Restore a barra di lingua in Windows 10


A barra di lingua di Windows hè un strumentu praticu è visuale per cambià i layout di a tastiera. Ah, micca tutti sò cunnosce da a possibilità di cambià u cun una cumminazione di tasti, è sì quellu elementu scumparete prestu, quellu chjucu ùn sà micca ch'è fà. Cù opzioni per risolve u prublema in Windows 10, vulemu presentà a.

Ripristinà a barra di lingua in Windows 10

A scomparsa di questu elementu di sistema pò esse causata da una varietà di motivi, chì includenu à tempu un fallimentu aleatariu (unicu) è danni à l'integrità di i file di sistema à causa di fallimenti di u discu dur. Cusì, i metodi di recuperu dipende da a fonte di u prublema.

Metudu 1: Ampliate u pannellu

Più spessu, i utilizatori spiegavanu involuntariamente a barra di lingua, chì sparisce da a cassetta di sistema. Pò esse restituitu à u so postu cumpratu:

  1. Andà à "Desktop" è cunsulta u spaziu libaru. Più spessu, u pannellu chì manca hè in a so parte superiore.
  2. Per restituisce un articulu in plateau, cliccate solu nantu à u bottinu. "Collapse" in l'angulu in dirittu superiore di u pannellu - l'elemento sarà immediatamente in u listessu locu.

Metudu 2: Inclusione in i "Parametri"

Più spessu, a mancanza di un pannellu di lingua cunnisciuta preoccupa l'utenti chì si sonnu passatu in u “top ten” da a settima versione di Windows (o ancu da XP). U fattu hè chì, per una ragione, u pannellu di lingua ch'elli sò abituati pò esse discupratu in Windows 10. In questo casu, avete bisognu di attivà ellu stessu. In e "top ten" versioni di 1803 è 1809 questu hè fattu un pocu altru, perchè cunsideremu entrambe le opzioni, denotendu differenze importanti separatamente.

  1. Chiama u menu "Start" è cliccate Pittura u pughjettu cù l'icona di l'engine.
  2. In "Impostazioni di Windows" vai à l'oggetto "Tempu è Lingua".
  3. In u menu à manca, cliccate nantu à l'opzione "Regione è lingua".

    In l'ultima versione di Windows 10, sti elementi sò separati, è quellu chì ci vole hè appena chjamatu "Lingua".

  4. Scorri giù à a sezione. "Parametri relativi"in chì seguitu u ligame "Impostazioni avanzate di tastiera".

    In Windows 10 Update 1809, bisognu à sceglie un ligame. "Paràmetri per a scrittura, a tastiera è a verbalu ortograficu".

    Dopu cliccate nantu à l'opzione "Impostazioni avanzate di tastiera".

  5. Sbastate prima l'opzione "Usu a barra di lingua in u desktop".

    Dopu cliccate nantu à l'elemento "Opzioni di barra di lingua".

    In a sezione "Lingua barra" selezziunate a posizione "Attaccatu à a barra di task"è selezziunate a scatula "Mostra etichette di testu". Ùn vi scurdate di utilizà i bottoni. "Applicà" è "OK".

Dopu avè fattu queste manipolazioni, u pannellu deve apparse in u so locu originali.

Metudu 3: Eliminate u minaccia di u virus

U serviziu hè responsabile per a barra di lingua in tutte e versioni di Windows. ctfmon.exedi cui u schedariu eseguibile hè spessu vittima di un'infezione virale. A causa di u dannu ch'ellu hà causatu, ùn pò più esse capace di fà i so dazi diretti. In questu casu, a soluzione hè di pulì u sistema da un prugrammu dannosu, chì hà descrittu in un articulu separatu.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Metudu 4: Verificate i file di sistema

Se u schedariu eseguibile hè irreversibilmente dannatu in u mumentu di l'attività di u virus o di l'azione di l'utente, i metudi presentati sopra ùn sò micca effettivi. In questu casu, vale a verità di a integrità di i componenti di u sistema: in casu di viulazioni micca troppu gravi, stu strumentu hè capace di corregge un prublemu.

Lezione: Verificate l'integrità di i file di sistema in Windows 10

Conclusione

Avemu guardatu i motivi per i quali a barra di lingua scompare in Windows 10, è ancu introduttu à i metudi di restituisce stu elementu à a funzionalità. Se l'ambienti di risoluzione di problemi chì noi offrimu ùn aiutanu, spieghjite u prublema in i commenti è noi rispundemu.