Rimuete Google Play Market da u vostru dispositivo Android

Malgradu tutti i vantaggi chì Google Play dà à i proprietarii di dispositivi Android, in alcune situazioni pò esse necessariu cancellà tempuramente o permanentemente questu App Store da u sistema. Per risolve u prublema in a maiò parte di l'utenti, l'utente deverà ricusallu à metodichi micca duvule di manipolazione. Alcune di e opzioni più semplici per rimuovere u Play Store da un dispositiu Android sò propiuvati in l'articolo.

Play Market hè una applicazione Android di sistema, chì face parte di u sistema operativu. Sta dichjarazione hè vera in ogni casu riguardu à quelli dispositivi chì sò certificati da Google, sò produttu da fabbricanti cunnisciuti è vene cù un firmware chì ùn sò micca passatu maiò di cambiamenti paragunanu cù l'Android "puru".

L'interventu in u prugramma di u sistema pò cunduce à conseguenze imprevedibili in quantu à e prestazioni di u dispositiu in tuttu, dunque, e istruzioni chì seguanu devenu esse manipulate pesendu attentamente i prufi è i cun, puru cumandendu chì u risultu ùn risponde micca à e aspettative!

In ogni casu, tutte e azzioni sò fate cù a paura è u risicu di u pruprietariu di u dispositiu è solu ellu, ma ùn hè l'autore di l'articolo o l'Administrazione di lumpics.ru, hè responsabile per l'effettu negativu di a messa in opera di e raccomandazioni proposte in u materiale!

Prima di cuminciare a manipuà Google Play Market, hè raccomandatu di esse sicuru da e conseguenze di un pudente fallimentu d'Android è di curà a sicurezza di i dati d'utenti salvati in un smartphone o in un tablet, cioè à creà una copia di backup di tutte l'informazioni chì rappresentanu u valore.

Per di più: cumu un backup di u vostru dispositivo Android

Cume uttenete Google Play da un dispositivo Android

L'integrazione stretta di u sistema operativo è i so cumpunenti descritti sopra ùn puderanu micca pudere disinstallà u Mercatu di Play in modu standard chì funziunanu cù altri strumenti di software. Da vede ancu chì, trà i centinaia di migliaia di mudelli di dispositivi Android, pudete truvà un numeru di quelli, in cui u Store in questione pò esse eliminatu cum'è una applicazione normale, cusì prima di passà à e soluzioni cardinali, hè utile per verificà a dispunibilità di sta funzione.

Ulteriori dettagli:
Cume cancellà app applicazioni nantu à Android
Cume sguassà app apps disinstallati in Android

Da un scopu di sperienze effettuate per dimostrà i metudi di conduttamentu di l'operazioni in u quadru di stu materiale, hè statu fattu un smartphone chì operava nantu à Nougat di Android 7.0.

A situazione di l'elementi di menu è i so nomi nantu à u dispositiu di l'utente pò differisce secondu u mudellu installatu da a shell Android è a versione di l'OS, ma u principiu generale di a interazione cù u dispositivo in a soluzione di u prublema in questu hè uguale per a maiera di moderni dispositivi!

Metodo 1: Strumenti di Android

U primu metudu di rimuovere Google Play Market, chì cunsideremu, ùn implica micca una disinstallazione cumpleta di i moduli di software è a distruzzione di tutte e tracce di a presenza di u Store di Applicazioni in u sistema operativu cum'è a so esecuzione.

Se a decisione hè fatta per sbarrazzà di Google Play Market, e seguite e istruzioni sò consigliate per aduprà in primu locu. Questu hè a causa di a relativa sicurezza di u metudu, a mancanza di a necessità di effettuà un interventu seriu in u software di sistema di u dispositiu Android, riceve privilegi di Superusu è utiliza attrezzi da sviluppatori terzi. À mezu à altre cose, Google Play dopu à i passi chì seguessi ponu sempre restituitu à u so statu operativu originale.

  1. Aprite "Impostazioni" Android nantunu modu praticu è truvà in a lista di l'elemento di opzioni "Applicazioni"vai à a sezione "Tutte e applicazioni".

  2. In a lista di prugrammi installati truvate "Google Play Store" è aprite a schermata di proprietà di i componenti toccà u so nome.

  3. Chiudite l'applicazione cliccendu "Stop" è cunfirmà a richiesta d'ingressu di u sistema, cliccendu nantu à u pulsante "OK".

  4. A seguitu, disattivà a capacità di cuminciare u prucessu. "Google Play Store" - tocca u pulsante "Disable" e cunfirmi a dumanda di dispusizione à fà una pratica prutezziosa.

    A quistione prossima chjamata u sistemu hè quì bisognu di eliminà tutti i dati di l'applicazione è l'aggiornamenti ricevuti per questu. In generale, avete bisognu di cliccare "OK".

  5. Se u scopu di manipula u Play Market hè di liberà spaziu in a memoria di a periferica eliminendu i dati generati durante l'operazione di u prugramma, ma ùn avete micca pulitu l'aggiornamenti è i dati in u passu precedente, andate in "Memoria" in u schermu "Circa l'applicazione". Poi, premete i buttoni una per unu "EFFASCATE DATI" è "CLEAR CASH"Aspettate chì a procedura di pulizia quessa.

