Rinvichemu u vechju design Yandex. Mail

Dopu un pocu di ghjornu, i servizii postali pudenu bè cambià u so design è interfaccia. Questu hè fattu per a comodità di l'utenti è l'aggiunzione di nuove funzioni, ma micca tutti ne sò dispiaciuti.

Rinvichemu u vechju disegno di mail

A necessità di ritornu à u vechju disegno pò esse duie per diverse ragioni. Per fà quessa, pudete aduprà dui metudi.

Metudu 1: Cambia a versione

In più di u cuncepimentu standard, chì si apre in ogni visita, ci hè una cosiddetta "Facile" versione di. A so interfaccia hà u vechju disegno è hè destinatu à i visitatori chì anu cunnessu l'internet. Per aduprà sta opzione, aprite questa versione di u serviziu. Dopu avè principiatu, l'utente riceverà u tippu precedente di posta Yandex. Tuttavia, ùn avè micca funzioni moderne.

Metudu 2: cambia u design

Sì u ritornu à a vecchia interfaccia ùn hà micca purtatu u risultatu desideratu, allora pudete aduprà a funzione di cambiamento di prughjettu pussutu in a nova versione di u serviziu. Pè per mezu di u mail à cambià è acquistà un certu stile, bisogna seguità uni pochi passi simpli:

  1. Start Yandex.Mail è selezziunate in u menù superiore "Temi".
  2. In a finestra chì si apre, vedite diverse opzioni per cambià posta. Questu pò esse simplicu cum'è cambià u culore di u fudu o di sceglie un stile particulare.
  3. Dopu avè selezionatu un design adeguatu, cliccate nantu à ellu è u risultatu sarà presentatu immediatamente.

Se l'ultime modifiche ùn sò micca à u gustu di l'utente, allora pudete sempre usà una versione chiara di posta. In più, u serviziu offre molte opzioni di design.