Problemi di risoluzione di problemi cù u cuntrollu di luminosità in Windows 10

Accade chì quandu avvia u sistema operativu accade bè un pezzu per cumincià o ùn accuminci micca almenu cumu l'utente vulia. Cusì, un prezioso tempu perde per ellu. In questu articulu puderemo definisce vari modi per aumentà a velocità di u lanciu di u sistema operativu in Windows 7.

Cume per accelerà a carica

Hè pussibule di accelerà u lance di l'OS, cum'è l'aiutu di utilità specializzate, è aduprendu l'utili nant'à u sistema. U primu gruppu di metudi hè più simplici è adatta, prima di tuttu, à utilizatori pocu sperimentati. U secondu hè adupratu per quiddi utenti chì sò abituati a capisce ciò chì cambianu in computer.

Metudu 1: Windows SDK

Una di sti utilità speciali chì ponu aghjunghje u lancio di u sistema operativu hè u sviluppu di Windows SDK di Microsoft. Naturalmente, hè megliu ad aduprà sti strumenti addiziunali da u sviluppatore di sistema, chè di fiducia à i produttori di terze parti.

Scaricate u SDK di Windows

  1. Dopu avete scaricatu u luggeru di installazione di SDK di Windows, esegui u. Se ùn avete micca avutu un componente spiciali chì hè necessariu per chì questu utilità funziunate, u installatore li propone di stallà. Cliccate "OK" per andà à l'installazione.
  2. Poi si apre a schermata di benvenuta di Windows Installer. L'installazione è l'interfaccia di shell di l'utilità hè Inglese, dunque vi diceranu in dettaglio nantu à i passi di installazione. In sta finestra ti basta à cliccà nantu à "Prossimu".
  3. Appena si vede a finestra di l'accordu di licenza. Per aghjunghje cun ellu, stabilisci a piazzetta di u pulsu radio à a posizione. "I Agree" e premete "Prossimu".
  4. Dopu vi verrà dumandatu di specificà u caminu nantu à u discu duru induve u pacchiu di l'utilità sarà installatu. Se ùn avete micca bisognu di questu, allora hè megliu à ùn cambià micca queste impostazioni, ma cliccate solu "Prossimu".
  5. Dopu aprirà una lista di utilità à stallà. Pudete selezzià quelli chì vedenu più capace, chì ci hè un benefiziu significativu da u bonu usu di ogni. Ma per rende esplicitu u nostru scopu in modu specificu, avete bisognu di stallà u Windows Performance Toolkit. Allora, rimproveremu a marcata da tutti l'altri punti è lasciemu solu oppostu "Windows Performance Toolkit". Dopu avè sceglie e utilità, presse "Prossimu".
  6. Dopu, un missaghju si apre, chì afferma chì tutti i parametri necessarii sò stati introdotti è pudete ora procedere à scaricà l'utilità da u situ di Microsoft. Appughjà "Prossimu".
  7. Poi inizià u prucessu di carica è installazione. Durante questu prucessu, l'utente ùn hà micca bisognu di intervene.
  8. Quandu u prucessu hè finitu, una finestra speciale aprirà, annuncendu a so successu successu. Questu deve spiegà a inscrizzione "Installazione cumpleta". Deseleziona a casella accantu à a didicazione "Vede e note di release di SDK di Windows". Dopu à ciò pudete pressà "Finish". L'uternità avemu bisognu hè bè installata.
  9. Ora, direttamente per aduprà u Windows Performance Toolkit per aumentà a velocità di u sistema operativo, attiva l'utellu Runcliccendu Win + R. Enter:

    xbootmgr -trace boot -prepSystem

    Appughjà "OK".

  10. Dopu à ciò, un missaghju nantu à a ripresa di u computer apparirà. In generali, per tutta a tappa di u prucessu, u PC hà da rinavanu 6 volte. Per salvà u tempu è ùn aspettate micca chì u timer finisci, dopu à ogni riavvicinamentu in a finestra di dialogu chì si vede, cliccate "Finish". Cusì, u riavviu farrà immediatamente, è micca dopu a fine di u rapportu di u timer.
  11. Dopu à l'ultimu ripartimentu, a velocità di avvicinamentu di u PC deve aumentà.

