Problemi di l'errore BSOD 0x00000116 in nvlddmkm.sys in Windows 7


U travagliu cù Task Manager, qualchì volta pò notà un prucessu sconosciutu à a maggior parte di l'utenti, chì si chjama mshta.exe. Oghjera pruvà à dighjà sì in dettaglio, ponemu in evidenza u so rolu in u sistema è forniremu opzioni per risolve i prublemi problematichi.

L'informazione nantu à mshta.exe

U prucessu mshta.exe hè un componente di sistema Windows lanciatu da u listesserrimu archiu eseguibile. Un tale prucessu pò esse trovu in tutte e versioni di l'OS da Microsoft, da Windows 98, è solu in u casu di un'applicazione basata in HTML in background in u format HTA.

Funzioni

U nome di u lugaghju eseguibile di u prucessu hè decodificatu cum'è "Microsoft HTML Application Host", chì significa "Microsoft HTML Application Launch Environment". Questu prucessu hè responsabile di l'esecuzione di applicazioni o script in un format HTA, chì sò scritti in HTML, è aduprà a macchina Internet Explorer cum'è motoru. U prughjettu si vene in a lista attiva solu s'ellu ci hè un script HTA funzionante, è deve chiuse automaticamente quandu l'applicazione specificata finisce.

Ubicazione

A situazione di u schedariu eseguibile mshta.exe hè più facili da truvà cun Task Manager.

  1. In a finestra aperta di u gestore di i prucetti di sistema, cliccate à dirizzione diritta nantu à l'elemento chì portu u nome "mshta.exe" è selezziunate a voce di menu cuntestu "Apertu l'ubicazione di conservazione di i file".
  2. In a versione x86 di Windows, u cartulare deve aprire.System32in u catalogu di sistema di l'OS, è in a versione x64 - u cartulareSyswow64.

Complimentu di u prucessu

L'ambiente di avvicinanza di Microsoft HTML ùn hè micca criticu per u sistema, dunque u prucedimentu mshta.exe esecente pò esse chjappu. Per piacè, avà a nota chì tutti i script HTA in esecuzione saranu fermati cun ellu.

  1. Cliccate nantu à u nome di u prucessu in Task Manager è cliccate "Complete u prucessu" in fondo à a finestra di utilità.
  2. Conferma l'azione premendu u pulsante. "Complete u prucessu" in a finestra d'emergenza.

Rimozione di minaccia

U prugettu mshta.exe sè stissu hè raramente vittima di malware, ma i script HTA gestiti da questu cumpunente ponu esse periculosi per u sistema. I segni di un prublema sò:

  • A cumincià cù l'avvio di u sistema;
  • Attività constante;
  • Aumenta u consumu di risorse.

Se avete di fronte à i criteri descritti sopra, avete parechje soluzioni à u prublema.

Metudu 1: Verificate u antivirus di u sistema
A prima cosa da fà quandu fronte à l'attività incomprensibile di mshta.exe hè di scansionà u sistema cù un software di sicurezza. U utilità Dr.Web CureIt hà pruvucatu a so efficacità in a risoluzione di tali prublemi, in modo da pudere aduprà.

Scaricate Dr.Web CureIt

Metudu 2: Ripristina i parametri di u navigatore
Scritti malvagi di HTA in versioni più novice di Windows sò cunnessi in un qualchì mezu cù navigatori di terze parti. Pudete sbarazzarsi di tali scripts resettendu a vostra configurazione di navigatore.

Ulteriori dettagli:
Ripristinà Google Chrome
Ripristina l'impostazioni di Mozilla Firefox
Rinnovà u navigatore Opera
Cume ripristinà e impostazioni di u Browser Yandex

Come una misura supplementare, verificate se a vostra etichetta di navigatore contiene link sponsorizzati. Fate u seguitu:

  1. Truvà "Desktop" draghera per u navigatore utilizzatu, cliccate à dirittu nantu à elli è selezziunate "Pruprietà".
  2. A finestra di pruprietà si aprirà in a quale a tabulazione predefinita deve esse attivata. "Scelta". Prestu attenzione à u campu "Objekt" - Deve finisce cù una virguletta. Tuttu u testu stranu à a fine di u link à u lìculu executable di u navigatore deve esse eliminatu. Avendu fattu sta, cliccate "Applicà".

U prublemu deve esse riparatu. In casu chì i passi descritti sopra ùn sanuanu micca basta, aduprà e guide da u materiale sottu.

Leggi più: Cancella annunci in navigatori

Conclusione

Sintendu, ponemu in mente chì antivirus moderni anu imparatu à ricunnosce e minacie associate à mshta.exe, perchè i prublemi cù stu prucessu sò assai rari.