Cumu creà è brucia una immagine di sistema Windows 10

Appena installatu u sistema operativu di Windows ùn pò gustà l'ochju. Pristina senza, senza alcun rallentamentu di i prucessi di l'urdinatore, di prugrami superfluu è di ghjochi. L'esperti propone di fà stallà di routine l'infurmazione ogni 6 à 10 mesi per bisognu preventivu è per pulìe l'infurmazioni in più. È per una reiniziziunazione di successu, avete bisognu di una immagine di u discu sistema di alta qualità.

U cuntenutu

  • Quando possu avè bisognu di una immagine di sistema Windows 10?
  • Burn image à u discu o Flash drive
    • A creazione di una immagine cù u installatore
      • Video: Cumu creà una immagine ISO Windows 10 cù u Strumentu di Creazione Media
    • A creazione di una immagine cù i prugrammi di terze parti
      • Strumenti daemon
      • Video: cume si brucia una immagine di sistema in discu aduprendu Daemon Tools
      • Alcolu 120%
      • Video: cume si brucia una immagine di sistema à u discu aduprendu l'alcolu 120%
      • Nero esprime
      • Video: Cumu catturà una immagine di sistema cù Nero Express
      • UltraISO
      • Video: cume si brucia una immagine in una unità flash USB usando UltraISO
  • Quali sò i prublemi durante a creazione di una immagine ISO
    • Se a scarica ùn iniziizera micca è si blocca à u 0%
    • Se a scarica si pende nantu à una percentuale, o u schedariu immagine ùn hè micca creatu dopu u scaricatu
      • Video: cume verificate u discu duru per l'errore è li risolvi

Quando possu avè bisognu di una immagine di sistema Windows 10?

I principali motivi per u bisognu urgente di una immagine di OS sò, naturalmente, a reinstallazione o a riparazione di u sistema dopu à u dannu.

A causa di i danni pò esse i file spezzati in i settori di u discu dur, virus è / o aghjurnamentu installatu in maniera errata. Spessu, u sistema pò ricuperà sè se nunda di e librerie critiche hè stata dannata. Ma appena u duminiu influisce à i file in carica o à altri file importanti è esecutivi, l'OS può abbandunà di funziunà. In tali casi, hè solu impossibile di fà senza mezi esterni (u discu di stallazione o di l'unità flash).

Hè cunsigliatu chì avete parechji media permanenti cun una immagine di Windows. Qualsiasi cosa accade: unità di dischi spessu scratch disks, è i flash drive sono ipsi dispositivi fragili. À a fini, tuttu si perde. Ié, è l'immagine deve esse aggiornata periodicamente per risparmià u tempu per scaricà l'aggiornamenti da i servitori Microsoft è avè subitu in u so arsenale i più recenti piloti per l'apparecchiatura. Quessa, in primis, hè di l'installazione pulita di u sistema operativo, naturalmente.

Burn image à u discu o Flash drive

Imagine chì avete una immagine di discu di Windows 10, un assemblea o scaricata da u situ ufficiali di Microsoft, ma ùn ci hè micca bè avvantaggiu da essa, à u mumentu ch'ellu ghjunghje solu nantu à u discu dur. Deve esse registratu bè adupratu cù un prugramma standard o di terze parti, perchè u schedariu immagine di sè ùn hà valore di u tentativu di u carregatore di leghjale.

Hè impurtante cunsiderà a scelta di l'operatore. Di solitu, un discu DVD standard nantu à un 4,7 GB di memoria dichjaratu o una unità flash USB con una capacità di 8 GB hè basta, poichè u pesu di l'immagine hè spessu più di 4 GB.

Hè ancu prumissimu di sgualà a drive flash da tuttu u cuntenutu per anticipu, è ancu megliu - formattallu. Benchì quasi tutti i prugrammi di registrazione anu formatu mezi ammissibili prima di registrà una maghjina.

