Cambia font in Windows 10

Quandu si lavora cù e tabelle chì includenu un gran numeru di righe o colonne, a questione di strutturazione di i dati diventa urgente. In Excel questu pò esse accettatu aduprendu u raggruppamentu di l'elementi currelanti. Questu strumentu vi permette di strutturà cunvenientemente i dati, è purtà anche temporaneamente elementi inutili, chì ti permettenu di concentrà nantu à altre parti di a tavula. Facemu capisce cum ingrassà in Excel.

Raggruppa l'installazione

Prima di passà à raghjunghje righe o colonne, hè necessariu configurà questu strumentu in modo chì u risultatu finale sia vicinu à e aspettative di l'utente.

  1. Vai à la tabulazione "Dati".
  2. In u angulu inghjustu sinistru di a scatula di strumenti "Struttura" Nant'à u tape hè una furtuna chjucu obliqua. Cliccate nantu à sta.
  3. A finestra di impostazioni di raggruppamentu si aprite. Comu pudete vede, per difettu hè stabilitu chì i totali è nomi in e colonne sò situati à dirittu di elli, è in e righe - sottu. Ùn si pò capisce micca chì parechji utilizatori daveru, cume hè più pratice quandu u nome hè posizionatu sopra. Per fà quessa, deseleziona l'elemento corrispondente. In generale, ogni uteru pò personalizà sti parametri per se stessi. Inoltre, pudete accende immediatamente stili automatici selezionendu a casella accantu à stu nome. Dopu chì i paràmetri sò impostati, cliccate nantu à u pulsante. "OK".

Questu cumpleta l'impostazione di i parametri di raggruppamentu in Excel.

Raccuntà per riga

Esegnate i dati in gruppu per righe.

  1. Addu una linea sopra o sottu un gruppu di colonne, dipende da cume pianu di visualizà u nome è i risultati. In a nova cella, introducemu un nome arbitrariu di gruppu, adatta à esse in cuntestu.
  2. Selezziunate e righe chì duveranu esse raggruppate, fora di a riga di riepilogo. Vai à la tabulazione "Dati".
  3. Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Struttura" cliccate nantu à u bottinu "Gruppo".
  4. Una piccola finestra si apre in cui avete bisognu di dà una risposta chì vulemu agrupà - righe o colonne. Mette u switch in situ "Strings" è cliccate nantu à u pulsante "OK".

A creazione di u gruppu hè finita. Per minimizhilla, cliccate nantu à u segnu "minus".

Per rializà u gruppu, avete bisognu à cliccà nantu à u segnu di più.

Raggruppamentu di colonne

Simili, a raggruppamentu hè effettuata da colonne.

  1. À u dirittu o a manca di i dati raggruppati aghjunghjemu una nova colonna è indettemu in questu u nome gruppu corrispondente.
  2. Selezziunate e celle in e colonne chì vanu à raggruppare, fora di a colonna cù u nomu. Cliccate nantu à u bottinu "Gruppo".
  3. In a finestra aperta sta volta ponemu l'interruttore in a posizione "Colonne". Pressu u pulsante "OK".

U gruppu hè prontu. Simile, cum'è u raggruppamentu di colonne, si pò pieghje è si espandisce cliccendu nantu à i segni "minus" è "plus", rispettivamente.

A creazione di gruppi nidificati

In Excel, pudete creà micca solu gruppi di primu ordine, ma ancu nove. Per fà quessa, avete bisognu di seleziona certe cellule in u statu espansu di u gruppu genitore, chì vo vulete groupà separatamente. Poi seguite una di e procedure descritte sopra, dipende se sì u travagliu cù colonne o righe.

Dopu à quellu, u gruppu annidatu sarà prontu. Pudete creà un numeru illimitatu di tali investimenti. U navigazione trà elli hè facile da navigà movendu à traversu i numeri à manca o in cima di u fogliu, dipende se e righe o e colonne sò groupate.

Sgrassà

Se vulete riformattà o semplicemente cancellà un gruppu, allora avete bisognu di ungruppialu.

  1. Selezziunate e celle di e colonne o righe da sgualare. Pressu u pulsante "Ungroup"situatu annantu à u nastro in u blocu di l'impostazioni "Struttura".
  2. In a finestra chì si vede, sceglite ciò chì esattamente avemu bisognu di disconnessu: righe o colonne. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Ora i gruppi selezziunati saranu sguassati, è a struttura di i fogli tende a so forma originaria.

Comu pudete vede, creà un gruppu di colonne o righe hè abbastanza sèmplice. In listessu tempu, dopu a praticazione di sta procedura, l'utente pò facilità assai a so travagliu cù a tavula, soprattuttu se hè assai larga. In stu casu, creà gruppi nidificati pò ancu aiutà. Ungruppa hè facile cum'è raggruppamentu di dati.