Un di l'errori chì pudete truvà in Windows 10 o 8.1 (8) hè a schermata blu (BSoD) cù u testu "Ci hè statu un prublema in u vostru PC è deve esse ripartitu" è u codice BAD SYSTEM CONFIG INFO. A volte un prublema si faci spontaneamente durante u travagliu, qualchì subitu dopu à l'iniziu di l'ordinatore.
In questo manuale esiste una descrivenza dettagliata di ciò chì a schermata blu cù u còdice di stop BF SYSTEM CONFIG INFO pò esse chjamata è cume risolve l'errore accadutu.
How To Fix BAD SYSTEM CONFIG INFO Error
L'errore BAD SYSTEM CONFIG INFO di solitu indica chì u registro di Windows contiene errori o incoerenze nant'à i valori di a configurazione di u Registro di sistema è a configurazione attuale di u computer.
Ùn dite micca affrettà a cercà i prugrammi per riparà l'errori di u Registro di sistema, quì quì ùn puderanu micca aiutà è chì, ancu, hè spessu a so utenza chì porta à l'errore indicatu. Ci sò più modu simplici è efficaci per risolve un prublema, a seconda di e condizioni sottu u direzzione.
Se l'errore si hè fattu dopu a cambiamenti di l'impostazioni di u BIOS (UEFI) o installazione di novu equipe
In i casi in cui l'errore BoD BAD SYSTEM CONFIG INFO hà cumparatu quandu hà cambiatu tutte e impostazioni di u Registro di sistema (per esempiu, cambiatu u modu di i dischi) o avete installatu qualchì novu hardware, i modi possibili per risolve u prublema saranu:
- Se parlemu di i parametri BIOS non critichi, ripiglioli à u so statu originali.
- Avviate u vostru computer in modalità sicura è, dopu avè Windows cumannatu, reinizialisi in modalità normale (quandu avviate in modalità sicura, alcune delle impostazioni di u registru ponu esse sovrascritti cù i dati effettivi). Vede Modalità Sicura Windows 10.
- Se un novu hardware hè statu installatu, per esempio, un'altra scheda video, scarica in modalità sicura è rimuove tutti i driver per u listessu vecchia hardware, s'ellu era installatu (per esempio, avete una scheda video NVIDIA, avete installatu un altru, ancu NVIDIA), allora scarica è installa l'ultimu piloti per novu hardware Rinvià u computer in mode normali.
Di solitu in questu casu, certi di e sopra aiutanu.
Se a schermata blu BAD SYSTEM CONFIG INFO hè stata fatta in un'altra situazione
Se l'errore cuminciò à fà apparà dopu l'installazione di qualchi prugrammi, azzioni per pulì u computer, cambià manualmente e selezziunate di registru, o ghjustu spontaneamente (o chì ùn ricordate micca, dopu chì hè andatu), e opzioni possibili saranu i seguenti.
- Se un errore accade dopu a recente reinstallazione di Windows 10 o 8.1, installa manualmente tutti i driver di hardware originali (da u situ di u produttore di a scheda madre, s'ellu hè un PC o da u situ ufficiale di u fabbricante di u portatile).
- Se l'errore hè apparutu dopu à qualchì azzione cù u Registro di sistema, pulendu u registru, usando tweakers, prugrammi per spegne i spyware di Windows 10, pruvate à utilizà i punti di riparazione di u sistema, è se ùn sò micca dispunibili, ripara manualmente u registro di Windows (istruzioni per Windows 10, ma in 8.1 passi u listinu).
- S'ellu ci hè sospettu di a presenza di prublemi maliziani, fà una verifica cù l'urdinatori speciali di sguassenza di malware.
È infine, se nisunu di questu hà aiutatu, è in un primu tempu (finu a ghjustu) l'errore BAD SYSTEM CONFIG INFO ùn hà micca cunsultatu, pudete provà à ripristinà Windows 10 puru conservendu i dati (per 8.1, u prucessu hè uguale).
Nota: sì una mancia di fasi fallisce perchè l'errore si presenta ancu prima di accede à Windows, pudete aduprà una unità flash USB o un disc aviabile cù a listessa versione di u sistema: scarica da a distribuzione è nantu à u schermu dopu di selezziunà a lingua in fondo à sinistra, cliccate nantu à "Restore sistema ".
Ci sarà dispunibule a linea di cumunicazione (per a recuperazione manuale di u registro), l'usu di i punti di riparazione di u sistema è altri strumenti chì pudianu esse utili in sta situazione.