A creazione di una immagine cù u installatore

Oghje, i servizii speciali sò stati creati per ottenimentu immagini di u sistema operativu. A licenza ùn hè più legata à un discu in furmatu, chì pò, per varia ragioni, diventà inutilizabile, o a sua scatula. Tuttu va in forma elettronica, chì hè assai più sicura di a capacità fisica di conservà l'infurmazioni. Cù a uscita di Windows 10, a licenza hè diventata più sicura è più mobile. Pò esse adupratu nantu à parechji impianti o telefoni à tempu.

Pudete scaricà una immagine di Windows in vari risorse di torrent o aduprà u prugramma Media Creation Tool raccomandata da sviluppatori di Microsoft. Questa piccula utilità per a registrazione di una immagine di Windows in una unità flash USB pò esse trovata nant'à u situ web ufficiale di a cumpagnia.

  1. Scaricate u installatore.
  2. Lanciate u prugramma, selezziunate "Crea un mezzu d'installazione per un altru computer" è cliccate "Avanti".

    Sceglite per creà media di installazione per un altru computer.

  3. Selezziunate a lingua sistema, revisione (scelta tra Pro è versioni di casa), è 32 o 64 bit, torna Prossima.

    Determinate i parametri di l'immagine di boot

  4. Specifichi i supporti nantu à i quali vulete salvà u Windows di avviatore. Sia direttamente à una unità flash USB, creendu un drive USB-bootable, o in forma di una immagine ISO in un computer cù u so usu dopu:
    • Quandu sceglite un boot per una unità flash USB, subitu dopu ch'ella hè determinata, scaricamentu è registrazione di l'immagine cumincerà;
    • Quandu sceglite di scaricà una maghjina à un computer, devi determinà a cartella in cui u file sarà salvatu.

      Sceglite trà scrivendo una immagine à una unità flash USB è salvà a tu computer.

  5. Attendere finu à a fine di u prucessu chì avete sceltu, dopu chì pudete aduprà u pruduttu scaricatu à u vostru discrezione.

    Quandu u prucessu hè finitu, l'imagine o u drive di boot hè prontu à aduprà.

Durante u travagliu di u prugramma utilizza u trafficu Internet in quantità da 3 à 7 GB.

Video: Cumu creà una immagine ISO Windows 10 cù u Strumentu di Creazione Media

A creazione di una immagine cù i prugrammi di terze parti

Cum'è stà, i utilizatori di l'OS optanu ancu per prugrami addiziunali per travaglià cù immagini di dischi. Spessu, per via di una interfaccia più amichevole o di una funzionalità, tali applicazioni sovraperiscenu l'utilità standard chì offre Windows.

Strumenti daemon

Daemon Tools hè un merituu merituu di u mercatu. Sì per e statistiche, hè usata da circa 80% di tutti l'utenti chì travaglianu cù l'imagini di u discu. Per creà una immagine di discu aduprendu Daemon Tools, fate quì

  1. Aprite u prugramma. In la tab Burn Disks, cliccate nantu à l'elemento "Burn image to disc".
  2. Selezziu a situazione di l'immagine cliccendu nantu à u bottinu incù ellissi. Assicuratevi chì un discu scrubu vuoto sia messu in u drive. Tuttavia, u prugramu stessu dicerà sta: in casu d'incongruenza, u bottinu "Start" sarà inattivu.

    In l'elemento "Bruciaturi imagine in disc" hè a creazione di u discu di installazione

  3. Premete u pulsante "Start" è aspettate finu à a fine di l'ardore. Una volta finita a registrazione, si consiglia di visualizzare i cuntenuti di u discu cù qualunque gestore di prugrammi è pruvate à fà u file eseguibile per assicurà chì u discu funziona.

