Cumu legà o unattu una carta da iPhone

Ùn si pò micca cunsirvà carte di Banca non solu in u vostru bolu, ma ancu in u vostru smartphone. Inoltre, ponu pagà per cumprà in l'App Store, è in i negozii in cui i pagamenti senza contactu sò dispunibili.

Per aghjunghje o rimproverà una carta da un iPhone, bisognu à fà qualchi passi semplici sia in l'impostazioni di u dispositivu in sè, sia in utilizà un prugramma standard in u computer. I passaggi differiranu ancu dipende da ciò chì tippu di serviziu noi aduprà per cunnessione è discuscia: Apple ID o Apple Pay.

Legite dinò: Applicazioni per l'archiviazione di carte di sconto nantu à l'iPhone

Opzione 1: Apple ID

Quandu crei u vostru contu, a cumpagnia Apple impone di furnisce u metodo attuale di pagamentu, ch'ellu sia una carta di banca o un telefonu mobile. Pudete ancu scansà a carta in ogni momentu affinch'ellu ùn duverà più cumprà da Apple Store. Pudete fà ciò chì serve cù u vostru telefonu o iTunes.

Vede ancu: Cumu slegà l'ID di iPhone di Apple

Snap cù l'iPhone

U modu più faciule per mapparà una carta hè in l'impostazioni di l'iPhone. Per fà quessa, avete bisognu solu i so dati, u cuntrollu hè effettuatu automaticamente.

  1. Vai à u menu di regolazione.
  2. Accedi à u vostru contu di ID di Apple. S'ellu ci vole, inserite a password.
  3. Sceglite una sezione "iTunes Store è App Store".
  4. Cliccate nantu à u vostru contu in cima di u schermu.
  5. Toccate "Vede l'Apple Apple".
  6. Inserite a password è l'imbattitu per entrà in l'impostazioni.
  7. Vai à la sezione "Informazioni per u Pagamentu".
  8. Selezziunu "Carta di creditu o di debitu", inserite tutti i campi tenuti è cliccate "Fatti".

Snap usando iTunes

Sì ùn ci hè nisun dispositivo in altru accussì o l'utente vole aduprà un PC, allora ghjustu uttenite iTunes. Hà scaricatu da u situ ufficiale di Apple è hè cumpletu di tutti.

Vede ancu: iTunes ùn hè micca installatu in u computer: cause possibili

  1. Aprite iTunes in u vostru computer. Cunnessu u dispositiu ùn hè micca necessariu.
  2. Cliccate nantu à "Account" - "Vede".
  3. Inserite u vostru ID Apple e password. Cliccate "Login".
  4. Vai à l'impostazioni, truvà a linea "Metodo di pagamento" è cliccate Edit.
  5. In a finestra chì si apre, selezziunu u metodo di pagamentu desideratu è compili tutti i campi richiesti.
  6. Cliccate "Fatti".

Detachment

Staccà una carta di banca hè quasi u mo stesso. Pudete aduprà à tempu u iPhone è iTunes. Per sapè cumu fà ciò, leghje u nostru articulu à u ligame sottu.

Leggi ancu: Stamu attaccà una carta di banca da Apple ID

Opzione 2: Apple Pay

L'ultimi mudelli di iPhones è iPad supportanu a caratteristica di pagamento senza contu di Apple Pay. Per fà ciò, avete bisognu di ligà una carta di creditu o di debitu in a configurazione di u telefunu. Ci puderete cancellà in ogni tempu.

Vedi ancu: Sberbank Online per iPhone

Attaccu di carta di Banca

Per mappà una carta à Apple Pay, seguite sti passi:

  1. Vai à l'impostazioni di l'iPhone.
  2. Trova una sezione "Wallet and Apple Pay" è tappà nant'à. Cliccate "Add card".
  3. Sceglite una azzione "Prossimu".
  4. Piglia una foto di una carta di banca o inserisci i dati manualmente. Verificate a so correttezza è cliccate "Prossimu".
  5. Inserite l'infurmazioni chì seguite: finu à chì mese è annu hè validu è u còdice di sicurezza in u reversu. Tapnite "Prossimu".
  6. Legite i termini è e cundizioni di i servizii furniti è cliccate "Accetta".
  7. Aspettate finu à a fine di l'aggiunzione. In a finestra chì compare, selezziunate u metudu di e carte di registrazione per Apple Pay. Questu hè per verificare chì sì u proprietariu. Di solitu serviziu SMS bancariu. Cliccate "Prossimu" o selezziunate l'elemento "Finisce a verità più tardi".
  8. Inserite u còdice di verità inviatu per SMS. Cliccate "Prossimu".
  9. A carta hè legata à Apple Pay è ora pò pagà per cumprà cù cumunamentu. Cliccate nantu à "Fatti".

Riligiate una carta di banca

Per rimuovere una carta da u attaccu, seguite sta istruzioni:

  1. Andà à "Impostazioni" u vostru dispositivo.
  2. Sceglite da a lista "Wallet and Apple Pay" è tocca à a mappa chì vulete liberà.
  3. Scorri giù è tocca "Elimina carta".
  4. Confirmate a vostra scelta cliccendu "Elimina". Tuttu u storia di a transazzione sarà eliminatu.

A chjave "No" manca in metodi di pagamentu

Spetteru chì spessu scintena una carta di banca da Apple ID in iPhone o iTunes, ùn ci hè nunda di opzione "No". Ci sò ancu parechje ragioni per ciò:

  • L'utellu hè in ritardu o in casu di ritardu. Per fà l'opzione dispunibile "No", ci vole à pagà u vostru debitu. Pudete fà sta andendu à a storia di l'acquisto in u vostru ID di Apple nantu à u telefonu;
  • Abbonamentu rinnovabile pienu. Questa caratteristica hè usata in parechje applicazioni. Da l'attivazione, i soldi sò automaticamente dedutti ogni mese. Tutte tali abbonamenti devenu esse annullate in modo chì l'opzione voluta si presenti in i metodi di pagamentu. Successivamente, l'utente può riavvià a questa funzione, ma utilizendu una carta di banca differente;

    Leggi più: Scubbacci da l'iPhone

  • L'accessu à a famiglia hè attivatu. Suppone chì l'organizzatore di l'accessu di a famiglia furnisca i dati pertinenti per u pagamentu di l'acquisti. Per scateatà a carta, avete bisognu di sce in sta funzione per un pocu;
  • U paese o a regione di u account ID di Apple hè statu cambiatu. In questu casu, avete bisognu di rientrue e vostre informazioni di fatturazione, è solu eliminà a carta associata;
  • L'utente hà creatu un ID di Apple per a regione sbagliata. In stu casu, s'ellu, per esempiu, hè in Russia, ma in u conti è a fatturazione sò indicatu da i Stati Uniti, ùn serà più capace di sceglie "No".

L'aggiunamentu è l'eliminazione di una carta di banca nantu à un iPhone pò esse fattu per mezu di l'impostazioni, ma à volte pò esse difficiule da discuplamentà da vari motivi.