MusicSig: add-on di navigatore per u situ Vkontakte

YouTube hè diventatu cusì popuu micca fora di u blu. U rolu più impurtante hè statu fattu da u fattore chì sta piattaforma fornisce un'upportu di guadagnà soldi vera per tutti, è questu articulu enumerà i metodi più popolari di guadagnà in YouTube.

Guadagnà opzioni in YouTube

Prima di esaminà ogni metudu separatamente, vale a dì chì e istruzzioni dettagliate di seguito ùn sò micca date, solu a possibilità di guadagnà di soldi sarà dichjarata. Per uttene un successu in u numeru di u vostru cuntenutu, hè impurtante per voi di cunnosce e altre sfumature di u situ di YouTube in sè. Tutta a informazione necessaria pudete truvà nantu à u nostru situ web.

Metudu 1: Programmi di affiliazione

U vantaghju nantu à u prugramma di affiliazione include parechji aspetti:

  • cooperazione diretta cun YouTube (monetizzazione di YouTube);
  • rete di media;
  • prugrammi di riferimentu.

Per evità a cunfusione, guardiamu ognunu separatamente.

Monetizazione di YouTube

A svalutazione implica una cooperazione diretta cun YouTube. Questu hè u modu più cumunale di guadagnà soldi nantu à sta. Avendu a cunnessione di a monetizzazione, un annunci sarà inseritu in i vostri video per i quali ricevi un redditu. Pudete leggere di più nantu à stu tipu di guadagni nantu à u nostru situ web.

Leggi più: Cumu abilità a monetizzazione nantu à u vostru canale

Media Networks

E rete di media sò a seconda opzione per guadagnà soldi in YouTube. Ùn hè micca assai sfarente da a monetizzazione - pagà dinò soldi per a visione di cullaburatori publicitari. Ma a principale differenza sta in l'altra - a cooperazione sarà fatturata micca cun YouTube stissa, ma cù i cullisti fora di i so limiti. Quissa, per quessa, promette altre proposizioni, opportunità è un altru modu di cooperazione.

Lezione: Cumu si cunnesse à a rete mediatiche in YouTube

Eccu un elencu di e più noti reti media à data:

  • Admitad;
  • Gruppo VSP;
  • Air;
  • X-Media Digital.

Programmi di riferimentu

U prugramma di riferimentu hè un altru modu per guadagnà soldi in Youtube. Benè, avete da dì immediatamente chì si portarà menu prufittu di i dui metodi listati sopra, ma i saluti da u sistema di riferimentu da e reti mediatiche pò esse considerati come redditu addizionale. Fighjate una veduta più stretta à cumu funzi.

Quasi tutti i utilizatori sò cunsunanti cù u sistema di riferimentu à un gradu o altru. Stu approcciu hè in serviziu cù parechji servizii, siti è siti, è a so essenza hè di attirà più utilizatori registrati cù l'aiutu di voi.

Funziona assai simplicemente - si pone u vostru ligame di riferimentu unicu chì porterà l'utente à a pagina di registrazione in a rete media, è ricevi un percentuale di u redditu di ogni persona registrata. Ma vale a fighjate qualchì punti. U fattu hè chì ogni rete di media hà u so sistema di riferimentu cù un design diversu. Dunque, si puderà avè un prugramma di trè livelli, è l'altru hè un unica unu.

In u primu casu, riceverete una percentuale non solu da l'utenti chì sò stati registrati nantu à u vostru link, ma dinò da quelli chì sò stati imposti in u link di i vostri riferimenti. Inoltre, a percentuale di pagamento hè diversa. Nant'à alcuni servizii ponu esse 5%, mentre altri possono andà sin'à u 20%. Comu in u casu precedente, vale a so pussibule di determinà di modu indipendente a medianet, u sistema di riferimentu in cui vi pudarà megliu.

U prugramma di riferimentu per parechji perde a monetizazione è a cooperazione diretta cù e rete di media, cume cù u so aiutu ùn puderà micca guadagnà assai soldi. Tuttavia, se sceglite di cunnesse à a rete mediatiche, pudete avè un redditu supplementare.

Quale hè a domanda: "Chì à sceglie: a rete di YouTube o a monetizzazione di YouTube?", Allora tuttu ùn hè tantu sèmplice. Ogni autore di u so materiale deve decidere per ellu. Hè necessariu analizzà due opzioni è deciderete chì condizioni sò più adatte. Hè ancu necessariu tene in considerazione u fattore chì periodicamente e condizioni di u prugramma di affiliazione cambianu in elli.

Metudu 2: l'Urdini Diretti da Annuncianti

Avendu trattatu cù u prugramma di affiliazione è tutti i tipi di guadagni dispunibili in ellu, procedemu à u metodu chì seguita. Si tratta di interazione cù i partner direttamente. Inizialmente pò sembra chì questu hè megliu di a versione precedente, ma ci sò ancu trappule.

Come l'ultima volta, dividemu stu metodo di guadagni in aspetti fondamentali, cioè:

  • Inseritamentu di annunci in video;
  • Link in a descrizione video;
  • Revisione di servizii o prudutti;
  • U posizionamentu di u pruduttu;
  • Comments and likes.

A cuntrastu à e cundizioni di u prugramma di affiliazione, l'azione sopra riportata pò esse eseguita in paralelu, chì aumentanu significativamente i guadagni in YouTube.