Inoltre, u prugramma Daemon Tools ti permette di creà un drive USB-bootable:

  1. Aprite a scheda USB è l'elemento "Crea una unità USB di avviatore" in sti.
  2. Selezziunu u caminu di u file d'immagine. Assicuratevi di lascià un tick in u articulu "Boot Windows Image". Selezziunate l'unità (una di e unità flash chjone chì sò cunnesse à u computer, formatta è adatta a memoria). Ùn cambià micca altri filtri è cliccate nantu à u pulsante "Avvia".

    In l'elemento "Creà un USB-drive di avviatore" crea un flash drive di installazione

  3. Verificate u successu di l'operazione dopu a fine.

Video: cume si brucia una immagine di sistema in discu aduprendu Daemon Tools

Alcolu 120%

U prugramma Alcohol 120% hè un anticuperu in u campu di a creazione è di registrazioni di immagini di dischi, ma hà ancu certi difetti minori. Per esempiu, ùn scrive micca immagini à una unità flash USB.

  1. Aprite u prugramma. In a colonna "Operazioni di basa", selezziunate "Graffi immagini à dischi". Pudete ancu basta preme a combinazione di tasti Ctrl + B.

    Cliccate "Bruciaturi di images à Dischi"

  2. Fate un clic nantu à u bottinu Sfoglia è selezziunate u schedariu image da esse registratu. Cliccate nantu à "Avanti".

    Selezziunu u schedariu immagine è cliccate "Avanti"

  3. Cliccate "Start" è aspettate u prucessu di brusgià a immagine in discu. Verificate u risultatu.

    U bottinu "Start" inizià u prucessu di combustione.

Video: cume si brucia una immagine di sistema à u discu aduprendu l'alcolu 120%

Nero esprime

Quasi tutti i prudutti di l'azienda Nero "aghjutavanu" per travaglià cù dischi in generale. Purtroppu, ùn si riceve micca molta attenzione à e immagini, è hè impurtante avè una discuglione semplice di un discu da una immagine.

  1. Aprite Nero Express, hover u mouse sopra "Image, project, copy." è in u menù drop-down, selezziunate "Immagine di discu o Prughjettu salvatu".

    Cliccate nantu à l'elemento "immagine di discu o prughjettu salvatu"

  2. Selezziunate una maghjina di discu cliccendu nantu à u file desideratu è cliccate nantu à u pulsante "Apri".

    Aprite u schedariu immagine di Windows 10

  3. Cliccate "Registra" è aspettate ch'ellu sia brusgiatu u discu. Ùn vi scurdate di verificà e prestazioni di u DVD di boot.

    U bottinu "Registra" inizià u prucessu di a bruciata u discu di installazione

Sfortunatamente, Nero ùn scrive micca nè immagini in unità di flash.

Video: Cumu catturà una immagine di sistema cù Nero Express

UltraISO

UltraISO hè un vechju, picculu, ma forti strumentu per u travagliu cù l'imagini di u discu. Si pò registra sia in dischi, sia in unità di flash.

  1. Aprite u prugramma UltraISO.
  2. Per brucà un'imagine in una unità flash USB, selezziunate u file di l'immagine di discu richiesta in u fondu di u prugramma è dopu cliccate nantu à quellu per montala in u drive virtuale di u prugramma.

    In i cartulari in u fondu di u prugramma, selezziunate è montate a maghjina.

  3. In cima di u prugramma, cliccate nantu à "Startup" è selezziunate l'elemento "Bruciatore di u discu rigiu".

    L'elementu "Bruciaturi di u discu rigiu" hè situatu in a schnave "Autucazione".

  4. Selezziunu u drive USB richiudutu chì si basia in a dimensione è cambia u metudu di scrittura in USB-HDD +, se necessariu. Fate un clic nantu à u pulsante "Scrivà" è cunfirmate u furmazione di u drive flash, se u prugramma dumanda a richiesta.