Metudu 2: Pulisci i prugrammi autorunati

Negativamente, a velocità di lanciatu di un computer hè influenzata da l'aggiunzione di prugrammi per autorunu. Spessu cusì accade in a prucedura di stallazione di sti prugrammi, dopu chì duvenu cumincianu automaticamente quandu u computer hè avviatu, aumentendu cusì u so tempu di esecuzione. Allora, se vulete accelerà u scaricamentu di u PC, avete bisognu di rimuovere da l'iniziu quelle applicazioni per i quali questa caratteristica ùn hè micca impurtante per l'utente. Dopu tuttu, à volte e applicazioni chì ùn usate micca veramente da mesi sò state registrate in autolad.

  1. Run u copertu Runcliccendu Win + R. Inserite u comando:

    msconfig

    Appughjà Enter o "OK".

  2. A shell graficu di a gestione di a configurazione di u sistema vene. Andà à a so sezione "Startup".
  3. Un elencu di applicazioni chì sò registrate in u caricu automaticu di Windows cù u registru hè aperto. Inoltre, mostra cumu u lugiziale chì hè attualmente in carica cù u sistema, è aghjustatu in precedenza in l'autoladdu, ma poi quittatu da. U primu gruppu di prugrammi differtia da a seconda in chì una marcata hè messu à l'opposizione di i so nomi. Fighjate attentamente a lista è stabilite se esiste qualchi prugrammi tra i quali pudessi fà senza autoloading. Se truvate tali applicazioni, deseleziona i spuntà chì si trovanu à l'oppostu. Ora cliccate "Applicà" è "OK".
  4. Dopu à chì, per l'adattamentu da abbia in vigore, avete bisognu di ripartite u computer. Ora, u sistema hà da fà ricucru più veloce. Quale efficaci saranu queste azioni dipende da quante applicazioni si eliminanu da autorunu in stu modu, è cume "pesanti" sta applicazioni sò.

Ma i prugrammi in autorun ponu esse aghjunti micca solu trà u registru, ma dinò cù a creazione di cumandri in a cartella "Startup". Cù l'opzione di l'azione da a cunfigurazione di u sistema, chì era descritta in sopra, un tale software ùn pò esse eliminatu da l'autorun. Dopu avete aduprà un algoritmu diversu di azzioni.

  1. Cliccate "Start" e sceglite "Tutti i prugrammi".
  2. Truvà un cartulare in a lista. "Startup". Cliccate nantu à sta.
  3. Un listinu di applicazioni chì sò state aghjunte à l'autoreunu in u modu sopra menu si aprirà. Se truvate un tali prugramma chì ùn vulete lancià automaticamente cun OS, fate un clic destro nantu à a so scorcia. In a lista, selezziunu "Elimina".
  4. Apparirà una finestra induve avete bisognu di confermà a vostra decisione di sguassà a scelta rapida cliccando "Sì".

Altrimenti, pudete cancellà altre scorciaghe inutili da u cartulare. "Startup". Ora Windows 7 deve cuminciare à fughjendu più veloce.

Lezione: Cumu disattivà l'applicazioni di autorunimentu in Windows 7

Metudu 3: Spegni i servizii autostart

Micca menu, è forse ancu di più, rallentà u lance di u sistema per i so vari servizii, chì parenu cun da l'iniziu di u computer. Similmente à u modu in u pruceddu in u software, per aghjunghje u lance di u OS, avete bisognu di truvà i servizii chì sò pocu uti o inutili per e attività chì l'utente esegue nantu à u vostru computer è li disabilita.

