10 ghjochi più terribili in PC, da chì i vostri ginii tremanu

Tra i ghjucatrici sò amanti à sollecità i vostri nervi. Queste ghjucatrici preferenu u generu di orrore, immersu in cui pudete sperimentà orrore in tutte e so manifestazioni. I ghjochi più terribili in PC aghjunghjanu à aghjunghje i vostri genitori è a vostra pelle diventerà unghjulu di ugrosu.

U cuntenutu

  • Mali di u residente
  • Silent hill
  • F.E.A.R.
  • Spaziu mortu
  • Amnesia
  • Alien: Isolation
  • Soma
  • U male in
  • Strati di paura
  • Alan wake

Mali di u residente

A serie di Resident Evil hà più di 30 prughjetti, in i quali i primi trè parti, i spin-off Revelations è RE 7, devianu esse considerati i più terribili.

Una seria di Resident Evil di u studio giapponese Capcom stà à l'urighjini di u generu horror di sopravvivenza, ma ùn hè micca u so proditore. Durante più di duie decennie, i prughjetta nantu à zombie è armi biologiche anu spaventatu i ghjucatori cù un'atmosfera oppressiva, un sensu di persecuzione continua è una mancanza perpetua di risorse chì promettevanu di rimanà senza a capacità di difende da i morti.

Un recente refaciu di Resident Evil 2 hà pruvatu chì a serie hè sempre capace di spaventà u lettore modernu, tentatu da numerosi ghjocini di horrori indie cù urlando. RE si concentra nantu à l'atmosfera chì face u gamer si senta destinatu à l'aria. Nantu à a coda ùn hè micca sempre uccisu da a macchina di a morte, ma versu l'angulu hè un altru mostru chì aspetta a vittima.

Silent hill

A famosa Pyramid Head persegue u protagonista di Silent Hill 2 durante u ghjocu - da ghjustu.

Una volta chì u principale concurrente Resident Evil hà fattu declassu. Tuttavia, finu à quessa, a parte 2 di Silent Hill di u studio giapponese Konami hè cunsiderata unu di i ghjochi di orrore più significativi in ​​a storia di l'industria. U prugettu hè un oruvellu classicu di sopravvivenza cù u studiu di u territoriu, a ricerca di l'oggetti è a risoluzione di enigmi.

Hè luntanu da mostri è dintorni chì sò chjamati per spaventà quì, ma a filosofia è u design di ciò chì accade. A cità di Silent Hill diventa purgatoriu di u caratteru principale, in cui viaghja da a rifiuta à a cunniscenza è ad accettà i so propriu peccati. È a punizione per l'azione hè a criatura mostruosa, chì hè a personificazione di a sofferenza mentale di l'eroe.

F.E.A.R.

A cunniscenza di Alma è u protagonista hè l'intraccia principale di a serie.

Sembra chì u genere di sparatutto si cunvalla assai male in una bottiglia cù l'orrore. Parechji ghjochi usanu i noti boo-mumenti, chì sò più fastidiosi ch'è spaventu u lettore. Hè vera, i sviluppatori di F.E.A.R. riesci à cunghjunà l'esempiu dinamicu impurtante è l'orrore spaventu primordiale creatu da l'apparenza di una ragazza vicinu à u lettore cù e abilità paranormali di Alma Wade. L'immagine, in qualchì parte ricorda di l'antagonista "Bell", persegue u personaghju principale - un agente di u serviziu per combatre i fenomeni soprannaturali - per tuttu u ghjocu, chì u costringe à fughjiti da ogni fremitu.

Spartiti, visioni è altre distorsioni di a realtà facenu un sparlatore pieni d'utenti un vero incubo. A prima parte di u ghjocu hè cunsiderata a peghju di tutta a serie, perciò vale a so attenzione.

Spaziu mortu

Isaac ùn hè micca un militariu, ma un semplici ingegnere meccanicu chì hà avutu à sopravvivere in un'atmosfera di vera orrore.

A prima parte di u spaziu di spaziu di u Dead Space hà fattu à i ghjente di fà un ochju novu à u mischju di azzione è orrore. I mostri lucali sò peghji di una crisi finanziaria: rapidu, periculosu, imprevedibile è assai fame! L'atmosfera di oscurità totale è di isulamentu da u mondu esterno hè capace di claustrophobic, ancu in i ghjocatori cù i nervi più forti.

In a storia, u personaghju principale Isaac Clark deve andà da una nave spaziale piena di necromorphs, chì era una volta i rappresentanti di u equipaje. U sequelu è a terza parte di u ghjocu anu fattu un pregiudu versu u sparatinu, ma à u listessu tempu restava eccellenti progetti. È u primu Spaziu Morte hè ancu cunsideratu unu di l'orrore più spaventoso di tutti i tempi.

Amnesia

L'amnesia prova chì l'urdenessness davanti à un mostru pò esse assai peghju di u mostru

U prugettu Amnesia hè divintatu l'erede di u gameplay è l'idee di a trilogia di Penumbra. Stu orrore pone i basi di una direzzione tutta in u genere. U lettore hè disarmatu è indispense davanti à i mostri appesi in giru.

