Installà u driver per u chipset IGP AMD 760G

Per u funziunamentu normale di un urganizatore, micca solu l'urdinaghju mudernu hè necessariu, capace di prucessura quantità enormi di informazioni in una pochi di secondi, ma dinò un software chì pò cunnessu u sistema operativu è i dispositivi cunnessi. Un tali prugramma hè chjamatu driver è hè impurtante da installà.

Installà u driver AMD 760G

Quessi driver sò prumetti per l'IPG-chipset. Pudete installà questi in diversi modi, chì cunsidereremo ulteriormente.

Metudu 1: u situ ufficiali

A prima cosa da fà in una situazione in cui hè necessariu software hè di andà à u situ di u fabbricante. Tuttavia, a risorsa in linea di u fabbricante fornisce i driver solo per e schede video attuali è scheda madre, è u chipset in questione hè statu publicatu in u 2009. U so sustinutu hà cessatu, allora seguite.

Metudu 2: Applicazioni di terze parti

Per alcuni dispositivi ùn ci sò soluzioni software ufficiali per a rilevazione di i piloti, ma ci sò prugrammi specializati da sviluppatori terzi. Per una migliore cunniscenza di tali prugrammi, si suggerisce di leggere u nostru articulu cù una spiegazione dettagliata di i vantaggi è l'inconvenienti di e applicazioni per l'installazione di driver.

Leggi ancu: Software per l'installazione di i driver

DriverPack Solution hè assai populu. L'aggiornamentu cuntinuu di u database di i driver, un'interfaccia riflessiva è semplice, un travagliu stabile - tuttu ciò caratterizza u prugrammu in questu da u megliu parte. Tuttavia, micca tutti i utilizatori cunnoscenu stu prugramma, cusì vi propemu di leggere u nostru materiale nantu à cumu si usa per aduprà i driver.

Per saperne di più: Aggiornà i driver in a soluzione DriverPack

Metudu 3: ID di dispositiva

Ogni dispositiu internu hà u so numeru unicu cù chì l'identificazione, per esempiu, di u listessu chipset hè fatta. Puderete aduprà quandu cerca un driver. Per AMD 760G, simu questu:

PCI VEN_1002 & DEV_9616 & SUBSYS_D0001458

Basta à andà à una risorsa speciale è inserite u ID nant'à. Dopu, u situ web face in proprio, è ghjustu à scaricà u driver chì sarà offertu. I cundizioni dettagliati sò descritti in u nostru materiale.

Lezione: Cumu travaglià cù ID hardware

Metudu 4: Strumenti standard di Windows

Spessu, u sistema operativu ghjustu face cun eddu in u travagliu di truvà u driver più adupratu, aduprendu e caratteristiche "Manager di dispositivi". Pudete amparà più nantu à stu fattu da u nostru articulu, u ligame chì hè presentatu qui sotto.

Lezione: Cumu aghjunghje u driver à l'urtuli di Windows.

Tutti i metudi dispunibili sò considerati, basta à sceglie u più preferibile per te.