  1. Per andà à u Centru di Cuntrollu di i Servizii, cliccate "Start". Poi premete "Pannello di cuntrollu".
  2. In a finestra chì si vede, cliccate nantu à "Sistema è Sicurezza".
  3. Dopu, andate à "Amministrazione".
  4. In a lista di utilità chì si trovanu in a sezione "Amministrazione"trova u nome "Servizi". Fate un clic per andà à Manager di serviziu.

    In Manager di serviziu Pudete ghjunghjite in un modu più veloce, ma per quessa avete bisognu di ricordà un cumandamentu è una combinazione di chiavi "calde". Dite nantu à a tastiera Win + Rdi vene, cusì lancia a finestra Run. Inserite l'espressione:

    services.msc

    Cliccate Enter o "OK".

  5. Indipendentemente se sì agitu passatu "Pannello di cuntrollu" o strumentu RunA finestra avancerà "Servizi"quale hè un elencu di i servizii in esecuzione è disabilità in stu computer. A fronte di i nomi di i servizii in esecuzione in u campu "Condition" setatu à "Works". A fronte di i nomi di quelli chì currenu cun u sistema in u campu Tipu Startup merita u valore "Automatic". Legiate attentamente sta lista è determinate i servizii chì anzianu in furia senza necessità di voi.
  6. Dopu, per andà à e pruprietà di un serviziu particularmente seleziatu, per disattivarlo, dopu cliccate dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u so nome.
  7. A finestra di pruprietà di u serviziu inizia. Hè quì chì avete bisognu di fà manipulazioni per disattivà autorun. Cliccate nantu à u campu "Startup Type", chì hè oghje vale "Automatic".
  8. Da a lista chì si apre, selezziunate l'opzione "Disabled".
  9. Dopu cliccate nantu à i bottoni "Applicà" è "OK".
  10. Dopu, a finestra di pruprietà hè chjusa. Avà in Manager di serviziu à u dirittu di u nomu di u serviziu in cui sò state fatte i cambiamenti, in u campu Tipu Startup starà valore "Disabled". Ora, quandu avete lanciatu Windows 7, stu serviziu ùn accumincerà micca, ciò chì accelera u avvintu di l'OS.

Ma ci vole à dì chì sì ùn cunniscite micca ciò chì un serviziu particularu hè responsabile per o chì ùn sanu micca ciò chì le conseguenze di a so disconnessione sarà, allora ùn hè micca raccomandatu di manipallu. Questu pò causà problemi significativi in ​​u PC.

In listessu tempu, pudete cunniscàte e materiali di a lezzione, chì descrive chì servizii ponu esse spente.

Lezione: Fermendu i servizii in Windows 7

Metudu 4: Pulizia di u sistema

Per accelerà u lance di l'OS aiuta a pulizia di u sistema da "spazzatura". Prima di tutto, significa liberà u discu duru da i file tempuriali è l'eliminazione di e voci erronie in u registru di sistema. Pudete fà ciò sia manualmente, pulendu a cartella temporanea di i file è l'eliminazione di entrate in l'editor di registri, o aduprendu strumenti di software specializati. Unu di i migliori programmi in questa direzzione hè CCleaner.

I dettagli di cum'è di pulisce Windows 7 da spazzatura, descrittu in un articulu separatu.

Lezione: Cumu pulì u discu duru da l'ordine in Windows 7

Metudu 5: Aduprà tutti i core di processore

In un PC cù un processore multi-core, pudete accelerà u prucessu di l'inizializazione di un computer cunnessendu tutti i nuclei di u processore à stu prucessu. U fattu hè chì, per difettu quandu si carica l'OS, solu un core hè implicatu, ancu in u casu di aduprà un computer multi-core.