In Amnisi si dirigerà un omu chì hè vinutu per ellu in un castellu scunnisciutu. U principiu ùn ricorda nunda, perchè ùn pò spieghje l'incubo chì si spalla: i mostri terribbili si spanzanu in i corridoi, chì ùn pò esse vinduti, un mostru invisibile vive in u cantu, è a so testa hè strappata da a so voce interna. L'unicu modu per fà avanzà in la storia hè di aspettà, nascite è pruvate à ùn stà furià.

Alien: Isolation

U famosu Alien hè in traccia, è nunda di Predator ùn salverà u caratteru principale

Prudentu Alien: Isolation hà pigliatu i megliu di Dead Space è di Amnesia, sapientemente cunghjunendu u stilu è u gameplay di sti ghjochi. Ci hè un tempu di u spaziu nantu à u spaziu di u spaziu, induve u personariu principale hè nant'à u persunale davanti à l'Alienu, chì caccia è a ragazza, ma nant'à u tempu pò cunfirmi i mostri chini.

U prugettu hè carattarizatu da una atmosfera spaventosa è oppressiva chì tene in permanenza in suspense. Hè un spiritu di orrore chì faci u scriber u più efficace! A lunghezza si ricurderà di ogni apparizione di l'Alienu, perchè ghjunghjja sempre inaspettamente, è u penseru di u so tempu di visita cagionava un tremitu in i ginocchi è un batte;

Soma

I camini chjucati ispitiscenu orrore è cuperanu a mente, è robot inginetichi aduprà u lento di u lettore

Un rapprisentante moderna di u generu horror di sopravivenza racconta di eventi spaventosi in una stazione remota PATHOS-2, situata sott'acqua. L'autori parlanu di ciò chì pò fà se i robot cumincianu à acquistà tracce di carattere umanu è decidi di piglià u passatu à u populu.

U prughjettu utilizza elementi di gameplay familiari à i ghjocatori da Penumbra è Amnesia, ma in termini grafichi hà fattu un nivellu incredibilmente altu. Per e lunghe ore di passaghju avete à, superà a paura, si nasconda da i nemici, pruvendu à aduprà ogni angulu scuru cum'è un rifugio sicuru.

U male in

A storia di un babbu chì cerca a so zitella, vittana l'orrore di un mondu finu scunnisciutu, vi tocca à lacrime è vi spaventarà à u tacchinu

Unu di i sviluppatori di Resident Evil, Shinji Mikami, in 2014 hà mostratu à u mondu a so nova creazione di orrore. U Evil Within hè un prufessu filusòficu chì spaventa cù a so stranezità, antaturali è grottescu. Mette a pressione annantu à u psicu è u trama sconcertante, è mostri spaventosi, è un personaghju principale debuli, chì spessu ùn riesce micca à dà un rebuff di adattamentu à i nemici.

A prima parte di The Evil Within era notevule da focalizà nantu à esplorà u mondu è riunisce mostri strani è spaventosi quandu u secondu ghjocu di a serie era più praticabile, ma sempre tende. U restu di l'orrore giappunale da Tango ricorda assai di u primu travagliu di Mikami, allora ùn ci hè nisunu dubbiu chì tantu novu giocatori sia i fan di l'antica orrore di sopravvivenza saranu spaventati.

Strati di paura

Loci di ghjoci cambianu subitu davanti à i vostri ochji: ritratti, mobili, bambole sembrano vene à a vita

Unu di i pochi ghjochi indie chì pudia fà un novu in u genere di orrore. L'industria di ghjochi ùn hà ancu vistu un thriller psiculicu follia.

U mondu in Strati di Paura si scansiona: a situazione di u ghjocu pò esse subitu cambiatu, cunfundendu u lettore in parechji corridoi è fermi mortu. È e decisioni di u stilu vittoriana è e di cuncepimentu sò cusì deprimenti chì, una volta di più, pruvate à ùn si girà micca in modu da ùn esse spaventatu da u prossimu aspettu inaspettatu dietro u spaziu di un novu interiore o di un ospiti senza invitatu.

Alan wake

Alan Wake pussia pensà chì, creendu i caratteri di e so opere, li facia sentenzione à a sofferenza eterna

A storia di u scrittore Alan Wake hè piena di enigmi è omissioni. U protagonista in i so sogni, cume si vageghja à traversu e pagine di e so proprie opere, di fronte à i caratteri di i romanzi, chì ùn sò micca sempre soddisfatti cù i situazioni di l'autore.

A vita di Alan cumincia a crollà quandu i sogni sfalanu in a vita vera, mettendu in risicu a sicurezza di a so moglia Alice. Alan Wake ha spaventu di credibilità è di realisimu: u carattere, cum'è creatore, si sente culpabile davanti à l'ererosi di l'opera, ma sembra chì ùn puderete truvà nè una lingua cumuna. Una sola cosa resta - à luttà o à mori.

Una dozzina di i ghjochi peggio di PC daranu emozioni indimenticabili è sentimenti à i ghjovani. Quessi sò prughjetti impressionanti cun un trama interessante è un gameplay eccitante.