Modu in linea in Steam. Cumu disattivà

U smartfoni Android è i tablet sò i dispositivi mobili più cumuni tra i utilizatori da tuttu u mondu. I dispositivi emblematici è quelli spiccati sò spessu di travagliu stabile è impeccabilmente, ma i bilanci è quelli antichi, ùn sempre si comportanu bè. Parechji utilizatori in tali situazioni pigliano a decisione di esecutà u so firmware, cusì installendu una versione più recente o semplicemente migliorata (personalizata) di u sistema operativu. Per questi scopi, senza mancanza, avete bisognu di aduprà unu di i prugrammi specializati per u PC. Circa i cinque più rappresenti di u segmentu chì si pudarà esse discuprate in l'articulu di oghje.

Vede ancu: Istruzioni generali per lampi di dispositivi mobili

Strumentu Flash SP

Smart Phones Flash Tool è un prugramma relativamente facili da usà per travaglià cù i telefoni intelligenti è i tablets, u "cuore" di u quale hè un processore MediaTek (MTK). A so funzione primaria, naturalmente, hè a lampadina di dispositivi mobili, ma ci sò dinò attrezzi per fà un backup di dati è rùbbriche di memoria, è dinò formattazione è testà quest'ultima.

Vede dinò: Firmware-dispositivi MTK in u prugramma Sp Flash Tool

L'utenti chì prima si giravanu versu l'Utilitatu SP Flash per aiutassi saranu certamente cuntentu cù l'ampie sistema di aiutu, per ùn parlà micca di a abundanza di informazioni utili chì si trovanu in siti tematici è forum. À propositu, Lumpics.ru hà ancu uni pochi di esempi "vivi" di lampi di telefoni intelligenti è compresse in Android chì utilizanu questu applicazione multifunzionale, è u ligame per l'infurmazioni dettagliate per u travagliu cù u serviziu hè furnitu sopra.

Scaricate u Strumentu Flash di SP

QFIL

Questu arnesi per lampà i dispositivi mobili hè un componente di u pacchetto software QPST di Qualcomm Products Support Tools (Scupi QPST) focalizatu nantu à sviluppatori, sviluppatori, centri di servizii, etc. QFIL stessa, cume pudete vede da u so nome pieno, hè pensatu per i telefoni intelligenti è i tablet, chì basanu u processore Qualcomm Snapdragon. Hè cusì, infatti, quessa hè u listessu Strumentu Flash di SP, ma per u campu di u cuntrariu, chì, per cunnosce, occupa una posizione di lider in u mercatu. Hè per quessa a lista di dispositivi Android supportati da stu prugramma hè veramente enorme. U so numeru include i prudutti di a famosa sucietà cinese Xiaomi, ma le spieghjaremu separatamente.

QFIL hà una semplice, chjaru ancu per un shell di l'uculutu inespertu. In realtà, à spessu tuttu ciò chì hè necessariu di ellu hè di cunnessu u dispositivo, di specificà u caminu di u file (o di i file) di u firmware è inizià a procedura di stallazione, chì dopu a fine hè impiegata in u log. E funzioni addiziunali di stu "driver flash" sò a disponibilità di strumenti di backup, a redistribuzione di sezioni di memoria è a ripristinazione di "mattoni" (spesso questu hè l'unica soluzione efficace per i dispositivi Qualcomm dannati). Ùn hè micca fattu micca senza prublemi. U prugramma ùn hà micca una prutezzione contra l'azzioni sbagliate. Hè per quessa chì, senza sapè, pudete dannà u dispositivo, è pudete dà nant'à dúchjite di un prugrammu addizionale.

Scaricate u prugramma QFIL

Odin

A cuntrastu à i dui prugrammi trattati sopra, destinati à travaglià cù a gamma più larga di dispositivi mobili, questa soluzione hè destinata solu à i prudutti Samsung. A funzionalità di Odin hè assai più stretta - cun a so aiuta pudete installà un firmware ufficiali o persunalizatu nantu à un smartphone o tablet, oltre à lampà i componenti di software singuli è / o partizioni. Tra l'altro, u prugrammu pò esse adupratu per risturà i dispositivi dannati.