  1. Lanciate a finestra di configurazione di u sistema. Cumu fà sta hè ancu discurse prima. Move a tabulazione "Download".
  2. Vai à a sezione specifica, cliccate nantu à u pulsante. "Opzioni avanzate ...".
  3. A finestra di i parametri addiziunali hè lanciata. Verificate a casella accantu à l'elemento "Numero di processori". Dopu tuttu, u campu sottu diventarà attivu. Da u listinu in goccia, selezziunu u numeru massimu. Sò uguale à u numaru di core di processore. Poi premete "OK".
  4. Dopu, ripartite u computer. L'esecuzione di Windows 7 hè avà da fà più veloce, perchè durante a ghjente tutti i core di u processore sò aduprati.

Metru 6: Setup di u BIOS

Pudete accelerà u carregamentu di l'OS impiantendu u BIOS. U fattu hè chì, spessu, u BIOS prima verificheghja a capacità di avvierà da un discu otticu o da un drive USB, cuscendu in praticà di ogni volta nantu à quellu. Questu hè impurtante quandu reinstallà u sistema. Ma, ci vole à riconoscere chì a reinstallazione di u sistema ùn hè micca una prassi frequente. Dunque, per aghjunghje a carica di Windows 7, hà bisognu annullà u test primu di a possibilità di parte da un discu otticu o da un drive USB.

  1. Vai à u BIOS di l'ordinatore. Per fà quessa, quandu si carica, premete a tasca F10, F2 o Del. Ci hè altre opzioni. A chjave specifica dipende da u sviluppatore di a scheda madre. Tuttavia, cum'è in regula, l'indicazione di a chjave per entrà in BIOS hè visualizata nantu à u schermu durante u scaricamentu di u PC.
  2. L'azione ulteriore, dopu avè entratu in u BIOS, ùn hè micca pussibile pentà in dettaglio, postu chì diversi fabricanti usanu un'interfaccia diversa. Tuttavia, describemu l'algititiu generale di azzioni. Avete bisognu di andà à a sezione chì l'ordine di caricà u sistema da diversi trasportatori hè determinatu. Questa sezione nantu à assai versioni di BIOS hè chjamata "Boot" ("Download"). In sta sezione, stabilisci u primu postu per cuminciare da u discu duru. Per questo, l'elemento hè spessu adupratu. "1ST Priority Boot"induve sce duva u valore "Hard Drive".

Dopu avè salvatu i risultati di a configurazione di u BIOS, u computer hà da voltà immediatamente à u discu duru in cerca di u sistema operativu è, avè trovu quì, ùn interrogerà micca altri media, chì puderanu risparmià u tempu à u startup.

Metudu 7: Aggiornamentu di a Hardware

Pudete ancu aumentà a velocità di download di Windows 7 aghjurnando l'hardware di u computer. Più spessu, u ritardu di u carregamentu pò esse causatu da a lentezza di u discu duru. In questu casu, hà bisognu di rimpiazzà u discu duru (HDD) cù un analogu più veloce. È u megliu di tuttu, sustituite HDD cù SSD, chì funziona assai più veloce è più efficacemente, chì riduce significativamente u tempu di boot di OS. Veru, SSD hà qualchi sbagliu: u prezzu elevatu è un numeru numeru di operazioni di scrittura. Quì quì l'usu deve pesà tutti i prufi è i contro.

Vede ancu: Cumu trasferisce u sistema da HDD a SSD

Pudete ancu accelerà l'iniziu di Windows 7 aumentendu a dimensione di a RAM. Questu pò esse fattu acquistendu più RAM di quellu chì hè attualmente installatu nantu à u PC, o aghjunghendu un modulu addizionale.

Ci sò assai diversi metodi per accelerà u lance di un computer chì esegue Windows 7. Tutti aghjenu à mumentu chì sò diversi cumpunenti di u sistema, sia software sia hardware. In listessu tempu per ghjunghje l'ughjettu, pudete aduprà sia l'utili di sistema integratu sia i prugrammi di terze parti. U modu più radicale per risolve u compitu hè di cambià i cumpunenti hardware di u computer. U più impurtante effettu pò esse ottenutu combinendu tutte l'azzioni sopra descritte insieme o almenu aduprendu alcune di esse in u stissu tempu per risolve u prublema.