U prugramma Office Word da Microsoft hè capace di travaglià micca solu cun testu pianu, ma ancu cù tabelle, dendu à opportunità abbondanti per creà è edesce. Quì pudete creà tabelle davvero diversi, cambiali cum'è necessariu o salvarli cum'è un mudellu per un ulteru usu.
Hè logicu chì ci pudessu esse più di una tavula in stu prugramma, è in certi casi pò esse necessariu di cunnessione. In questu articulu discurremu cume unisci duie tabelle in Word.
Lezione: Cumu fà una tavula in Word
Nota: L'istruzzioni spiegate sottu applicanu per tutte e versioni di u pruduttu da MS Word. Aduprendu questu, pudete combinà tabelle in Word 2007 - 2016, è ancu in versioni precedenti di u prugramma.
Riunite e tabelle
Dunque, avemu dui tabelle simili, chì sò necessarie, chì si chjama interconnessione, è questu pò esse fattu solu cun pocu clic è cliccate.
1. Selezziunate saldamente a seconda tavula (micca u so cuntenutu) cliccendu nant'à u piazzottu in u so angulu suprana a destra.
2. Tagliate sta tavula cliccendu "Ctrl + X" o un bottinu "Cut" in u pannellu di cuntrollu in u gruppu "Appunti".
3. Pone u cursore dirittu à fiancu à u primu tavulu, à u livellu di a prima colonna.
4. Fate clic "Ctrl + V" o aduprà u comando "Incolla".
5. A tavula hè aghjunta, è e so colonne è righe saranu allineati in dimensione, ancu s'ellu era diversu prima.
Nota: Se avete una riga o una colonna ripetuta in ambeddi i tabuli (per esempiu, un intestu), selezziunu e sguillitu premendu "CANCTA".
In questu esempiu, mustramu cume cunnesse duie tabelle in verticale, vale à dì chì ponu unu sottu à l'altru. Altrimenti, pudete effettuà una cunnessione orizzontale di a tavula.
1. Sceglite a seconda tavula è tagliela premendu a combinazione di tasti apposta o u pulsu nantu à u pannellu di cuntrollu.
2. Mette u cursore subitu dopu a prima tavula unni finisce a prima linea.
3. Inserite a taglia (seconda) tavula.
4. Entrambe e tabelle saranu cunsegnate orizzontalmente, se duvite, rimuovere a fila o colonna duplicata.
Combinazione di tabelle: seconda metà
Ci hè un altru metudu più simplici chì vi permette di unisci tavuli in Word 2003, 2007, 2010, 2016 è in tutte l'altre versioni di u pruduttu.
1. In a tabulazione "Casa" Cliccate nantu à l'icona di u simbulu di paragrafo.
2. U documentu visualizza immediatamente i soffici tra e tabelle, è i spazii trà parole o numeri in e celle di tabella.
3. Eliminà tutti i rientri trà e tabelle: per fà quissa, posiziona u cursore nantu à l'icona di parallele è preme a tasca "CANCTA" o "BackSpace" quant'è quessa.
4. E tabule saranu riunite.
5. Sì duveru, rimuete e righe in più è / o e colonne.
Hè tuttu, avete sapete cume si uniscenu dui o ancu di più tavule in a Parola, sia in verticale sia in orizzontale. Vi vogliu un travagliu pruduttu è solu un risultatu pozitivu.