manager di u situ"
- Quandu hè finitu di travaglià cù u servore, pudete gestisce tutti i parametri in a modalità Esploratore doppia finestra.
Operà cù server FTP in FileZilla
I servizii FTP è TFTP sò pruposti per creà siti locali è publici chì permettenu di spartà i file è i cumanduli tra l'utenti chì anu accede à u servitore. Pudete fà tutte e impostazioni necessarie aduprendu e funzioni incorporate di u sistema, sia per l'applicazioni di terze parti. Per avè parechji benefici, pudete cunvertite una cartella cù un servitore in una unità di rete.