Vedi ancu: Firmware Samsung Mobile Odin

L'interfaccia di Odin hè fatta in un stile piuttostu semplu è intuitivu; ancu l'utente chì hà lanciatu per primu stu uttenu di software pò capisce u scopu di ogni cuntrollu. Inoltre, per via di l'elevata popularità di dispositivi mobili di Samsung è di a "idoneità" di a maiò parte di u firmware, una quantità di informazioni utili è istruzzioni dettagliate nantu à u travagliu cù mudelli specifici, si pò truvà nant'à Internet. In u nostru situ ci hè ancu una rubrica separata dedicata à stu topic, u ligame per esse hè presentatu qui sotto, è sopra - una guida per aduprà Odin per questi scopi.

Scaricate Odin

Vede ancu: Firmware Samsung smartphones and tablets

XiaoMiFlash

Una soluzione software pussibule per u firmware è a ripresa focalizata nantu à i proprietarii di smartphones Xiaomi, chì, cum'è sapete, sò assai numerosi in u spaziu domesticu. Alcuni dispositivi mobili di stu fabbricante (quelli basati annantu à Qualcomm Snapdragon) ponu esse lampi cù u prugramma QFIL discusu sopra. MiFlash, à u so, hè pensatu micca solu per elli, ma dinò per quelli chì sò basati annantu à a piattaforma hardware di a marca chino.

Legite dinò: Xiaomi Smartphone Firmware

E caratteristiche distintive di l'applicazione includenu non solu a so interfaccia simplici è intuitiva, ma dinò a presenza di funzioni supplementari. Questi includenu l'installazione automatica di piloti, a prutezzione contra l'azzioni sbagliate è sbagliate, chì saranu particolarmente utili per i principianti, nant'à a creazione di file di log, di rigalu chì più utenti sperimentati puderanu tracce ogni passu di a pratica agente. Un gratificiu piacevule à sta "lampadina" hè una comunità di utenti spicca larga è risponde, chì include assai amatori "cunisciuti" chì sò pronti à aiutà.

Scaricate u prugramma XiaoMiFlash

Flash Tool ASUS

Cum'è si pò capisce da u nome di u prugramma, hè destinatu solu per travaglià cù telefoni intelligenti è tablet di una famosa cumpagnia taiwanese ASUS, chì i so prudutti ùn sò micca popolari cum'è Samsung, Xiaomi è l'altri Huawei, ma anu sempre a so propria basa di utenti. Funzionalmente, questu Flash Tool ùn hè micca ricchiale cum'è u so omu di Smart Phones per i dispositivi MTK o a so propria soluzione da Xiaomi. Piuttostu, hè simile à Odin, postu chì hè aghjunto esclusivamente per u firmware è a riparazione di dispositivi mobili di una marca particulare.

È tuttavia, u pruduttu ASUS hà un vantaghju piacevule - subitu prima di a procedura principale, l'utente deve selezziunà u so dispositivu da a lista incorporata, dopu allora u mudellu specificatu sarà "verificatu" cù i file di firmware addizionati. Perchè avete bisognu? Per sicuramente micca da rovinà, micca "turnà" u vostru amicu di mubile, scrivendu dati incompatibili o semplicemente inadatti in a so memoria. U prugramma hà solu una funzione aghjuntu - a pussibilità di pulizia cumpleta di l'archivu internu.

Scaricate ASUS Flash Tool

In questu articulu, avemu parlatu di parechje soluzioni software piu spessu aduprate per lampà è ripristinà dispositivi mobili cù Android à bordu. I primi dui sò prucessi à u travagliu cù i telefoni intelligenti è i tablets da campi opposti (è più impurtanti) - MediaTek è Qualcomm Snapdragon. U trio successivu hè pensatu per i dispositivi di i fabbrichi specifici. Benintesa, ci sò altri strumenti chì forniscenu a capacità di risolve problemi simili, ma sò più focalizati è menu impegnativi.

Vede ancu: Cumu restaurà Android "mattone"

Speremu chì questu materiale sia di utili à voi. In casu chì ùn sà micca o ùn sò micca certi quale di i prugrammi di Firmware d'Android avemu cunsideratu per aduprà un computer hè adatta per voi, dumandate a vostra domanda in i commenti sottu.