Scaricate u driver per HP LaserJet P1102

A stampante compatta HP LaserJet P1102 hà una dumanda di clienti impurtante è spessu sia aduprata sia in casa sia in travagliu. Purtroppu, l'hardware di a stampante ùn pò truvà nè una lingua cumuna cù Windows 7 è in altre versioni. Cusì a stampante ùn sarà micca visibile à u vostru computer cum'è un dispositivo di stampa integrale.

A ricerca di i driver per a stampante HP LaserJet P1102

Utenti esperti anu sapenu chì per tutte e periferiche, cumpresu stampanti, un driver hè necessariu - un prugramma unicu necessariu per a cunnessione di u sistema operativu è u dispositiu finale. Avemu ora guardà parechje maniere per ricercà è installà software pussibule.

Metudu 1: U siti ufficiali di HP

U situu di sviluppatore ufficiali hè un locu primariu per truvà un driver adeguatu. Quì pudete sempre truvà è scaricà l'ultima versione di u, cumparisce cù u sistema operativu sceltu, senza preoccupà per a sicurezza di i file scaricati. Facciamo stu prucessu.

Andate à u situ ufficiale di HP

  1. Aprite u portale di HP cliccando nantu à u ligame di sopra. In a zona superiore di u situ, selezziunu a scheda "Supportu"dopu "Software è driver".
  2. U nostru dispositivo hè una stampante, cusì scegli a categoria adatta.
  3. Inserite u nome di u mudellu di interesse in u campu è cliccate nantu à l'opzione truvata da u menù di sìgliu.
  4. Aghjunghjerà à a pagina di a serie di stampatori desiderata. U situ determerà automaticamente a versione di u sistema operativu è a so profondità di bit. Se ci vole, pudete cliccà nantu à "Cambia" è sceglite un altru OS.
  5. A versione attuale di a stampante hè marcata cum'è "Important". Ci hè un bottinu in opposizione a notificazione Scaricate - cliccate nant'à per salvà u schedariu di installazione nantu à u PC.
  6. Appena u download di u lima hè finitu, dopu cliccate per quessa.
  7. Ci hè dui opzioni per installà i driver - via cavu USB è canale wireless. In u nostru casu, hè usata a cunnessione USB. Selezziunata sta opzione in a sezione per e stampatrici serie P1100 (u nostru P1102 hè appena inclusu in a serie di sti attrezzature).
  8. Facemu clic "Avvia l'installazione".
  9. U prugramma mostrerà sistematicamente cunsiglii animati nantu à u funziunamentu di a stampatrice è l'impostazioni iniziali. Usa l'utile di riavule per saltà sta infurmazione.
  10. Pudete andà direttamente à l'installazione, selezziunà l'elemento pertinente nantu à u pannellu superiore.
  11. Infine, a finestra di installazione apparirà, marca u puntu "Installazione facilità (raccomandata)" è passà à u passu chì vene.

  12. Sceglite un mudellu di dispositivu - in u nostru casu hè a seconda linea Serie HP LaserJet Professional P1100. Spingi "Prossimu".
  13. Mettite un puntu davanti à u metudu di cunnessione dispunibile, cunnessu u cavu USB à u computer, poi cliccate torna "Prossimu".
  14. Una volta finita a stallazione, vi avverrà da a finestra di informazione.

U prucessu ùn pò esse chjamatu cumplessu, esattamente cum'è rapidu. Allora, vi propemu di familiarizzarti cun altri metodi chì ponu esse più pratici per voi.

Metudu 2: Assistente di Supportu HP

A cumpagnia hà a so utilità chì serve cù urdinatori è utenze di ufficio. U serviziu hè impurtante se avete più di un dispositivo HP chì richiede installazione è l'aggiornamenti di driver. In altre situazioni, scaricà u prugramma hè piuttostu ingiustificatu.

Scaricate l'Assistenza Assistente HP da u situ ufficiale.

  1. Scaricate è installate Caliper Assistant. In u wizard di stallazione ci sò solu 2 finestre in cui vo vulete cliccà "Prossimu". Un cumadru à l'assistente installatu apparisce nantu à u desktop. Run u.
  2. Apparirà una finestra di benvenuta. Eccu pudete piazzare i parametri à a vostra discrezione è procedi à u passu chì vene.
  3. Potete esprimere cunsiglii chì spieghjenu cumu una intervista cù un assistente. Avendu missu per esse, cliccate nantu à u pulsante di testo. "Cercate l'aggiornamenti è i messaggi".
  4. A scansione è a raccolta di l'infurmazioni necessarie cumincianu, aspettate. Pò dighjà qualchi minuti.
  5. Apertu a sezione "Aggiornamenti".
  6. Vede una lista di dispositivi chì necessitanu aggiornamenti software. Scegli la necessaria e cliccate nantu à u pulsante "Scaricate è Installazione".

Tutte l'azione ulteriore avveranu in modalità automatica, attendenu finu ch'elli sò completi, chiudenu u prugramma è puderete procedere per verificà u funziunamentu di a stampatrice.

Metudu 3: Prugrammi supportanti

In più di e risorse ufficiali, pudete aduprà i prugrammi da sviluppatori terzi. Esaminanu di manera indipendente l'attrezzamentu cunnessu, allora cumincianu à circà per u miglior software. U vantaghju hè micca solu a ricerca automatica, ma ancu a capacità parallele di installà è aghjuntà altri driver per u computer è e periferiche. L'utente torna à sceglie u prugramma chì, per ellu, avete bisognu di stallà. In u nostru situ hè una lista di e migliori applicazioni di sta classe, fate cunnosce cun u ligame sottu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

In particulare, vulemu attirà l'attenzione di DriverPack Solution - unu di i prugrammi più popolari per l'installazione di massa è l'aggiornamentu di i piloti. Hà a basa di dati più larga, grazie à chì i piloti saranu truvati ancu per un cumpunente micca assai cunnisciutu. U so concurrente direttu è DriverMax, una applicazione simile. Pudete truvà e istruzzioni per u travagliu cù u serviziu.

Ulteriori dettagli:
Cume avè aghjurnà i driver cù Soluzione DriverPack
Aggiorna i driver cun DriverMax

Metudu 4: ID di Hardware

Ogni dispositiu hè classificatu per u numeru ID, chì hè attribuitu esclusivamente da u fabbricante. Cunniscendu questo codu, pudete ancu ottenere fresche o primu, ma forse più versioni stabili di u vostru driver OS. Per questo, servizii speciali Internet ponu esse uttinendu chì scelenu di effettuà a selezzione di software cù un identificatore. In P1102, simu questu:

USBPRINT Hewlett-PackardHP_La4EA1

Per più infurmazione nantu à a ricerca di software da ID, veda u ligame sottu.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 5: Manager di Dispositivi Windows

Ùn tutti cunnoscenu chì Windows hè capace di installà i driver in autonomia, à parte di una ricerca in Internet. Hè praticu perchè ùn necessita micca l'usu di tutti i tipi di prugrammi è di servizii in linea, è sì a ricerca ùn riesce micca, pudete sempre andà à altre opzioni più fiduciali. L'unica caratteristica hè chì ùn avete micca una pruprietà utilità per a gestione avanzata di stampanti, ma pudete stampà facilmente tutte e pagine. I dettagli di l'installazione per mezu di a capacità incorporata di u sistema operativu sò descritte in un altru articulu.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Questu hè quì i modi popolari è convenienti per stallà u driver per a stampante HP LaserJet P1102 finisce. Comu pudete vede, questu hè una pratica bè sèmplice chì un utente pò gestisce ancu cun una cunniscenza minimale di PC.