Problemi di autenticazione cun account Microsoft in Windows 10


In u prucessu di u travagliu cù un computer, quasi tutti l'utenti sò confrontati à prublemi cume formatting discs è flash drive. À u primu sguardu, ùn ci hè nunda di terribbili quì, ma micca sempre l'attellu standard per formattà i dischi aiutà. In stu casu, avete da ricurrà à "i servizii" di prugrammi di terze parti.

Utilità di furmazione di dischi sò di solitu prugrami semplici chì ponu furnisce un serviziu preziosu per l'utente. Hè, cù l'aiutu di tali utilità, in certi casi, hè pussibule di ripristinà u discu in a so capacità di travagliu o di rende u so u volume precedente.

Tool di recuperu JetFlash

Malgradu a so interfaccia simplici, stu pranzadore ti permette di portà una unità flash USB, chì strumenti di Windows standard ùn “vede”, in un statu di travagliu.
Grazie à un algoritmu di risoluzione particulare di problemi, questu utilità puderà rinvighi a "vita" di e unità flash in a maggior parte di i casi.

Adatta per a formattazione di unità di memoria flash USB.

A differenza di altre utilità chì sò discusse in stu articulu, l'utile di recuperu JetFlash face tuttu automaticamente, cioè, senza intervenzione di l'utente.

Scaricate JetFlash Tool di recuperazione

Strumentu di Formatu di Livellu HDD

L'Ulturiu Formatu U Nivuru HDD hè un prugrammu semplice per u formatariu à bassu pianu di un drive flash, cume i dischi, è sia "internu" sia esterno.
Grazie à u formattazione à bassu livello, u discu hè appena partizionatu in settori è crea una nova tabella di file. Stu prucedimentu pò micca solu ripristinà u dispositivu di archiviazione, ma dinò dinù i dati.

A cuntrastu à altri prugrammi cunsiderati quì, l'Ullu di Formatu di Livellu HDD pò fà solu a formattazione à bassu livello. Allora, se avete bisognu di formattà un discu o un lettore USB, allora hè megliu ad aduprà altri strumenti.

Scaricate u Dutturghju di u Livellu di HDD

HPUSBFW

Questu hè un prugramma per formattazione di unità flash in u formatu NTFS è FAT32. A differenza di e utilità sopra descritte, sta soluzione hè destinata à a formattazione di solitu di e unità flash e dischi.

U vantaghju di questu utilità nantu à u metodo di furmazione standard hè a capacità di ripristinare u volumu correttu di l'unità flash.

Scaricate HPUSBFW

Strumentu di formattu di memoria USB USB Disk

HP USB Disk Storage Format Tool è un altru programma per formattare i dischi flash in FAT32 è in NTS, un alternativa à l'utile standard.

Com'è l'utilità HPUSBFW, permette di creà e tabelle di file FAT32 è NTFS. Ci hè dinò attrezzi per formattà una micro drive SD.

Scaricate l'UJ di Formatu di Memorizazione di Dischi USB di HP

Lezione: Cumu formattà una unità flash USB in l'Upplume di Formatu di Memorizzazione di Dischi HP USB

Se avete di fronte à u fattu chì l'unità flash ùn hè micca ricunnisciuta da u sistema o a formattazione standard ùn funziona micca bè, allora in questu casu valeu ricorrere à i servizii di i prugrammi sopra cullati chì aiutanu à fronteghjà u prublema in a maiò parte di i casi.