  6. Oltre à Google Play stessi, in a maggior parte di i casi hè bassu è necessariu fermà, è "congelà" i prucessi creati da i servizii affiliati à u Store. Ripetite i punti 1-5 descritti sopra per l'applicazione. "Google Play Services".

  7. Una volta finita a manipolazione, ripartite u dispositiu Android è assicuratevi chì ùn ci siano segni visibili di a presenza di Google App Store in u sistema.

Dopu avà completatu i passi sopra ripusuti, l'icona di Google Play Store scomparirà da a lista di prugrammi dispunibuli per lanciari à ogni tempu è da a lista di inizio di Android, u serviziu smetterà di mandà notificazioni, occupà spaziu in a RAM di u dispositiu o si pò truvà in un altro modu. In listessu tempu, l'applicazione rimarrà in i cartulari di sistema di u sistema operativu cume un apk-file, chì hè dispunibule per a distribuzione in ogni momentu.

Ci vole à avvisà chì, cum'è a messa in opera di u paragrafo 4 di l'istruzzioni di sopra, u nomu di u pulsante "Disable" in u schermu "Circa l'applicazione" cambiatu in "Abilita". Sì avete bisognu di rinvigà Google Play Store in un sanu sanu, avete bisognu di aprite a schermata di e proprietà di l'applicazione da a lista "Disabled" in "Impostazioni" è premete stu bottinu.

Metudu 2: File Manager

Se a congrega sopra descritta di Google Store ùn hè micca abbastanza per a realisazione di l'ultimu scopu, quandu ghjunghje a rimozione di l'applicazione in questione hè stata necessaria, pudete ricorrerà à un metudiu più cardinale - una disinstallazione completa di Google Play cù a rimozione di i file di sistema associati.

U metudice funziona solu dopu à riceve i diritti di root in u dispositiu!

Vedi ancu: Cumu uttene i diritti di root cù u SuperSU installatu nantu à un dispositiu Android

Come un arnesi cun chì pudete distrugge un prugramma di prugramma in u catalogu di sistema di un OS mobile, qualsiasi gestore di file Android cù l'accessu root può agisce. Utilizzeremo ES File Explorer cum'è una di e più funzionalità di l'uternu per u travagliu cù u sistema di file di dispositivi Android.

Scaricate ES Explorer per Android

  1. Installate ES Explorer.

  2. Seguite u fermu è disattivà e istruzioni da u principiu à a fine Google play è Google Play Services. Se à u mumentu di l'eliminazione di u lima, queste applicazioni sò lanciate, u prucessu pò falliu è / o ùn sia micca pienu implementatu!
  3. Aprite u menu principale di u Gestore di file toccendu tre righe in l'angulu in dirittu superiore di u schermu. Scorri nantu à a lista di opzioni, truvà l'oggetto "Root Explorer" è attivate u switch accantu à a so.

  4. In a finestra di a richiesta per riceve u dirittu di u superusu di u prugramma, cliccate "FABBRICA". Dopu avè da permessu di aduprà i diritti di root, devi RE-riavvia u Explorer, aprite u menu è assicurà chì "Root Explorer" hè inclusa. Attiva u switch "Mostra i file ascutiti".

  5. In u menu ES Explorer, ampliate a sezione "Conservazione Locale"touch item "Dispositiu".

  6. A chjave chì si apre, si vede u cuntenutu di u cartulare radice di l'apparentu, cliccate "Cerca"entrate in u campu di dumanda "com.android.vending". Toccate dopu "Enter" nant'à a tastiera virtuale è aspettate chì a scansione di a memoria di u dispositivo sia completa. Dunque, si capisce, ci vole un bellu pezzu per aspittà, ùn piglià micca azzione per almenu 10 minuti - u sistema truvatu hè visualizatu in a lista di risultati graduatu.

  7. Marcate tutte e cartelle è i file resultanti, vale à dì quelli chì cuntenenu in u so nome "com.android.vending". Cù un tocchinu longu, scorrite finu à u primu cartulare in a lista, è cliccate nant'à "Selezzi tutti".

    In u menu di opzioni in u fondu di u schermu, premete "Elimina"è dopu cunfirmà a richiesta di eliminazione di u littariu toccà "OK".

  8. Quandu i file è i cartulari di sistema saranu cancellati, riavvia u smartphone - quì ci vole à fà andà a rimozione di u Google Play Market in modu impurtante.

Metru 3: Computer

L'accessu à i file di sistema di Android, ancu per u scopu di li cancellà, pò esse ottenutu da un computer via u Ponte di debug Android (ADB). Questa funzione hè sfruttata da assai utilità di Windows progettate per l'operazioni chì necessitanu l'accessu à u sistema di file di dispositivi mobili à u livello più àveru. U metudu chì seguitu per disinstallà Google Play implica l'utilizzo di un strumentu software specializatu chì pudete disattivà facilmente tutte e applicazioni di sistema installate nantu à u vostru dispositivo Android, è ancu quì li rimuete completamente (se avete diritti di root).

