Cumu overclockosce madre

Quandu travaglianu in Excel, a missione hè in certi posti chì, dopu avè inseritu una data specifica in a cella, apparisci u ghjornu di a settimana chì li risponde. Naturalmente, per risolve u prublema per mezu di un processore tabularia tantu putente cum'è Excel, possibilmente, è in parechji maneri. Vedemu quale opzioni esiste per fà sta operazione.

Visualisce u ghjornu di a settimana in Excel

Ci hè parechje maniere di visualizà u ghjornu di a settimana ind'è a data entrata, partendu da e formatture di e celle è finisce per l'usu di e funzioni. Dai un ochju à tutte le opzioni esistenti per eseguirà questu operazione in Excel, affinchì l'utente possa scegliere u megliu per una situazione particulare.

Metudu 1: Applica Formatting

Prima di tutti, videmu cumu si utilizza a formattazione di e cellule pudete affissà u ghjornu di a settimana per a data entrata. Questa opzione implica una conversione di una data in un valore specificatu, è ùn salvà micca a visualizzazione di sti tipi di dati nantu à un fogliu.

  1. Inserite una data chì cuntene a data, u mese è l'annu in a cella nantu à u schede.
  2. Cliccate nantu à a cella cù u cliccatu dirittu di u mouse. Lancia u menù contestuale. Sceglite una posizione in esse "Formatà e cellule ...".
  3. A finestra di formattazione si principia. Move to tab "Numero"sì hè statu apertu in qualchì altra scheda. Ulteriormente in u blocu di parametri "Formati di numeri" mette u switch in situ "Tutti i Formati". In u campu "Tipu" inserite manualmente u seguente valore:

    DDDD

    Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK" in fondo à a finestra.

  4. Comu pudete vede, in a cella, invece di a data, si chjama u nome cumpletu di u ghjornu di a settimana. In stu casu, selezzione di sta cella, in a barra di formula, vi vedi sempre a visualizzazione di a data.

In u campu "Tipu" formattate le finestre invece di u valore "DDDD" Pudete ancu inserisce l'espressione:

DDD

In questu casu, a folla visualizera u nomu abbreviatu di u ghjornu di a settimana.

Lezione: Cumu cambià u formatu di cella in Excel

Metudu 2: aduprà a funzione TEXT

Ma u metudu chì era statu presentatu sopra implica cumportà a data à u ghjornu di a settimana. Ci hè una opzione per chì dui valori sò esse visualizzati nantu à un fogliu? Hè cusì, se intremu una data in una cella, allora u ghjornu di a settimana deve esse visualizzato in un altru. Ié, sta opzione esiste. Si pò fà cù a formula Testo. In stu casu, u valore chì avemu bisognu sarà visualizatu in a cella specifica in furmatu di testu.

  1. Scrivite a data nantu à ogni elementu di u zuccaru. Allora selezziunate una cella piena. Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione"chì hè situatu vicinu à a barra di formula.
  2. A finestra s'avvia. Maestri di funzioni. Vai à categoria "Text" è da a lista di l'operatori selezziunate u nome "TEXT".
  3. A finestra di l'argumentu di a funzione apre. Testo. Stu operatore hè destinatu à visualizzare u numeru specificatu in a versione selezionata di u furmatu di testu. Ha a sintassi seguente:

    = TEXT (Valore; Formatu)

    In u campu "Valore" avemu bisognu di specificà l'indirizzu di a cella chì cuntene a data. Per fà quessa, piazzate u cursore in u campu specificatu è cliccà sinu nantu à sta cella nantu à u fogliu. L'indirizzu hè immediatamente visualizzato.

    In u campu "Format" a seconda di ciò chì vulemu avè l'idea di u ghjornu di a settimana, piena o abbreviata, inserisci l'espressione dddd o ddd senza quotazione.

    Dopu avè inseritu questi dati, cliccate nantu à u bottinu "OK".

  4. Comu pudete vede in a cella chì hà sceltu à l'iniziu, a designazione di u ghjornu di a settimana hè visualizata in u furmatu di testu selezionatu. Avà avemu nantu à u fogliu sia a data sia u ghjornu di a settimana sò visualizati simultaneamente.

Inoltre, sì u valore di data hè cambiatu in a cella, u ghjornu di a settimana cambiace automaticamente di conseguenza. Dunque, cambendu a data pudete scopre in ciò chì ghjornu di a settimana scanu.

Lezione: Statu di assistente di Excel

Metudu 3: aduprà a funzione DENNED

Ci hè un altru operatore chì pò visualizzare u ghjornu di a settimana in una data data. Questa hè una funzione DAY. Hè vera, ùn mostra micca u nome di u ghjornu di a settimana, ma u so numeru. In questu casu, l'utente può mette da quale ghjornu (da u domenica o da u lunedì) a numerazione sarà contata.

  1. Selezzi a cellula per visualizà u numeru di u ghjornu di a settimana. Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  2. A finestra s'hè aperta di novu. Maestri di funzioni. Sta volta, andemu a categoria "Data è Ora". Sceglite un nome "DENNED" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  3. Va in a finestra d'argumentu di l'operatore. DAY. Ha a sintassi seguente:

    = DENNED (date_num_number_format; [tipo])

    In u campu "Data in formatariu numericu" introducemu a data specifica o l'indirizzu di a cella nantu à u fogliu in cui hè contenuta.

    In u campu "Tipu" setatu numaru da 1 finu à 3chì determina cume sò i numeri di a settimana. Quandu stabilisce u numeru "1" a numerazione hè avvenuta da a domenica, è questu ghjornu di a settimana vi verrà attribuitu un numeru di sequenza "1". Quandu hè stabilitu u valore "2" a numerazione sarà effettuata da u lunedì. Questu ghjornu di a settimana vi darà un numeru seriale. "1". Quandu hè stabilitu u valore "3" a numerazione hà da avvenuta ancu da u lunedì, ma in stu casu, u lunedì sarà attribuitu un numeru di serie "0".

    Argumentu "Tipu" ùn hè micca necessaria. Ma, s'è omessu, si considera chì u valore di l'argumentu hè uguale a "1"cioè, a settimana comincia cù domenica. Hè accettatu in i paesi di lingua inglese, ma questa opzione ùn si adatta micca. Allora, in u campu "Tipu" setatu u valore "2".

    Dopu fà e azzioni, cliccate nantu à u bottinu "OK".

  4. Comu pudete vede, in a cella specifica riporta u numaru di sequenza di u ghjornu di a settimana, chì currisponde à a data entrata. In u nostru casu, stu numeru "3"chì denota u mercatu.

Com'è a funzione precedente, quandu si cambia a data, u numeru di u ghjornu di a settimana in a cella in cui hè installatu l'operatore cambia automaticamente.

Lezione: Funzioni di data è d'ora in Excel

Comu pudete vede, in Excel ci sò trè opzioni principali per presentà a data cum'è un ghjornu di a settimana. Tutti sò sò relativamente sempliuli è ùn necessitanu micca capacità specifica di l'usu. Un di elli hè di aduprà formati speciali, è l'altri dui utilizanu funzioni incrudenti per raggiunà questi scopi. Dà chì u meccanismo è u metudu di visualisazione di dati in ognunu di i casi descritti sò assai significativamente diversi, l'utente deverà scegliendu quale di sti opzioni in una situazione particulare li più adatta.