Firmware per Lenovo IdeaPhone P780

U suite di Microsoft da Microsoft hè abbastanza popularu. I scolari semplici è i scienziati pratichi utilizanu prudutti cum'è Word, Excel è PowerPoint. Benintesa, u pruduttu hè destinatu soprattuttu per utilizatori più o menu avanzati, perchè sarà spessu difficiule per un principiante aduprà ancu a metà di e funzioni, per non parlà di u tuttu.

Benintesa, PowerPoint ùn hè micca eccezione. A prufessione cumpletu di stu prugramma hè difficiule, ma cum'è una ricumpensa per i vostri sforzi, pudete avè una presentazione veramente di alta qualità. Comu sapete tutti sicuramente, a presentazione consiste in diapositive individuale. Hè cusì chì, imparendu à fà una diapositiva, imparerai ancu cume fare presentazioni? Ùn hè micca veramente, ma hai sempre 90% di u. Dopu avè lettu i nostri istruzioni, pudete dighjà fà diapositivi è transizioni in PowerPoint. Dopu solo migliorerà e so abilità.

Processo di creazione di diapositive

1. Prima ci vole à sceglie e proporzioni di u scornu è u so design. Questa decisione dipende senza dubbia da u tipu di l'infurmazione presentata è da u locu di u so spaziu. Di conseguenza, per i monitoru widescreen è i prughjetti vale a pena aduprà 16: 9 ratio, è per quelli semplici - 4: 3. Pudete ridimensionare una diapositiva in PowerPoint dopu creendu un novu documentu. Per fà quessa, andate in u tab "Design", allora Personalize - Slide size. Sì avete bisognu di qualchì altro formatu, cliccate nantu à "Adjust the size of the slides ..." è selezziunate a dimensione è l'orientazione desiderata.

2. Dopu, avete bisognu di decidere nantu à u design. Fortunatamente, u prugramma hà parechji mudelli. Per appiccà una di elli, in a stissa scheda "Disegno" cliccate nantu à u vostru argomenti preferitu. Merita ancu di considerà chì parechji argumenti anu possibili opzioni addizionali chì ponu esse visualizati è applicati cliccendu nantu à u bottinu pertinente.

Pò esse simu una situazione chì ùn vedite micca u tema finitu desideratu. In questo casu, hè bellu pussibule di fà u vostru ritrattu cum'è un background slide. Per fà quessa, cliccate nantu à Configure - Format background - Picture o texture - File, poi selezziunate a maghjina desiderata nantu à u vostru computer. Da dì chì si pò ajustà a trasparenza di u fondu è applicà u background à tutte e diapositive.

3. U passu successivu hè di aghjunghje materiale à a diapositiva. È quì vederemu 3 opzioni: foto, media è testu.
A) Addizione di foto. Per fà quessa, andate in "Insert" tab, poi cliccate nantu à Images è selezziunate u tippu che vulete: Pictures, Images from Internet, un screenshot o un album di foto. Dopu aghjunghjatu una foto, pò esse spostata intornu à a diapositiva, cambiamente à furtuna è rotata, ciò chì hè abbastanza semplici.

B) Aghjunghjendu testu. Cliccate nantu à l'elemento Textu è selezziunate u formatu desideratu. Nantu à a maggior parte di i casi, probabilmente userà u primu "Inscription". Poi, tuttu hè cum'è in un editor di testu regolari - font, dimensione, etc. In generale, personalizate u testu per e vostre esigenze.

C) Aggiungere i media file. Questi includenu video, audio è registrazioni di schermi. È quì nantu à tutti, vale a pena dì qualchì parole. U video pò esse inseritu sia da u computer è da Internet. Pudete ancu sceglie un sonu prontu, o registra unu novu. L'elementu di l'entrata di a schermata parla per se stessa. Pudete truvà tutte sè cliccendu nantu à Multimedia.

4. Tutti l'oggetti chì si aghjunghjenu ponu esse visualizati alteru pè l'animazioni. Per fà quessa, andate in a sezione pertinente. Allora hè necessariu selezziunà l'oggetto chì ti interessa, allora, cliccendu nantu à "Aghjunghje animazione", selezziunate a scelta chì ti piace. Avanti hè di configurà l'apparenza di questu oggettu - a clicu o per u tempu. Tuttu dipende da e vostre esigenze. Da vede à chì se ci sò parechji oggetti animati, pudete adeguà l'ordine di a so apparenza. Per fà quessa, aduprà e frecce sottu à l'intestazione "Modifica l'ordine di l'animazione".

5. Hè propiu quì u travagliu di primura cù a diapositiva finisce. Ma una ùn serà abbastanza. Per inserì una altru diapositiva in a presentazione, andate induve andate in a sezione "Principale" è selezziunate Crea una diapositiva, selezziunate u layout desideratu.

6. Chì ci hè di fà? Transizioni tra diapositive. Per sceglie a so animazione, aprite a sezione "Transizioni" è selezziunate l'animazione necessaria da a lista. Inoltre, hè necessariu specificà a durata di u cambiamentu di scorrimentu è u trigger per esse cambiati. Pò esse un cambiu di clic, cusì pratticu se avete u lussu di commentà ciò chì accade è ùn sapete micca esattamente quandu avete finitu. Pudete ancu fà cambià automaticamente a diapositiva dopu un tempu specificatu. Per fà quessa, basta cunfirmà u tempu desideratu in u campu pertinente.

Bonus! L'ultimu puntu ùn hè micca necessariu quandu crei una presentazione, ma pò avè un prufessu. Si tratta di cume salvà a diapositiva cum'è una maghjina. Questu pò esse necessariu s'ellu manca PowerPoint nant'à u computer chì serve per eseguire a presentazione. In questu casu, e imagini conservate ti aiutanu à ùn perde micca a faccia. Allora, cumu fate questu?

Prima, evidenziate a diapositiva che vulete. Dopu cliccate "File" - Salvà cum'è - Tipu di file. Da a lista furnita, selezziunu unu di l'oggetti marcatu in a screenshot. Dopu à queste manipolazioni, selezziunate da solu da salvà a maghjina è cliccate nantu à "Salva".

Conclusione

Comu pudete vede, creà diapositive semplici è fà transizioni tra elli hè abbastanza sèmplice. Ùn hè necessariu solu fà tutti i passi supra annantu à tutte e diapositive. Dopu à u tempu, vi truverete modi per fà a presentazione più bella è megliu. Dare!

Vede ancu: Programmi per a creazione di presentazioni