Inserimentu di annunzii in video

Questa opzione hè u salariu più impurtante di tuttu presentatu. Ora, andendu à Youtube è accende u video di qualchì video video popolari, cù prubabilità di u centu per centu, vedete un inserto annuncio. Di solitu va in u principiu, in u mezu o à a fine di u video, è di conseguenza u prezzu per questu hè differente. Quì, per esempiu, una schermata di un video da un autore chì pubblicizza u situ RanBox à l'iniziu di u video:

Ma fatti una veduta più vicinu à stu metudu.

Da per primu, subitu dopu a registrazione di u vostru propriu canale, ùn vedete micca annunciante à voi. Per fà quessa, avete bisognu, cum'è per dì, di liberà u vostru canale. Dopu, u prezzu di a publicità hè direttamente proportionale à a vostra popolarità. In generale, solu questi dui aspetti aghjenu u successu di stu metudu.

Per aumentà a possibilità di attrazioni à voi publicisti, vi è raccomandatu di inserì in a descrizione di u vostru canale i dettagli di contatti cù una nota chì furnite stu serviziu. Hè ancu bonu di aduprà i vostri reti sociali (gruppi, publicu, etc.) ponendu una missa simile quì.

Dopu chì l'inserzionista cuntatti ti, resta solu solu parlà di i termini di a transazione. Di solitu, l'inserimentu di un cumerciu in un video pò esse fattu in dui maneri:

  • L'inserzionista stessu vi fornisce materiale pubblicitariu (video) è vi inserite in u vostru video finitu (modu prudente);
  • A fate vene un video promozionale è incastellilo à u vostru video (modu costu).

Avete stabilitu u prezzu propriu, ma hè impurtante per ricordà chì pigliò 50.000 rubli per un tali annunci quandu solu 30.000 persone anu accettatu ùn hà significatu.

Link in a descrizione video

Possemu dì chì i salarii in YouTube cù l'aiutu di link publicitari in a descrizzione ùn hè nunda di u differente da l'inserimentu di publicità in u video. A principale differenza hè solu in u locu. À propiu sì, i video bloggianti spessu spessu immediatamente spiegà a possibilità di publicità aduprendu i ligami in a descrizzione, è a maggior parte di i publicisti acquistanu entrambe e opzioni simultaneamente, per una PR più efficace di i so prudutti o servizi.

Pudete dare un esempiu cù u listessu autore di u video cum'è prima. A descrizione cuntene immediatamente un link à u situ:

Prudutti di serviziu è di serviziu

Stu tipu di guadagni hè impurtante per i canali chì u so cuntenutu cuntene di opinioni di vari servizii è prudutti. Tuttavia, stu scopu ùn significa micca chì i canali distanti da stu sughjettu ùn possu micca guadagnà cusì.

L'essenza hè semplice. Intrau in un contrattu cù un inserzianu, chì impone u liberazione di un video separatu dedicatu interamente à i so prudutti o merci. Sicondu e cundizioni in u video, puderete dirà direttamente à u spettatore chì questu hè un annunci o, cun contru, di fà una pubblicità nascosta. A seconda opzione, per à via, hè assai più cara.

Cunsigliu: prima di entrà in un contrattu, bisogna tene cunnosce attentamente u pruduttu chì guarisce è valutà s'ellu merita o micca. In caso contrario, i sottoscrittori puderanu risponde duramente à tali publicità annullendu l'iscrizzione da voi.

Piazzamentu di u Produttu

U posizionamentu di u pruduttu hè guasgiu cum'è u modu di nanzu fà guaddi. A so essenza sta in u fattu chì l'autore racòva personalmente questu o quellu chì avete in a so video. Più spessu, un inserzianu li prumove in particulare cù u so pruduttu in modo da ch'ellu pò fà vede à l'abbonati di u video.

U situu di u prugrammu pò esse nascosta. In questu casu, l'autore mette in prughjettu u pruduttu in un locu vicinu, ma ùn suggerisce apertamente à i spettatori di aduprarli. Ma tutte e cundizioni vengono negoziate cù l'annunciante à u mumentu di a conclusione di u cuntrattu.

Eccu un esempiu di tale publicità:

Comments and likes

Forse a publicità à traversu i commenti è li piaceru di l'autore hè a publicità più pagata. Ùn hè micca un casu, perchè l'effettu di questu hè u più minimu. Ma questu hè u modu più faciule per implementà. Essenzialmente, l'inserzionista vi paghja i soldi per piacè o cumprà a so video.

Conclusione

Riassunti tutti quì sopra, pudete vede chì l'opzioni di guadagni per ordini diretti da parte di inserzionisti sò assai più grandi di u prugramma di affiliazione, ma quessa ùn significa chì ci sia ancu più soldi. Benintesa, in i dui casi a quantità dipende da a popularità di u canale è da a so materia. È solu a capacità di piacè u publicu decide quantu guadagnerete in YouTube.

Tuttavia, se si combinanu tutti i metudi sopra cullati di guadagnà, è puderete riesce a venderli à l'inserzionista, pudete senza dubbiu puderevanu, cume si dicenu, "di spezzà a banca". Inoltre, in Internet ci sò servizii speciali in cui u pruprietariu di u canale pò truvà facilmente l'inserzionista. Unu di questi hè consideratu EpicStars.