Risoluzione di i problemi in a biblioteca d3dx9_26.dll

Se spessu utilizà spessu MS Word per u travagliu o a furmazione, hè assai impurtante aduprà l'ultima versione di u prugramma. Oltre à u fattu chì Microsoft cerca di correggere rapidamente l'errori è di eliminà i difetti in u travagliu di i so figlioli, aghjunghjenu dinò novu funzioni regale.

Per difettu, l'installazione automatica di l'aggiornamenti hè attivata in l'impostazioni di ogni prugramma inclusa in a suite Microsoft Office. È tuttavia, qualchì volta ci hè bisognu di verificà indipendentemente se l'aggiornamenti di software sò dispunibuli. Per esempiu, pò esse necessariu risolve qualsiasi prublema in u travagliu.

Lezione: Cumu salvà un documentu se a Parola si pende

Per verificate s'ellu ci hè un aggiornamentu è, in effetti, aghjurnate Word, seguite sti passi:

1. Aprite u Parole è cliccate "File".

2. Sceglite una sezione "Account".

3. In sezione "Dettagli dettagliati" preme u pulsante "Update Options".

4. Sceglite l'elemento "Refresh".

5. Cercate l'aggiornamentu. Se dispunibuli, si scaricanu è installanu. Se ùn ci sò micca aggiornamenti, pudete vede u seguitu missaghju:

6. Congratulazioni, avete avè l'ultima versione di Word installata.

Nota: Indipindendu quale di i prugrammi di Microsoft Office attualizerai, l'aghjurnamentu (s'ellu ci hè) sarà scaricatu è installatu per tutti i componenti di l'uffiziu (Excel, PowerPoint, Outlook, ecc.).

Abilitazione di Verificà Autumaticu per l'aggiornamenti

In casu a sezione "U novu di l'Ufficiu" avete evidenziatu in giallu, è quandu pressi u pulsante "Update Options" sezione "Refresh" è assente, a funzione d'aggiornu automatica per i prugrammi d'ufficiale hè disattivata. Cume, per aghjurnà a Parola, avete bisognu di abilità.

1. Aprite u menu "File" è andate à a sezione "Account".

2. Fate un clic nantu à u pulsante "Update Options" è selezziunate l'elemento “Abilita attualizazioni”.

3. Confirmate e vostre azioni, cliccendu "Sì" in a finestra chì si vede.

4. L'aggiornamentu automaticu per tutti i cumpunenti di Microsoft Office sarà inclusu, ora pudete aggiornà Word cù e istruzioni di sopra.

Hè tuttu, da questu picculu articulu avete amparatu à aghjurnà a Parola. Ùn raccomandemu chì sempre aduprà l'ultimu software è installate regolarmente l'aggiornamenti da i sviluppatori.