L'utunu hè chjamatu Debloater, è pudete ottenerli gratuitamente scaricà u pacchettu di distribuzione da u situ di sviluppatore è installà lu in u vostru PC in u modu usuale.

Scaricate l'applicazione Debloater per a disattivazione è a rimozione cumpletissima di Google Play Market da u situ ufficiale

Preparazione

Prima di l'infurmazioni chì seguite ponu esse implementate efficacemente, avete bisognu di assicurà u seguitu:

  • In u persunu Android attivatu "Debugging USB".

    Per di più: cumu abilite a modalità di depurazione USB nantu à Android

  • U computer utilizzatu cum'è un attrezzu per a manipolazione hè dotatu di driver chì permettenu l'accoppiamento cù un dispositariu mobile in u modalità ADB.

    Per saperne di più: Installazione di i driver per assicurà l'accoppiamento di dispositivi Android è PC via Android Debug Bridge (ADB)

  • Sì avete bisognu di smarisce completamente u Google Play Market in u vostru dispositivo, dite d'obete i privilegi di Superuser.

    Vede ancu:
    Cumu à verificà per i diritti di root in Android
    Ottenerendu i diritti di root cù KingROOT per PC
    Cumu aduò Kingo Root per uttene i diritti di root per Android
    Cumu uttene diritti di root à Android cù u prugramma Root Genius

"Frost"

U Debloater ti permette di inghjisce l'applicazione Google Play Market, cioè, a causa di u so travagliu, avemu u listessu effettu cum'è in esecuzione "Metudu 1"discutitu in sopra in l'articolo. L'utilizazione di l'utilità pò esse consigliabile se l'istruzzione chì implichi l'usu di un sistema operativo mobile per disattivà u Store hè impossibile, per esempiu, per e limitazioni imposti da a shell di Android in esecuzione di u dispositivo.

  1. Installate è in esecuzione Debloater.
  2. Connettu u vostru dispositivo Android à u vostru PC è aspettate chì sia definitu in u prugramma - indicatori "Dispositiu cunnessu:" è "Synced" À u fondu di a finestra, u Debloater deve diventà verde.
  3. Cliccate u pulsante "Leggere i Pacchetti di Dispositivi"chì inizia u prucessu di ottenimentu infurmazioni nantu à tuttu installatu in applicazioni Android.
  4. Di conseguenza, un elencu di tutti i schedari apk presenti in a periferica è i nomi di pacchetti curretti saranu visualizzati in u campu principale di a finestra di Debloater.
  5. Guardendu da a lista, truvà in a colonna "Pacchetto" un record "com.android.vending" è selezziunate a casella accantu à u nome di u lima-apk affinciu. Next, cliccate nantu à u pulsante "Applicà" in a zona "Situazione di l'attività:".
  6. Dopu una manipolazione breve, Debloater mostrerà u risultu di l'operazione in u campu principale di a so finestra. Avemu "Pruducisce e mudifiche per: com.android.vending - Statu hè adupratu", dice chì tuttu hè andatu bè, vale à dì, l'applicazione Google Play hè disattivata.

Cancellazione

L'eliminazione cumpleta di u Play Store cù Debloater hè guasgi facilu cum'è u gelu, ma richiede di prupone strumenti di privilegiu radice è di selezzione di una opzione ulteriore prima di principià u prucessu.

  1. Fighjate Debloater, cunnessu u dispositivo à u PC.
  2. A richiesta nant'à u schermu di l'apparecchiatura, accordate à l'applicazione ADB Shell privilegi di Superuser.
  3. Fate una lista di prugrammi installati nantu à u vostru dispositivo Android cliccendu "Leggere i Pacchetti di Dispositivi".
  4. Verificate in caselle contrarie "com.android.vending", è dinò vicinu à l'opzione "Rimuovi" in a zona "Situazione di l'attività:".
  5. In a scatula di query "Elimina Conferma (Root)"chì vi sarà visualizatu subitu dopu avè piazzatu a casella "Rimuovi"cliccate "Sì".
  6. Cliccate "Applicà" in cima di a finestra di debloater.
  7. Aspectu risultatu - a notificazione compare "Rimuovi l'applicazione è i dati per: base.apk".
  8. Questa rimozione cumpleta di u Google Play Market hè completa, disconnette u dispositivo da a portu USB è ripartisce Android.

Conclusione

Comu pudete vede, ci sò parechje modi efficaci per pulì u sistema Android da Google Play Market è, naturalmente, a so lista ùn hè micca limitata à quelle descritte in l'articolo - solu i più effettivi è i più simuli sò presentati. Hè necessaria una volta di più focalizà l'attenzione di u lettore - in a maiò situazione è per a realizzazione di quasi tutti l'utili finali, ùn hè necessariu interferisce cù i profondi di l'OS è sguassà i file di sistema, hè abbastanza “ghjustu” l'applicazione Google Play è i soi servizi affiliati.