Configurazione di u router D-Link DIR-300 A / D1 per Rostelecom

In questa guida passo-passo vi descruderaghju in dettaglio u prucedimentu di a creazione di un novu router Wi-Fi da a linea D-Link di u router DIR-300 per travaglià cù l'internet cablato di casa da u fornitore Rostelecom.

Provaraghju à scrive e istruzzioni in quantu sia di dettagliu: perchè ancu se ùn avete mai avutu di configurà i router, ùn era micca difficiule di fà u travagliu.

E questioni chì seguanu si consideranu in dettaglio:

  • Cumu cunnessu a DIR-300 A / D1 in modo correttu
  • PPPoE Rostelecom setup setup
  • Cumu definisce una password per Wi-Fi (video)
  • Configurate a TV IPTV per Rostelecom.

Connettu u router

Per principiu, avete da fà una cosa elementare, cume a cunnessione di DIR-300 A / D1 correttamente - u fattu hè chì spessu sia abbonati di Rostelecom chì si trovanu spessu à u schema di cunnessione sbagliata, chì dava in generale a fattu chì in tutti i dispositivi, fora di un computer rete senza accesso à Internet.

Dunque, in u fondu di u router ci sò 5 porti, unu di i quali hè sottoscrittu à Internet, quattru altri sò LAN. U cavu Rostelecom deve esse cunnessu à u portu Internet. Connettu una porta LAN à u connettore di rete di u computer o laptop da cui configurerete u router (configuratu megliu nantu à u filu: questu sarà più pratice, allora, se hè necessariu, pudete aduprà Wi-Fi per Internet). Se ancu avete un set-top box Rostelecom, allora finu ch'ellu sia cunnessu, le fighemu à l'ultimu stadiu. Inserite u router in una pronta elettrica.

Cume entrate in a regolazione DIR-300 A / D1 è crea una cunnessione Rostelecom PPPoE

Nota: durante tutte l'azzioni descritte, è ancu dopu a messa in u stabilimentu di u router hè finita, a cunnessione Rostelecom (cunnessione à grande velocità), se quessa, di sicuru, esegui in u vostru computer, deve esse disconnettata, duva mancu ùn funziona.

Lanciate un navigatore Internet è inserite 192.168.0.1 in a barra di indirizzu; andate in questu indirizzu: a pagina di login à l'interfaccia web di a configurazione DIR-300 A / D1 deve aprà, chjamendu login è password. L'indirinazione e a password predefinite per questu dispositivu sò admin è admin. Se, dopu avè inseritu, vi ritorna à a pagina d'entrata, significa chì durante i tentativi anziani di configurà un router Wi-Fi, tu o qualcunu hà cambiatu questu password (quessa hè richiesta per quellu chì accede per prima). Pruvate à ricurdarvisu, o resettate u D-Link DIR-300 A / D1 à l'impostazioni di a fabbrica (tene Ripristina per 15-20 secondi).

Nota: se ùn ci sò pagine aperte à 192.168.0.1, allora:

  • Verificate se u cunfunzioni di u protocollo sò impostati. TCP /Connettività IPv4 utilizzata per comunicà cù u Router Ricevente IP automaticamente "è" cunnessu DNS automaticamente. "
  • Sè quì sopra ùn aiuta micca, verificà ancu se i driver ufficiali sò installati in l'adattatore di rete di u vostru computer o laptop.

Dopu avete inseritu u vostru login è a vostra password correttamente, a pagina principale di e impostazioni di a periferia aprirà. Accantu, quì sottu, selezziunate "Impostazioni avanzate", è dopu, in "Rete", cliccate nantu à u link WAN.

A pagina cù a lista di e cunnessioni configurate in u router si aprirà. Ùn ci sarà più unu - "IP dinamica". Fate un clic nantu à essa per sfruttà i so parametri, chì devenu esse cambiate per chì u router si cunnesse à Internet da Rostelecom.

In e pruprietà di cunnessione devi specificà i seguenti valori di parametru:

  • Tipu di cunnessione - PPPoE
  • Username - u login per a cunnessione internet à voi per Rostelecom
  • Password e conferma di password - Password in internet da Rostelecom

I paràmetri rimanenti ponu esse lasciati invariati. In alcune regioni, Rostelecom raccomanda l'usu di valori MTU diversi da 1492, ma in a maggior parte di i casi stu valore hè ottimale per e cunnessioni PPPoE.

Fate un clic nantu à u pulsante "Modifica" per salvà e impostazioni: vi restituerete à a lista di cunnessioni configurate in u router (ora a cunnessione sarà "rotto"). Fate attenzione à l'indicatore in cima à a destra, offrendu di salvà e impostazioni - questu deve esse fattu per affinchì esse ùn veniate micca ripresentate dopu, per esempio, spegghjenu l'alimentazione di u router.

Refrescà a pagina cù a lista di cunnessioni: se tutti i parametri sò stati introdotti correttamente, state usando u Rostelecom di a casa cablata è chì in u computer di a cunnessione hè rotto, puderete vede chì u status di cunnessione hè cambiatu - avà hè "connessu". Dunque, a parte primaria di a configurazione di u router DIR-300 A / D1 hè stata cumpleta. U passu successivu hè di configurà e impostazioni di sicurezza wireless.

Configurazione di u Wi-Fi nantu à u D-Link DIR-300 A / D1

Da l'impostazione di i parametri di rete senza filu (impostazione di una password in una rete wireless) per e modifiche differenti di u DIR-300 è per diversi fornitori ùn hè micca diversa, aghju sceltu di scrive una spiegazione video dettagliata nantu à sta questione. A discrezzione da e recensioni, tuttu hè chjaru è ùn ci sò problemi per l'utenti.

Link di YouTube

Personalizza TV Rostelecom

L'installazione di un televisore nant'à stu router ùn hà micca duie prublemi: basta à andà à a pagina iniziale di l'interfaccia web di u dispositiu, selezziunate a "ferru via di l'impostazione IPTV" è specificate a portu LAN à a quale u connettore di set-top sarà cunnessu. Ùn vi scurdate di salvà e impostazioni (in cima di a notificazione).

S'ellu ci hè qualchi prublemi durante a configurazione di u router, allora u più chjucu di elli è e soluzioni possibili ponu esse trovate in a pagina di l'istruzzioni d'impostazione di u router.