Operemu cun plugin di Portraiture

A volte, nantu à navigà in Internet, un utilizatore pò, in un muvimentu erronu, fermà la scheda di u navigatore, o dopu un pocu dopu dopu chiusura deliberata, ricordati chì ùn hà micca vistu qualchì impurtante in a pagina. In stu casu, a questione diventa a restaurazione di queste pagine. Scopemu cumu restaurà i tab à chjappu in Opera.

Tab Recovery Using Tabs Menu

Se avete chjappatu a scheda desiderata in a sessione attuale, cioè, prima di riavvià u navigatore, è dopu ch'ellu esisti senza più di nove schede, allora u modu più faciule da ripristinà hè aduprà l'occasione furnita da a barra di strumenti Opera trà u menu di tabulazione.

Cliccate nantu à l'icona di menu di tabulazioni, in forma di un triangulu invertitu cù dui righe sopra u.

U menu di Tabs appare. In cima à esse ci sò l'ultimi 10 pagine chiusi, è in u sottu - appellu aperti. Puru cliccà nantu à a tabulazione chì vulete ripristinà.

Comu pudete vede, avemu gestitu gestindine una linguetta chjusa in l'Opera.

Recuperazione tastiera

Ma ciò chì fà, dopu à a tabulazione richiesta, avete chiusu più di dieci tabs, chì in stu casu, ùn truvate micca a pagina necessaria in u menù.

Questu questu pò esse risoltu digitendu a scelta rapida di tastiera Ctrl + Shift + T. In listessu tempu, l'ultima scheda chiusa si aprirà.

Se premete torna, aprerà u penultimu filu apertu, etc. Dunque, pudete aprite un numeru illimitatu di tabulazioni chiunati in a sessione attuale. Questu hè un plus in comparazione cù u metudu precedente, chì hè limitatu à solu l'ultimi diie pagine chiusi. Ma l'inconvenientu di stu metanu hè chì pudete ristabilisce tabulette solu in successione in l'ordine inversu, è micca solu cù a scelta di l'ingressu desideratu.

Dunque, per aprire a pagina desiderata, dopu chì, per esempiu, altri 20 tab èranu chiusi, duverete ripresentà tutte queste 20 pagine. Ma, s'è chjucatu erudu a tabulugiu aghjusta, allora questu metudu hè ancu più pratticu chè cù u menu di tabulazioni.

Restore tab per u visitu di u storia

Ma cumu si torna a tabulazione chjusa in Opera, se dopu à a fine di u travagliu in questu, avete sovraccaricatu u navigatore? In questu casu, nisunu di i metodi sopra sposti ùn funzionerà micca, quandu quandu si chiudi u navigatore web, l'elencu di tab à chjave sarà cancellatu.

In stu casu, pudete risturà i tabs chjusi solu andendu à a sezione di u storicu di e pagine web visitate da u navigatore.

Per fà quessa, andate in u menu principale di l'Opera, è selezziunate a vocazione "Storia" in a lista. Pudete ancu navigà à sta sezione dopu tastà Ctrl + H nantu à a tastiera.

Arrivemu à a sezione di storia di e pagine web visitate. Quì pudete risturà e pagine non chjaramente chjarite prima chì u browser hè riaviatu, ma visita un ghjornu, o ancu mesi, torna. Solu selezziunate l'ingressu desideratu, è cliccate nantu à ellu. Dopu à quessa, a pagina selezionata si aprirà in una nova scheda.

Comu pudete vede, ci sò diversi modi per ripristinà tabs chjusi. Se avete chjusu chjamatu una scheda, allora per riaprire hè più pratice aduprà u menu di tabulazione, o a tastiera. Ebbè, se a tabulazione hè chjusa per un tempu relativamente lungu, è ancu ancu prima di riavvià u browser, allora l'unica opzione hè a ricerca di l'entrata desiderata in a storia di e visite.