Slideshows sò una forma abbastanza popularu di schedari media. Hè particu da popolaru in vari presentazioni. Benintesa, in u mondu mudernu quasi tutti i rializazioni sò creati nantu à i computer. Considereremu unu di i prugrammi specializati per creà una presentazione. Incunà - PhotoShow.
Sò subitu notate chì, malgradu a funziunità piuttostu impressionanti, u prugramma hè utile solu quandu si creà una mostra di diapositive di foto. Ùn ci hè travagliu cù e figure individuale, cù a so animazione. Inoltre, u prugramma ùn hè micca prughjettu per travaglià cù grandi quantità di testu. Tuttavia, PhotoShow merita attenzione.
Fate una foto
À u mumentu vene à dì chì in a versione di prova, pudete aghjunghje micca più di 15 foto à u sfilatu. Sò cuntentu chì u prugramma supporti un numeru assai di formati di immagine. Per listà tutti è inutile. Fighjà appena chì u prugramma "hà vistu" tutte e immagini proposte, ancu ancu i file PSD. A navigazione di u cartulare hè effettuata cù u gestore integratu, chì hè abbastanza praticu.
Slide Editing
Ogni diapositiva in u PhotoShow pò esse configuratu separatamente. Prima di tuttu, a situazione di a maghjina, a so dimensione è u culore sò adattate. Quest'ultima pò esse piena di un colore uniforme, sfumatu (da a lista di mudelli), o sustituitu da qualunque immagine. Da veda notà chì in più di l'impostazioni manuali, ci sò un pocu di mudelli per l'alignamentu: stendite è in forma. Infine, quì pudete adattà u tempu di visualizzazione di a diapositiva stessa è a durata di a transizione.
A creazione di l'etichetta
Benintesa, qualchì volta ci vole à aghjunghje spiegazioni nantu à e diapositive. U modu più faciule per fà ciò è cù u testu. Di l'impostazioni - solu i più necessari. Pudete entrà u testu stessu, o selezziunu unu di i mudelli propositi, inclusu u numaru di diapositive, dimensione di l'immagine è qualchi dati EXIF. Pudete sceglie u font, a so dimensione, u stilu di scrittura è l'alignamentu. È quì ci vole à truvà duie caratteristiche. Prima, ùn pudete micca specificà a dimensione esatta di u font, è basta guardà lu - tutti i controlli sò solu cù i tasti + -. Dopu, ùn ci hè micca a pussibilità di fà u testu sottu sottumessu.
Ci sò abbastanza opzioni di riempimentu: culore solidu, sfumatu o una immagine arbitraria. Da ancu à dighjà a possibilità di tracciare un contornu (culore, spessu è rotazione sò sceltu) è ombre.
Agisce effetti
Chì una slideshow senza elli!? Alcuni effetti sò destinati à focalizà nantu à certi oggetti, altri appena aghjunghje un pocu di lucentezza, agisce nantu à i culori. Questu, per esempiu, i parametri di luminosità, saturazione è tonalità di culore. Infine, ci hè un gruppu di effetti artistichi chì imitanu un mosaicu o una foto d'epoca. Quasi ogni effettu hà i so propri parametri. Per esempiu, l'asse di compensazione o u gradu di u filtru.
A configurazione di conversione
Avemu dighjà citatu sopra a velocità di transizione trà fotografie. Ora avemu avutu à i effetti di transizione se stessi. Per un principiu va da veda notà chì si pò applicà separatamente à ogni vetraghju, o immediatamente à tutta a presentazione. Hè ancu pussibule di cullà automaticamente transizioni aleatarie. In generale, u numaru di mudelli hè abbastanza impressionante. Questu è u spostu di solitu, è "persiane", e gradienti, è assai di più. Sò cuntentu di avè l'occasione di vede i cambiamenti in tempo reale nantu à a miniatura di fiancu.
Inserisci screvisori
A slideshow, evidentemente, hà un principiu è una fine, è hè disiritu designarli per qualchì manera per u spechju. Aiutu in sta mudelli incrudenti. Benintesa, a so quantità è a qualità ùn copriranu micca tutti i bisogni, ma in certi casi, saranu sempre utili. Ùn dandu micca a so hè a presenza di salvaghji assai stati statichi ma ancu animati.
Usendu schermi virtuali
Hè prubabile chì usassi seriamente sta funzione, ma ùn puderete dì nunda di quessa. Dunque, in a sezione "Design", pudete sceglie una di e numerose opzioni per schermi virtuali chì mostreranu i vostri diapositive. Pò esse un laptop, un cartellone in u mezu di u desertu, una schermata di cinema è assai altri.
Aghjunghje musica
Spessu, durante a presentazione, u presentatore dice qualcosa. Benintesa, questu ùn hè micca bè in tutti i casi, perchè hè bè di inserisce una musica di fondo. Photoshow can è questu. Pudete aghjunghje piste in piu tempu, è poi metti in ordine in l'ordine desideratu è, se duvite, smise. Hè pussibule sincronizà a musica cù i diapositive, riavviulà.
A creazione di una presentazione cù mudelli
Tutte l'operazioni sopra cullate ponu esse fatte manualmente, o pudete affidà alcuni di elli à u prugramma. In stu casu, avete bisognu di sceglie una di i mudelli propositi, dopu allora chì u prugramma ti guverisce rapidu à traversu i cunfusioni di basa: a scelta di foto è musica. Hè tuttu - pudete andà à u stadiu finale - a conservazione.
Salvà u sfilatu finitu
Questa funzione apparentemente banale hà sempre bisognu di fà un paragrafo separatu. È tuttu perchè, à a fine, pudete creà un video, DVD, screen saver per u vostru computer, o un file EXE. I punti parlanu da se, ma fermamu sempre più in dettu nantu à a creazione di u video. Prima, pudete creà diversi tipi di video: AVI standard, video HD, video per smartfoni è lettori, video per a publicazione in Internet, è ancu altri formati.
Ci sò abbastanza regolazioni: taglia di cornice, qualità, codec audio, u modo di riproduzione, frequenza di fotogrammi, tassi di bit è tassa di campionatu. Conversione di video cù alta qualità ci vole tantu tempu, ma à a fine vi avete un video chì pò esse giocatu à guasi ogni dispositivo.
Vantaghji di u prugramma
• Facilità d'usu
• Presenza di mudelli
• Ottime opportunità
Inconvenienti di u prugramma
• Fighjate nantu à u travagliu cù e foto
• Rallentamenti periodici
Conclusione
Così, PhotoShow - un bonu strumentu bonu per creà presentazioni. Tuttavia, bisogna tene à cunnosce chì u prugramma, in principiu, hà u scopu di travaglià solu cù e foto.
Scaricate e versione di prova di u prugramma PhotoShow
Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: