Prutezzione da criptografi in Windows 10 (accessu cuntrullatu à i cartelli)

L'aggiornu di Windows 10 Fall Creators hà una nova funzione utile in u centru di sicurezza di u protettore - Accessu cuntrullatu à i cartelli, disignatu per aiutà à combatre i virus molto cresti di crittografia (più: i vostri schedari sò stati crittografati - cosa fate?).

Questa guida per i principianti spiega in dettaglio cumu cunfigurà l'accessu cuntrullatu à i cartelli in Windows 10 è brevemente cumu funziona è ciò chì cambia blocca.

L'essenza di l'accessu cuntrullatu à i cartelli in l'ultimu aggiornamentu di Windows 10 hè di bloccà cambiamenti indispusiti di i file in e cartelle di sistema di documenti è cartulari scelti. Hè Sè un prugramma suspettu (cumu conditionalmente, virus di crittografia) prova à cambià i file in sta cartulina, sta azzione sarà bloccata, chì, teoricamente, deve aiutà a sichiterà a perdita di dati impurtanti.

Configurazione di l'accessu cuntrullatu à i cartelli

A funzione hè configurata in Windows 10 Defender Security Center cumu

  1. Aprite u centru di sicurezza di u difensore (cliccate à dirittu destro nantu l'icona in a zona di notificazioni o Start - Impostazioni - Aggiorna è Sicurezza - Windows Defender - Open Security Center).
  2. In u Centru di Sicurezza, apri "Prutezzione contra virus è minacce", è dopu - l'elemento "Impostazioni per a prutezzione contra i virus è altre minaccia".
  3. Abilità l'opzione "Accessu per cartule cuntrullate".

Fatto, prutezzione inclusa. Ora, se un virus di crittografia tenta di cifrà i vostri dati o altri cambiamenti in i file chì ùn sò micca accettati da u sistema, vi riceverà una notificazione chì "I cambiamenti invalidi sò bloccati", cum'è in a screenshot sottu.

Per impostazione predefinita, i cartulari di sistema di i documenti di l'utenti sò protetti, ma se vulete, pudete andà à "Cartelle protette" - "Add folder folder" è specificate qualsiasi altra cartella o discu interu chì vulete proteggere da cambiamenti ùn autorizati. Nota: Iu ùn voglia micca di aghjunghje a partizione di u sistema à u discu, in teoria questu pò causà problemi in u travagliu di i prugrammi.

Inoltre, dopu avete abilitu l'accessu cuntrullatu à i cartelli, apparisce l'elemento di a configurazione "Permette l'applicazione di travaglià à traversu l'accessu cuntrullatu à i cartelli", per permesso d'addesi i prugrammi chì ponu cambià u cuntenutu di e cartelle protette à a lista.

Ùn hè micca bisognu di affruntà per aghjunghje applicazioni di u vostru ufficiu è un software simile: a prublema più noti cù una bona reputazione (da u puntu di vista di Windows 10) anu accede automaticamente à e cartelle specificate è solu sì chì avete annantu chì certi applicazioni avete bisognu. sicuru chì ùn ponu micca una minaccia), vale a pena di aghjunghje a eccezioni l'accessu cuntrullatu à e cartelle.

In listessu tempu, e azzioni "stranie" di prugrammi di fida sò bloccate (l'ò gestu di riceve una notificazione nantu à u bloccamentu di cambiamenti invalidi, pruvendu à edità u documentu da a linea di comando).

In generale, consideru a funzione utile, ma, ancu senza avè a cunnessione cù u sviluppu di malware, vedu i modi semplici per bypassà i blocchi chì i scrittori di viru ùn ponu micca à mancine à vede è ùn applicanu. Cusì idealmente, cifra i virus ancu prima ch'elli pruvanu à fà u travagliu: felici, a maiò boni antivirus (veda Antivirusi di Puru Liberi) anu relativamente bè (per ùn parlà di casi cum'è WannaCry).