Prugrammi clienti, permettendu di scaricà torrents

Pochi sà u sapè ciò chì hè un torrent è ciò chì ci vole per scaricà torrents. Tuttavia, pensu, I suppurtanu chì s'ellu hè un client torrent, allora poche persone ponu nomu più di unu o dui. Cume di più, uplorrent uTorrent nantu à u so computer. Certi anu ancu MediaGet per u scaricamentu di torrenti - ùn aiuu da dà u serviziu à stallà sta clientela, hè una sorta di "parasitu" è pò influenzà negativamente u computer è Internet (u rallentu di Internet).

Utilisabile: cumu installà u ghjocu scaricatu

Cumu pudete, stu articulu mette à fighjà per vari client di torrent. Da rimarcà chì tutti i prugrammi sopra sposti facenu un eccellente travagliu cù u compitu affidatu à loro - scaricà file da a rete di sparghjera di Bittorrent.

Tixati

Tixati hè un picculu client regulatu aggiornatu, chì include tutte e funzioni chì l'utente pò necessità. U prugramma hè distingue per a grande rapidità è a stabilità di u travagliu, u suppurtamentu per i vincitori di .torrenti è magnetichi, u modestu uttenu di RAM è di tempu di processore di computer.

Tixati torrent client window

I vantaghji di Tixati: assai utili opzioni, interfaccia user-friendly, velocità di u travagliu, installazione pulita (vale à dì, quandu l'installazione di u prugramma, vari Yandex. E barre è altri prugrammi di software micca mainstream agitendu u vostru computer ùn sò micca stallati). Windows hè supportatu, incl. Windows 8 è Linux.

Inconvenienti: solu Inglese, in ogni casu ùn aghju truvatu a versione russa di Tixati.

qBittorrent

Questu prugramma hè una bona scelta per l'utente chì hà appena bisognu à scaricà un torrent, ùn guarda micca diversi orari è ùn traccia micca diversamente infurmazioni addizionali. Durante i testi, qBittorrent hà pruviltu per esse leggermente più veloce di tutti l'altri prugrammi cunsiderati in sta recensione. Inoltre, si hè distinatu cù l'usu più efficace di RAM è potenza di processore. L'esempiu di u precedente client torrent, ci sò tutte e funzioni richieste, ma e varie opzioni d'interfaccia menzionate manca, chì, per quessa, ùn serà micca un svantaggiu per a maggior parte di l'utenti.

Vantaghji: supportu per i vari linguaggi, stallazione pulita, multipiattaforma (Windows, Mac OS X, Linux), basse consumu di risorse informatiche.

I client di Torrent, discusu dopu in questu articulu, installanu ancu un software addizionale durante l'installazione - vari pannelli di navigatore è altre utilità. Di norma, i vantaggi di tali utilità sò pochi, u dannu pò esse espressu in un computer di frenata o in Internet, è vi pruponi di esse attenti à l'installazione di sti clienti torrent.

Cosa dicu esattamente:

  • Legiate attentamente u testu durante l'installazione (questu, per scopu, si applica à tutti l'altri prugrammi), ùn accetta micca u "Installazione di tuttu ciò chì hè inclusu in u kit" - in a maggior parte di l'installatori pudete deselezzioni i cumpi indispusiti.
  • Se dopu l'installazione di stu o di quellu prugramma, vi puderete vede chì un novu pannellu hè apparutu in u navigatore, o un novu prugramma hè statu inclusu in l'autoload, ùn siate micca pigri è cancellatu da u Panninu di Cuntrollu.

Vuze

Un grande client torrent cù una larga comunità di utenti. Pigliu accussì per quiddi chì vulanu scaricà torrenti per VPN o proxy anonimi - u prugramma furnisce a capacità di bloccà i download nantu à ogni altru canale di chjamatu. Inoltre, Vuze era u primu client Bittorrent à implementà a capacità di guardà video in streaming o ascoltà l'audio prima u scaricu di u lugiziale finale. Un'altra caratteristica di u prugramma, amata da assai utenti, è a capacità di installà vari plug-in utili chì ampliano significativamente a funzionalità presente per default.

Installà un client di torrent Vuze

L'inconvenienti di u prugramma includenu l'usu relativamente altu di e risorse di sistema, è installazione di u pannellu per u navigatore è fà cambiamentu in a configurazione di a pagina iniziale è a ricerca predefinita di navigatore.

uTorrent

Pensu chì questu clientu torrent ùn hà bisognu di esse presentatu - a maiò parte di a gente ne usa è hè ghjustificatu: dimensioni scarse, dispunibilità di tutte e funzioni necessarie, alta vittura di u travagliu è piccole esigenze per e risorse di sistema.

U svantaghju hè u listessu cum'è in u preamundu di u prugrammu - quandu utilizanu a regolazione di difettu, riceverà dinò Bar Yandex, una pagina iniziale modificata è un software chì ùn avete micca bisognu. Allora, mi raccomanda di guardà attentamente tutti l'articuli in u dialogu di u installazione uTorrent.

Altri clienti di torrent

Di sopra, avemu cunsideratu i client di torrent più funzionali è usati spessu, sò parechji altri prugrammi pensati per scaricà torrents, trà i quali:

  • BitTorrent - un analogu cumpletu di uTorrent, da u mo fabbricante è nantu à u mo motoru
  • Transmittion-QT hè un client torrent molto semplice per Windows senza quasi nisuna opzioni, ma chì esegue e so funzioni.
  • Halite hè un client torrent ancu più simile, cù un usu minu di RAM è un minimu di opzioni.