Mod Editor's 2.08 di Deathly


Malgradu u fattu chì u cuntenutu modernu impone acceleratori sempre più putenti di grafica, alcune attività sò abbastanza capace di core di video integrati in u processore o scheda madre. A grafica integrata ùn hà micca a so propria memoria video, è cusì utilizza una parte di a RAM.

In questu articulu, amparemu cum'è di aumentà a quantità di memoria attribuita à a scheda video integrata.

Incrementu a memoria di a scheda video

Prima di tuttu, v'interessa notiziu chì se cercate informazioni nantu à cume si aghjusta una memoria video à un adattatore di grafica discreta, allora ci dighjà pressione di ti scanu: ciò hè impossibile. Tutte e cartelle video chì sò cunnesse à a scheda madre anu i so propri chips di memoria, è solu à volte, quandu sò pieni, "caccia" qualcosa di l'infurmazioni in RAM. U volumu di chips hè fissu è ùn hè micca assuciatu à a correzione.

A volta, e carte integrate aduprate a così chjamata Memoria cumuna, chì hè, quella chì u sistema partisce cun ellu. A taglia di u spaziu attribuitu in a RAM hè determinata da u tippu di chip è di a scheda madre, è dinò di a configurazione di u BIOS.

Prima di tentà di aumentà a quantità di memoria attribuita per u core core, hè necessariu scopre ciò chì capacità massima supporta u chip. Vedemu chì tipu di kernel integratu hè in u nostru sistema.

  1. Premete a combinazione di tasti WIN + R è in u casu di entrata Run scrivite una squadra dxdiag.

  2. U pannu di diagnostica DirectX si apre, induve hè necessariu andà à a tab "Schermu". Eccu tutte le informazioni necessarie: u mudellu di u processore graficu è a quantità di memoria video.

  3. Siccome micca tutti i chips video, in particulari quelli vecchi, si pò truvà facilmente in siti ufficiali, aduprà un motoru di ricerca. Inserite u modulu di query "intel gma 3100 specs" o "specifica intel gma 3100".

    Cercemu chì l'infurmazione.

Si vede chì in questo casu, u kernel utilizza a quantità massima di memoria. Ciò significa chì nè manipulazioni aiutanu à aumentà a so prestazione. Ci sò i driver personalizzati chì aghjunghjenu alcune pruprietà à tali core di video, per esempio, supportu per versioni più novice di DirectX, shaders, frequenze aumentate, è più. L'utilizazione di tale prugramma hè altamente scorciata, chì pò dà fattu di funziunamentu è ancu danneghja i vostri grafica integrata.

Va avanti. If "Strumentu di Diagnostica DirectX" mostra a quantità di memoria chì hè diversa da u massimu, allora ci hè a possibilità, cambendu a cunfigurazioni BIOS, di aghjunghje a dimensione di u spaziu attribuitu à a RAM. L'accessu à e impostazioni di a scheda madre pò esse ottenutu quandu u sistema scarpa. Durante l'aspettu di u logo di u fabbricante, devi pressà ripetutamente a tasca CANCTA. Se questu opzione ùn funziunisce, allora leggere u manuale à a scheda madre, forse in u vostru casu aghju utilizà un altru buttinu o combinazione.

Chì u BIOS in diverse schede madirule pò differisce assai l'unu da l'altru, hè impossibile furnisce istruzzioni precise di configurazione, solu raccomandazioni generali.

Per u tipu AMI BIOS, andate à i tab pè u nome "Avanzate" cun eventuali note supplementari, per esempiu, "Funzioni avanzate di BIOS" e truvate un punto in cui pudete sceglie un valore chì determina a quantità di memoria. In u nostru casu hè "UMA Frame Buffer Size". Quì, selezziunate solu a dimensione desiderata è salvate e regolazione premendu F10.

In UEFI BIOS, bisogna prima abilitare a modalità avanzata. Considerate l'esempiu di a scheda madre BIOS ASUS.

  1. Eccu ancu bisognu di andà à a tab "Avanzate" è selezziunate una sezione "Configurazione di l'agente di sistema".

  2. Dopu, fighjate l'alimentu "Opzioni di grafica".

  3. Parametro oppositu "Memoria iGPU" cambiate u valore à u desideratu.

U sfruttamentu di u core integratu di grafica porta prestazione ridotta in ghjochi è applicazioni chì utilizanu una scheda video. Tuttavia, se i travaglii d'ogni ghjornu ùn necessitanu micca u putere di un adattatore discrete, u core di video integratu pò diventà bè un'alternativa libera di questu dopu.

Ùn dite micca richiede l'impossibile da una grafica integrata è pruvate à "l'overclock" cun l'aiutu di i piloti è da un altru prugrammu. Ricurdate chì un'operazione anormale pò purtà à l'inoperabilità di u chip o di altri componenti in a scheda madre.