Cume verificà iPhone da IMEI


Se aduprate u browser Mozilla Firefox, allora questu navigatore web hà un negoziu di estensione integratu cun un gran numeru di strumenti utili chì miglioranu assai e capacità di u navigatore. Unu di tali add-on hè Video DownloadHelper.

Video DownloadHelper hè un estensu di navigatore popolare chì permette di scaricà i file multimediali da risorse web popolari. Cusì, se prima pudessi guardà film è ascoltà a musica in rete solu in siti, avà, s'ellu hè necessariu, i schedari di interesse pò esse scaricati nant'à un computer.

Cume l'installazione di Video DownloadHelper per Firefox?

Pudete andà à scaricà Video DownloadHelper per Mozilla Firefox appena u ligame à a fine di l'articolo, è andate da ellu per te.

Per fà quessa, aprite u menu di u navigatore in u angulu in dirittu superiore è andate in a sezione in a finestra chì si vede. "Add-ons".

In a finestra chì si apre, in l'angulu di destra, inserisci u nome di u modestru desideratu è cliccate nantu à u tastu Invita.

In i risultati visualizzati, u primu di a listessa sarà l'aggiunzione ch'è noi cerca. Per aghjunghjale à Mozilla Firefox, cliccate nantu à u bottinu à diritta. "Install".

Appena l'installazione di u modulu aghjuntu hè finita, una piccola icona di Video di Aggiudicazioni nantu à u DownloadHelper apparirà in u angulu in dirittu superiore.

Cumu aduprà Video DownloadHelper?

U numeru messu nantu à l'icona indica u numeru di i schedari dispunibuli da scaricà. Per esempiu, vulemu scaricà una serie di a vostra serie preferita. Per fà quessa, vai à a pagina cù u video, metti a video in riproduzione, è cliccate nantu à l'icona di Download DownloadHelper.

È quì si urge una piccula cumplessità - l'add-on pò fà vede micca solu u video chì vogliamo scaricà, ma dinò annunci, altri video, è ancu altri materiali video è audio nant'à a pagina.

Eccu bisognu à sceglie u schedariu da scaricà basatu nantu à u so nome, dimensione è qualità. Dopu à a selezzione di un file, cliccate nant'à a destra di essa nantu à l'icona cù un segnu di più. In u nostru casu, tuttavia, solu un schedariu hè dispunibule in a pagina, allora ci si pò offre di scaricà solu.

Una finestra supplementare apparirà nantu à u schermu, in cui cliccate u pulsu. "Download Rapidu".

U download di u schedariu cumincerà. Appena scaricatu, un missaghju si vene à chjave in u schermo à nantu à u cumplimentu di u download.

Una icona in più apparirà à a destra di l'icona Video DownloadHelper, chì vi permetterà di andà dirittu à ghjucà u schedariu scaricatu.

Download Helper for Mazila ùn hè micca u più cumandusu è stabile per u navigatore Mozilla Firefox. Tuttavia, questu hè l'unica aggiunta chì permette di scaricà audio è video da quasi tutti i siti in Internet, per i quali era prima possibile visualizzare (ascultà) solu in linea.

Scaricate Mozilla Firefox Video DownloadHelper gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale