DVDStyler 3.0.4


A differenza di i dispositivi Android, a sincronia di un iPhone cù un computer impone un software speciale chì vi permette di cuntrullà u vostru smartphone, oltre à esportà è importa. In questu articulu vedemu cume sincronizà iPhone cù un computer cù duie prugrammi popolari.

Sincrona l'iPhone cù u computer

U prugramma "nativu" per sincronizà un smartphone di mela cù un computer hè iTunes. Tuttavia, sviluppatori di terze parti offrenu assai utili analoghi, cù i quali puderete esegui tutte e stesse attività cum'è l'attualu ufficiali, ma assai più veloce.

Leggi più: Prugrammi per sincronizà u iPhone cù u computer

Metudu 1: iTools

ITools hè unu di l'uttrani più popolari di terze parti per gestisce u vostru telefonu da un computer. I sviluppatori sustenenu attivamente u so pruduttu, in cunnessione cù u quali novu funzioni publicanu regolarmente quì.

Per piacè ponu in tuttu chì per i iTools à travaglià, iTunes deve sempre esse installatu in u vostru computer, ancu voi ùn avè micca bisognu di lanciatu in a maiò parte di i casi (un'eccezione sarà Wi-Fi sync, chì sarà discusse in seguitu).

  1. Installate iTools è esegui u prugramma. U primu lanciu pò prubrime qualchì tempu, cume Aytuls installerà u pacchettu cù i piloti necessarii per u travagliu correttu.
  2. Quandu l'installazione di i driver hè completa, cunnessa l'iPhone à u computer cun u cavu USB originale. Dopu un duchì sùbbitu, iTools rileverà u dispositiu, per cunsintendu chì a sincronizazione trà u computer è u smartphone hè stata stabilita. Da ora in poi, pudete trasferire musica, video, suoni, libri, applicazioni da u vostru computer à u vostru telefonu (o viceversa), creà copie di backup è esegui molte altre attività utili.
  3. In più, iTools sustene è sincronizazioni in Wi-Fi. Per fà quessa, lanciate Aytuls, è aprite u prugramma Aytunes. Connettu u vostru iPhone à u vostru computer cun un cavu USB.
  4. In a finestra principale di iTunes, cliccate nantu à l'icona di u smartphone per aprite u so menu di gestione.
  5. A parte sinistra di a finestra hè necessariu aprire la scheda. "Revisione". A diritta, in u blocu "Opzioni"casella di spuntà accanto à l'elemento "Sincronizza cun questu iPhone via Wi-Fi". Salvà e cambiamentu, cliccendu nantu à u pulsante. "Fatti".
  6. Sconnetti l'iPhone da u computer è lanciate iTools. In iPhone, aprite i parametri è selezziunate a sezione "Highlights".
  7. Apertu a sezione "Sincronizza cun iTunes sopra Wi-Fi".
  8. Selezziunu un bottinu "Sync".
  9. Dopu à qualchi secondi, l'iPhone hà esibitu cum'è in iTools.

Metudu 2: iTunes

Hè impussibule in questu sughjettu di micca d'influenza nantu à l'opzione di effettuà a sincronizazione tra un smartphone è un computer cù iTunes. In u primu situ, nantu à u nostru situ, stu prucessu hè già statu cunsideratu in dettu, allora assicuratevi di fà attenti à l'articolo à u ligame sottu.

Leggi ancu: Cumu sincronizà u iPhone cù iTunes

È ancu se l'utenti sò sempre più richiesti à sincronizà cun iTunes o ancu altri prughjetti simuli, ùn si pò micca aiutà à ricunnosce u fattu chì l'usu di un urdinatore per cuntrullà un telefonu hè spessu assai più pratice. Speremu chì questu articulu sia statu utile à voi.