    U pulsante "Scrivà" darà inizio à u prucedimentu di formattazione di l'unità flash è poi creà un discu Flash di installazione

  5. Aspettate finu à a fine di a registrazione è verificate u drive flash per cumplimentu è prestazione.

U prugrammu di discu di boot di UltraISO passa in un modu simile:

  1. Selezziunu u schedariu image.
  2. Cliccate nant'à u tabulamentu "Strumenti" è l'elemento "Bruciare a maghjina nantu à CD" o appughjate F7.

    U prugramma "Brucia a stampa à CD" o a chjave F7 apre a finestra di registrazioni

  3. Cliccate nantu à "Brusgià" è u discu ardente cumincerà.

    U "Burn" ti mette in brucia discu

Video: cume si brucia una immagine in una unità flash USB usando UltraISO

Quali sò i prublemi durante a creazione di una immagine ISO

In generale, i prublemi durante a registrazione di e immagini ùn sò micca sò fatti. I prublemi cosmetichi sò pussibuli sulu solu se u trasportatore stessu hè di qualità scura, voscata. O forse, ci sò i prublemi cù potenza durante a registrazione, per esempiu, una panica di energia. In questu casu, l 'unità di flash dovrà esse formattatu cù una nova e ripetite a catena di registrazione, è u discu, ahimè, diventa inutilizabile: devi esse rimpiazziatu cù un novu.

Cume per a creazione di una maghjina via l'utilità Utente di Creazione Media, i prublemi ponu esse perfettamenti: i sviluppatori ùn anu micca veramente curatu di l'errori di decodificazione, se esiste. Dunque, avemu da navigà u prublema cù u metudu "spear".

Se a scarica ùn iniziizera micca è si blocca à u 0%

Se u scaricamentu ùn sia ancu cuminciatu è u prucessu si ferma à l'iniziu, i prublemi ponu esse esterni è internu:

  • U serviziu Microsoft hè bloccatu da un antivirus o fornitore. Forse una semplice mancanza di cunnessione à Internet. In questu casu, verificate e cunnessioni chì u vostru antivirus è a cunnessione à i servitori Microsoft sò in blocco;
  • mancanza di spaziu per salvà a maghjina, o avete scaricatu un prugramma di backup falsu. In questo casu, l'utilità deve esse scaricata da un'altra fonte, è spaziu di u discu deve esse liberatu. È vale a considerazione chì u prugramma scarichi i dati prima, è poi crea una immagine, dunque avete bisognu di duie volte più spaziu di chjamatu in l'imagine.

Se a scarica si pende nantu à una percentuale, o u schedariu immagine ùn hè micca creatu dopu u scaricatu

Quandu u download si pende mentre l'immagine hè caricata, o u file di l'immagine ùn hè micca creatu, u prublema (prubabile) hè in relazione cù u funziunamentu di u vostru discu duru.

In u casu chì u prugramma prova à scrive l'infurmazioni in u settore rotto di u discu duru, u so sistema operativo pò ripresentà l'intera istallazione o u prucessu di boot. In questu casu, avete bisognu di determinà u mutivu perchè u settore di u discu duru hè diventatu micca adatta per u sfruttamentu da Windows.

Prima verificate u sistema per i virus cun 2 è 3 antivirus. Poi ispezionà è disinfettate u discu dur.

  1. Premete a combinazione di tasti Win + X è selezziunate l'elementu "Linea di comando (amministratore)".

    In u menu di Windows, selezziunate "Invitu di comando" (Amministratore) "

  2. Digitare chkdsk C: / f / r per verificà l'unità C (cambendu a lettera prima di i colon cambia a partizione da vene) è preme Invescia. Accetta cun u cuntrollu dopu avè riavvicinatu è ripartite u computer. Hè assai impurtante micca interrompere a procedura di "guarigione" di u discu duru, altrimenti pò dà à prublemi ancu di più in u discu duru.

Video: cume verificate u discu duru per l'errore è li risolvi

A creazione di un discu di installazione da una immagine hè faciule. Stu tipu di media in modu continuu deve esse in ogni utilizatore di Windows.