Configurazione di Gmail in Outlook

Se aduprate u serviziu di e-mail di Google è vulete configurà Outlook per travaglià cun questu, ma avete parechji prublemi, allora leggimi attentamente sta istruzzione. Qui vedemu in dettaglio à u prucedimentu di a configurazione di un client email per travaglià cù Gmail.

A differenza di i servizii Yandex è Mail, a configurazione di Gmail in Outlook avvene in duie fasi.

Prima, avete bisognu di abilità a capacità di travaglià cù u protocollo IMAP in u vostru profilo Gmail. È dopu cunfigurà u clientela posta. Ma, prima cosa prima.

Abilita u protocollo IMAP

Per abilità u travagliu cù u protocollo IMAP, devi log in a Gmail è andà à e impostazioni di cassetta postale.

A pagina di l'impostazioni, cliccate nant'à u ligame "Spedizioni è POP / IMAP" è in a sezione "Accessu per mezu di u protocollo IMAP" cambiavamu u switch à u statu "Enable IMAP".

Dopu, fate un clic nantu à u bottu "Salvà e Cambie", chì si trova in fondo à a pagina. Questu completa a configurazione di u profilu, è poi pudete procedere direttamente à impiantà Outlook.

Configurazione di clientela mail

Per configurà Outlook per travaglià cù Gmail, avete bisognu di configurà un novu contu. Per fà quessa, in u menu "File" in a sezione "Dettagli", cliccate "Impostazioni di account".

In a finestra di configurazione di u cuntu, cliccate nantu à u bottinu "Crea" è procedi à l'impostazione "account".

Se vulete Outlook per configurà automaticamente tutte e impostazioni di u cuntu, allora in sta finestra lasciamu l'interruttore in a posizione predefinita è ci inseriamo i dati di login per l'account.

Scritti, specificiamo u vostru indirizzu e-mail è password (in i campi "Password" è "Password check", avete dì inserite a password da u vostru contu Gmail). Una volta tutti i campi sò stati riempiti, cliccate "Avanti" e procedi à u passu chì seguita.

In stu stadiu, Outlook seleziona automaticamente e impostazioni è prova à cunnesse à u cuntu.

In u prucedimentu di a configurazione di un account, un missaghju arriva à a vostra casella di posta in cui Google hà bluccatu l'accessu à u posta.

Avete bisognu di aprire sta lettera è cliccate nantu à u bottu "Permette l'accessu", è dopu cambiate u passu di "Access to account" in "Posizione".

Ora pudete riprovà à cunnessu à a posta da Outlook.

Se vulete inserisce manualmente tutti i parametri, dopu cambiate u passu à a posizione "Configurazione manuale o tipi di servitori addizionali" è cliccate "Avanti".

Quì lasciamule l'interruttore in a situazione "POP o IMAP" è procedi à u passu chì seguita, cliccendu u pulsante "Avanti".

A stu puntu, compilate i campi cù i dati pertinenti.

In a sezione "Informazione per l'utente" inserite u vostru nome è indirizzu e-mail.

In a sezione "Informazione di u servitore", selezziunate u tipu di account IMAP. In u campu "Servitore di posta in entrata" specificiamo l'indirizzu: imap.gmail.com, à u so, per u server di posta in uscita (SMTP) chì s'hè registratu: smtp.gmail.com.

In a sezione "Accessu", hè necessariu inserisce u vostru username è password da a mailbox. Comu un utilizatore, l'indirizzu di e-mail hè adupratu quì.

Dopu avete riempitu i dati di basa, avete bisognu di andà à l'impostazioni avanzate. Per fà quessa, cliccate nantu à "Altri Impostazioni ..."

Da dì chì, finchè ùn tenite micca i parametri di base, u "Avanzate Impostazioni" ùn hè micca attivu.

In a finestra di "Mail Mail Settings", andate in la scheda "Avanzata" è inserite u numaru di porta per i servitori IMAP è SMTP - 993 è 465 (o 587), rispettivamente.

Per u portu di u servitore IMAP, indettu chì SSL sarà adupratu per criptografà a cunnessione.

Ora fate un clic su "OK", allora "Avanti". Questu cumpleta a configurazione di u manualu di Outlook. E se fassi tuttu u dirittu, pudete immediatamente cuminciare à travaglià cù una nova cassetta postale.